کاردستی فرفره
نوشته شده توسط : radin

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: