کاردستی کمد
نوشته شده توسط : radin

کاردستی کمد / کاردستی کیف پول / https://www.voolak.com

 

همانطور که می دانید اکثر دختران از کودکی برای انجام کار های بزرگتر ها علاقه بسیاری نشان می دهند مثلا برای عرسک های خود مهمانی می گیرند یا غذاهای عجیب و غریب می پزند. قسمتی از خانه را برای خود نگه میدارند تا در آنجا با عروسک های خود خاله بازی کنند. وسایل خانه را نیز به صورت اسباب بازی برای آن ها تهیه کرده اید تا حس بزرگ بودن داشته باشد. کمد هم یکی از این وسایل است که می تواند لباس های عروسکش را در آن جا دهد یا حتی از آن به عوان نگه دارنده وسایل کودک خود استفاده کند در اینجا می خواهیم آموزش کاردستی کمد را با یکی دیگر تماشا کنیم.

کاردستی کمد علاوه بر اینکه کودک را در حین ساختن آن سرگرم می کند، برای بازی های مختلف نیز برای آن ها لازم میشود. علاوه بر این اگر کاردستی کمد کودک خراب شد یا پاره شد می توانید جدید آن را بسازید و به او هدیه دهید. انواع مختلف کاردستی کمد دیگر هم وجود داره که بسته به خلاقیت شما می توان ان ها را ساخت. ویدئوی کاردستی کمد را در اختیار کودک خود قرار دهید تا استعداد هایش بروز کند. برای اینکه استعداد های کودک شکوفا شود باید برای او زمینه آن را محیا کنید.

بسیاری از والیدن برای ساخت و انجام کار هیا هنری کودکان خود را به کلاس های آموزشی پرهزینه می فرستند و در نهایت هم ممکن است برای آن ها نتیجه ای نداشته باشد و برای همین ما ویدئوهای آموزشی کاردستی را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید از این ویدئو ها به صورت رایگان بهره ببرید و کودکتان نیز خشنود باشد زیرا این ویدئو ها علاوه بر آموزش او را سرگرم نیز می کند. ویدئو های آموزشی در وولک کاملا رایگان است و نیازی نیست شما هزینه های گزاف کلاس های هنری را پرداخت کنید. همچنین کودک از در خانه بودن لذت می برد و سرگرم میماند. برای ساخت کاردستی کیف پول با ما همراه باشید و ویدئوی کاردستی کیف پول را تماشا کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: