خواندن قصه برای کودکان
نوشته شده توسط : radin

زمانی که شما برای کودک خود کتاب می خوانید و از همان کودکی او را با کتاب و داستان های مختلف آشنا می کنید درواقع دنیای او را با داستان ها و سرگذشت های مختلفی پیوند می دهید. زمانی که شما این کار را قبل از خواب برای کودکتان انجام می دهید به قدرت حل مسئله او در موارد مختلف کمک خواهید کرد و به او کمک می کنید در طول شب خواب راحت تری را تجربه نماید. درواقع با خواندن قصه صوتی برای کودکان دبستانی به روابط او با دوستان و دیگر افرادی که کودک در آینده با آن ها برخورد خواهد داشت کمک خواهید کرد. هم چنین خواندن قصه های گوناگون هنگام خواب به تعامل کودک با شما نیز بسیار کمک کننده خواهد کرد. با این کار نشان می دهید که از کودک خود از لحاظ عاطفی نیز حمایت می کنید.

معرفی داستان

یکی بود، یکی نبود، بزی بود که بهش می‌گفتن بز زنگوله پا. این بز 3 تا بچه داشت شنگول و منگول و حبه انگور. این‌ها با مادرشان در خانه‌ای نزدیک چراگاه زندگی می‌کردند. روزی بز خبردار شد که گرگ تیز دندان در آن دور و بر‌ها خانه گرفته و همسایه‌اش شده، خیلی نگران شد و به بچه‌ها سپرد که مراقب باشید. اگر کسی آمد و در زد از درز در و سوراخ کلید خوب نگاه کنید، اگر من بودم در را باز کنید، اگر گرگ یا شغال بود در را باز نکنید.  بچه‌ها گفتند: چشم. بُز رفت یک ساعت دیگر گرگ آمد در زد. ... ادامه را در وولک بخوانید .

معرفی مهد کودک

وولک به شما کمک می کند تا در هر کجای ایران که باشید بهترین مهد کودک را انتخاب کیند . در انتخاب و ثبت نام مهد کودک اهواز  معیار های متعددی تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها آدرس و دوری و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی والدین است . آشنایی با لیست و آدرس مهد کودک های اهواز می تواند کمک شایانی در این انتخاب مهم به والدین بکند .





:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: