نقاشی باب اسفنجی
نوشته شده توسط : radin

شما می توانید با طرح نقاشی باب اسفنجی تمایل و اشتیاق کودک خود را به کشیدن نقاشی افزایش دهید. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای رشد ذهنی، عاطفی و جسمی کودکان دارد. چرا که کودکان هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی باب اسفنجی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کنند بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها تقویت می شود که مهم ترین آن ها تقویت اعتماد به نفس است.

از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و یکی از مهم ترین خصلت ها و ویژگی های شخصیتی اعتماد به نفس است، پدر و مادر ها باید از سن بسیار کم فرزندانشان، به تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها توجه ویژه کنند؛ زیرا در غیر این صورت اگر کودک به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشد ممکن است در بزرگسالی دچار اختلالات و مشکلات متفاوتی شود. بنابراین برای داشتن فردی با سلامت روانی کامل باید شکلگیری شخصیت او در کودکی به درستی انجام شود .

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی پاییز یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی پاییز باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی پاییز خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود. برای دیدن نمونه های دیگر نقاشی آسان به صورت ویدیویی و عکس مرحله به مرحله به آدرس سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.  





:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: