دوربین آنالوگ داهوا
نوشته شده توسط : radin

 دوربین آنالوگ داهوا

دوربین های آنالوگ داهوا به سه نسل تقسیم می شوند :

AHD 

این تکنولوژی اولین بار توسط کمپانی کره ای NextChip  وارد بازار شد و رزولوشن 720p راپشتیبانی می کرد. اما نسخه دوم آن کیفیت را به 1080p می رساند. در ابتدا این تکنولوژی به علت پشتیبانی محدودی که داشت مورد استفاده قرار نمی گرفت ولی با گذشت زمان و افت قیمت آن در بازار جا افتاد و مورد استفاده ی سایر برندها قرار گرفت.

CVI 

Composite Video Interface  به معنای رابط کاربری تصویری مرکب است و این تکنولوژی اولین بار توسط برند معتبر dahua ساخته شد و پس از مدتی برند های دیگر نیز به ساخت این محصولات رو آوردند. در ابتدا این تکنولوژی انحصاری شرکت dahua بود اما بعد ها در سال 2016 این کمپانی تصمیم خود را عوض کرد و در نسخه سوم دوربین هایش پشتیبانی از برند های دیگر را نیز انجام داد اما همچنان در دوربین آنالوگ داهوا hd پرچمدار است.

TVI 

ابداع گر این تکنولوژی شرکت چیپ سازی Techpoint است که با چند شرکت دیگر نیز همکاری داشته است و معتبر ترین این شرکت ها شرکت های داهوا و هایک ویژن هستند که رقبای خوبی نیز هستند. شرکت های دیگری مانند Speco,CNB و KT&C و شرکت های متفرقه ی دیگری نیز شامل پشتیبانی از این تکنولوژی هستند

بیبی کم V380

قطعا دوربین بی‌سیم تحت شبکه پروماکس مدل« V380 » با قابلیت‌های بسیاری که دارد، می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. این دوربین بسیار سبک و جمع‌و‌جور، قابل استفاده به‌صورت سقفی و دیواری بوده و می‌تواند محیط خود را بدون هیچ نقطه کوری بصورت 360 درجه پوشش دهد و شما می‌توانید نصب اپلیکیشن V380 روی PC و یا گوشی همراه Android و یا ios خود، محیط مورد‌نظر را از هر نقطه‌ای در دنیا به‌صورت آنلاین و با کیفیت HD و انتقال صدا با کیفیت بالا و به‌صورت دوطرف به‌راحتی کنترل نمایید. این دوربین دارای شیار کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی تا 64 گیگابایت است. نرم‌افزار قدرتمند این دوربین مداربسته می‌تواند تمام امکانات را یکجا در اختیار یک تا صد کاربر قرار دهد که بدون وقفه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. هر کاربر متصل به دوربین به‌صورت مجزا می‌تواند در PC و یا در گوشی همراه خود تصویر را با حالات مختلف به‌دلخواه خود به 2 یا 4 بخش تقسیم کرده و هرکدام را جداگانه مدیریت کند. این دوربین پیشرفته درصورت قطعی برق حتی با پاوربانک هم کار خواهد کرد. بیبی کم V380 علاوه‌بر موارد ذکر شده دارای دو ویژگی منحصر‌به‌فرد و بسیار کارآمد است که آن را از تمام هم رده‌های خود متمایز کرده است. دارا بودن شبکه بی‌سیم (Local) که به شما این امکان را می‌دهد حتی در صورت نداشتن اینترنت بتوانید به‌صورت مستقیم به دوربین وصل شده و تا فاصله بیش از 10 متر حتی با وجود مانع، تصویر را به‌صورت آنلاین مشاهده و مدیرت کنید. و همینطور سیستم امنیتی و دزدگیر که حین استفاده از دوربین می‌توانید با فعال نمودن سیستم دزدگیر از این ویژگی بسیار کارآمد آن بهرمند شوید.  برای خرید به دوربین مارکت مراجعه کنید .





:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: