نوشته شده توسط : radin

در مهد کودک ها و مدارس پایه های ابتدایی بسیاری از سرگرمی ها مانند سشاخت کار دستی ها متفاوت، خواند سرود های کودکانه، کشیدن نقاشی، خواندن داستان کودکانه کوتاه یا تماشای کارتون کودکانه رواج دارد. این سرگرمی ها جز سرگرمی هایی هستند که مربیان یا حتی والدین با استفاده از آن ها می توانند نکات بسیار آموزنده ای را به فرزندان خود آموزش دهند.

ترانه کودکانه فارسی یکی از سرگرمی های بسیار تاثیرگذار و آموزنده برای کودکان است که بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود علاقه به یاد دادن انواع ترانه های کودکانه به فرزند خود دارند. کودک سعی می کند تا متن ترانه ی مورد نظر را حفظ کند و برای والدین خود بخواند. اینو امر باعث افزایش اعتماد به نفس در رشد شخصیتی کودک شما می شود. شما با دسترسی به انواع ترانه های کودکانه به وسیله اینترنت و ابزارات الکترونیکی می توانید کمک بسیار زیادی به افزایش اعتماد به نفس در کودک خود شوید.

تماشای کارتون کودکانه نیز فواید بسیاری بر روی کودکان دارد و یکی از مهم ترین و آسان ترین راه های آموزش زبان به کودکان استفاده از کارتون های کودکانه با زبان اصلی است. کودکان در سن کم توانایی یاد گیری زبان بسیار بالاتری نسبت به بزرگسالان دارد و همین امر باعث شده است تا والدین از سن بسیار کم کودک خود به آموزش زبان به فرزندان خود بپردازند. اکثر کارتون ها نکات آموزنده ی رفتاری بسیار زیادی را به کودک شما می آموزند و بچه های امروزی نیز علاقه ی بسیار زیادی به تماشای انواع انیمیشن با داستان های متنوع و جذاب دارند. در مهد کودک ها نیز در بسیاری از مواقع برای کودکان کارتون ها متفاوت پخش می کنند و به صورت جمعی به نقد و بررسی کارتون می پردازند تا مطمئن شوند کودک شما نکات آموزنده ی کارتون مورد نظر را یاد گرفته است.

 


:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

به دلایل زیادی آموزش نقاشی می تواند یکی از کار های دلنشین والدین برای کودکان خود باشد زیرا نقاشی برای کودکان کاری بسیار لذت بخش و با مزیت های بسیار است. نقاشی جدید کودکانه می تواند به کودک شما برای برقرار کردن ارتباط با دنیای بیرونی بسیار کمک کند و به مهارت های شناختی کودک شما کمک کند. روانشناسان می توانند با استفاده از تحلیل نقاشی های کودک شما نشانه های و ویژگی هایی از شخصیت کودک شما به دست آورند. یکی دیگر از دلایلی که والدین به آموزش نقاشی برای کودکان می پردازند این است که نقاشی کشیدن به هماهنگی حرکات چشم ها و دست های کودک شما کمک می کنند. کسب همچنین مهارت هایی در سن و سال کم برای کودکان بسیار با اهمیت است بنابراین این که با آموزش نقاشی کودکان خود سعی کنید تا آن ها را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید، به کودک شما کمک بسیاری خواهد کرد.

از دیگر فواید نقاشی می توان به آموزش های غیرمستقیم اشاره کرد. به عنوان مثال کودک شما در حین یاد گرفتن و رسم کردن نقاشی میوه به با انواع میوه ها نیز آشنا می شود و همچین با طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف نیز آشنا می شود. این امر به خودی خود کودک شما را برای حضور در مدرسه آماده می کند و این یکی از مهم ترین و اصلی ترین فواید کشیدن نقاشی میوه به هر نقاشی دیگری است. شما با آموزش نقاشی میوه به به کمک ویدیو بالا می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و ویژگی های مثبت شخصیتی او را افزایش دهید.

سایت های بسیار زیادی در حوزه ی کودک درحال فعالیت هستند که محبوب ترین آن ها وولک می باشد. وولک با داشتن محتوا های کودکانه می تواند نیاز شما را رفع کند. با مراجعه به آدرس voolak.com می توانید از این محتوا ها استفاده کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

مهد کودک، اولین محیط و مکان اجتماعی و عمومی که کودکان شما در آن حضور پیدا می کنند. مهد کودک ساری می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما بگذارد و بلعکس در صورت انتخاب اشتباه در مهد کودک ساری شما تاثیرات بسیار منفی را در هنگام رشد شخصیتی کودک خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب مهد کودک ساری یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا به جای تاثیرات مثبت شاهد تاثیرات منفی بر روی فرزند خود نباشید.

ثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و مهد کودک درجه یک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اصفهان کودک خود را در یک مهد کودک خوب ثبت نام کنید.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی روحیه انعطاف پذیری دارند و رفتارای خود را از اطرافیان و به خصوص والدین خود تقلید می کنند. بنابراین اگر قصد دارید رفتاری را به کودک خود بیاموزید در ابتدا خودتان باید آن رفتار را داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا فرزند خود را به کتاب خوانی تشویق کنید باید در ابتدا خودتان عادت کتاب خوانی را در خانه و اطراف فرزند خود داشته باشید. در آموزش رفتاری به فرزند خود که خودتان آن را ندارید، موفق نخواهید بود. والدین یا مربیان مهد کودک و معلم های مدرسه های پایه های ابتدایی برای آموزش به کودکان از راه و روش های متفاوتی استفاده می کنند.

از جمله روش هایی که برای آموزش به کودکان استفاده می شود می توان به موسیقی کودکانه فارسی اشاره کرد. کودکان هنگامی که ترانه ی کودکانه ای را گوش می دهند سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کنند و سپس برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. طبیعتا از آن ها تعریف و تمجید می شود و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. موسیقی های کودکانه ی بسیاری در سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید با آموزش آن ها علاوه بر تقویت اعتماد به نفس او، حافظه ی کودک خود را نیز تقویت کنید.

بازی کودکانه متفاوتی وجود دارد که هدف آن ها تقویت حافظه ی کودکان است و مخصوص و ویژه ی کودکان طراحی شده است. با انجام اینگونه بازی های فکری آنلاین یا بازی های فیزیکی می توانید حافظه ی کودک خود را تقویت کنید. از جمله سایت هایی که متناسب کودکان طراحی شده است و محتوا های بسیار مفیدی برای کودکان با سنین متفاوت دارد می توان به سایت وولک اشاره کرد. با ورود به سایت وولک از محتوا های کودکانه ی آن استفاده کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راه برای زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکانه ساده است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید. شما با مراجعه به سایت کودک وولک می توانید طرح های جذاب کودکانه ی بسیار زیادی را به صورت ویدیویی و تصویری در آن مشاهده کنید و با آموزش این طرح های جذاب کودکان خود را سرگرم کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای اینکه با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

امروزه بسیاری از فعالیت ها از طریق فضای مجازی و اینترنت انجام می شود. شما برای آموزش نقاشی طرح های متنوع و مختلف کودکانه ی جذاب می توانید به سایت هایی با محتوای کودک مراجعه کنید. وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که تعداد بسیار زیادی ویدیو و عکس های آموزش نقاشی کودکانه در آن جای گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

والدین امروزه می توانند با فعالیت های کودکانه متنوع مانند ساخت کاردستی یا قصه گویی برای کودکان خود آن ها را در منزل به راحتی سرگرم کنند تا مانع رفتن کودکان به محیط بیرون شوند و از فرزند خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. همچنین می توانید با کمک سایت های کودک به قصه های صوتی دست پیدا کنید و به عنوان مثال قصه صوتی حسن کچل را برای کودک خود پخش کنید.

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های هیجان انگیز و محبوب در بین کودکان است. به خصوص اگر طرح انتخابی شما یک طرح کاردستی دوست داشتنی مانند کاردستی قورباغه باشد، فرزند شما تمایل بیشتری برای ساخت کاردستی نشان می دهد. کاردستی یک فعالیت فیزیکی و حرکتی است که فواید بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کاردستی قورباغه یک کاردستی بسیار آسان و راحت است که با وسایل بسیار ابتدایی قابل ساخت است. ویدیو کاردستی قورباغه ای که در بالا مشاهده می کنید، تنها به کمک کاغذ ساخته شده است. به کاردستی هایی که مانند این کاردستی قورباغه تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند.

به عنوان مثال کاردستی آدم برفی یکی از طرح های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید به راحتی تمایل ساخت کاردستی آدم برفی را در کودک خود به وجود آورید. از جمله مزایایی که ساخت کاردستی آدم برفی یا هر کار دستی دیگری برای کودک شما دارد این است که خلاقیت و توانایی انجام کار های فیزیکی را در کودک شما تقویت می کند. همچنین ساخت کاردستی آدم برفی می تواند کمک بسیاری از شکوفایی مهارت ها و استعداد های دیگر فرزند شما کند. ساخت بسیاری از کار دستی ها مانند کاردستی آدم برفی باید به کمک دیگران انجام شود و شاید فرزند شما نتواند به تنهایی به ساخت کاردستی آدم برفی بپردازد و بنابراین به کمک نیاز داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی، ایجاد و پیدا کردن سرگرمی مناسب برای کودکان خود است. یکی از محبوب ترین سرگرمی های کودکان، کارتون جذاب کودکانه است. کارتون ها و انیمیشن های متفاوت می توانند نکات متفاوت و آموزنده ای به کودکان یاد دهند. کارتون ها تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارند و به همین دلیل است که یکی از راه و روش های بسیار مفید آموزش زبان های متفاوت به کودکان استفاده از کارتون های مربوط به آن زبان است. کودکان در سن پایین توانایی زبان پذیری بالایی دارند بنابراین بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود شروع به آموزش زبان به او می کنند. کودکان در سن پایین بسیار انعطاف پذیر هستند بنابراین شما می توانید با استفاده از بازی و سرگرمی موارد بسیار زیادی را از سن بسیار کم به آن ها بیاموزید.

شما با استفاده از کارتون های زبان انگلیسی می توانید به کودکان خود از راه غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را آموزش دهید و شاهد یادگیری بسیار سریع کودک خود خواهید بود. از دیگر موارد می توان به دانلود آهنگ کودکانه اشاره کرد. شما با دانلود مجموعه آهنگ های کودکانه نیز می توانید به کودک خود در امر یادگیری زبان انگلیسی کمک کنید. هر چه بیشتر زبان مورد نظر به گوش کودک شما آشنا باشد یادگیری آن زبان نیز برای او آسان تر خواهد بود. از دیگر سرگرمی های مجازی کودکانه می توان به بازی جدید کودکانه اشاره کرد. کودکان امروزی علاقه ی زیادی به سپری کردن وقت روزانه ی خود با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا کنسول های بازی دارند. بنابراین بازی های آنلاین در گوشی های همراه برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید با انتخاب بازی های آنلاین که فوایدی نیز برای هوش کودک شما داشته باشد، با یک تیر چند نشان بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تاثیر موسیقی بر زندگی ما قابل انکار نیست و کودکان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شنیدن موسیقی برای کودکان به خصوص آهنگ کودکانه فارسی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و رشد شخصیتی آن ها دارد. از جمله فوایدی که موسیقی بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس اشاره کرد زیرا کودکان پس از شنیدن یک آهنگ تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک و معلم مدرسه خود بخوانند. این امر به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. حتی نواختن موسیقی نیز کودک شما را به هیجان می آورد. بنابراین تاثیر موسیقی بر روی کودکان را دست کم نگیرید.

از دیگر فعالیت ها و سرگرمی هایی که تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارد می توان به کارتون کودکانه اشاره کرد. کودکانه از کارتون ها و انیمیشن ها تاثیر بسیار زیادی می گیرند و به همین علت است که یکی از بهترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، تماشای کارتون است. کودکان در سن بسیار کم قدرت زبان پذیری بسیار بالایی دارند یعنی با سرعت بیشتری نسبت به بزرگسالان قادرند تا زبان جدیدی را بیاموزند. بنابراین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید.

از دیگر محتوا های کودکانه ی جذاب در سایت های کودک می توان به بازی کودکانه جدید اشاره کرد. بازی های آنلاینی که در سایت ها وجود دارد می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. البته بعضی از این سایت ها بازی های جدید کودکانه که به صورت فیزیکی انجام می شوند را نیز شرح می دهند که می توانید با فرزند خود آن ها را انجام دهید. اما به طور کلی کودکان امروزی به بازی های آنلاین یا کنسول های بازی علاقه ی بیشتری نشان می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک درجه یک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند .

شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم ، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد . البته با بررسی لیست مهد کودک های قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

                                               



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

یکی از مهم ترین کارهایی که مهد کودک در اردبیل موظف است که انجام دهد ، اجازه ورود والدین است . در صورتی که مهد کودکی به شما اجازه ورود ندهد و در ساعات خاصی درب مهدکودک را باز کند ، احتمال اینکه در آن ساعات کار غیر معمول انجام دهد وجود دارد . داشتن برنامه ریزی یکی از مهم ترین مسائلی است که بهتر است از کودکی به آن پرداخته شود و این کار را می توانند با برنامه ریزی مهد کودک اردبیل پیش ببرند و خودشان نیز در آخر مسئولیت پذیر و سخت کوش شوند و این کار قطعا برای آنان جالب خواهد بود .

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول مهد کودک درجه یک اصفهان به شمار می آیند.

مهد کودک قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک در قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد. البته با بررسی لیست مهد کودک درجه یک قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

به طور کلی کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه زیبا ی خود با شما ارتباط برقرار می کنند و شما با آموزش نقاشی به کودکانه باید به خواسته هایشان پی ببرید و این امر کاملا روانشناسی است که کشیدن یهک خط صاف در ذهن کودک با کشیدن یک منحنی چه فرقی دارد . مثلا کودک وقتی فردی را در کنار خود می کشد و از او می خواهید در مورد ان توضیح دهد ، می گوید این فرد در حال زدن من است و متوجه می شوید فردی در دنیای واقعی او را زده و به همین صورت او با شما ارتباط برقرار می کند.

کشیدن نقاشی فواید بسیار متفاوتی بر روی جسم و روح و عواطف کودک شما دارد. به عنوان مثال کودک شما در حین کشیدن نقاشی شتر عضلات دستش تقویت می شود و این امر باعث تقویت مهارت های فیزیکی او نیز می شود. همچنین از جمله فواید کشیدن نقاشی شتر یا هر طرح نقاشی دیگری بر روی عواطف و روح کودکان می توان به تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت در رشد شخصیتی آنان اشاره کرد. کودک شما هنگام کشیدن نقاشی شتر سعی بر ترکیب کردن رنگ ها می کند و این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری کودک شما می شود. در نهایت زمانی که کودک شما نقاشی شتر خود را به پایان می رساند، ان را به والدین خود، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه خو نشان می دهد و این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در او می شود. همچنین همزمان باعث تقویت و رشد ویژگی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما می شود. باید از سن بسیار کم به رشد اعتماد به نفس در کودکان توجه کنید تا در بزرگسالی دچار مشکل نشوند. با مراجعه به وولک می توانید طرح های آموزش نقاشی کودکانه ی زیادی را بررسی کنید و به کودکان خود آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

راه های آموزش نقاشی کودکان

 

 راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند . نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید.

برای مشاهده آموزش نقاشی رنگین کمان و آموزش های کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت voolak مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از قدیم قصه گویی در بین کودکان و والدین رواج داشته است. کودکان از سن بسیار کم حتی از نوزادی به داستان ها و قصه های کودکانه علاقه نشان می دهند. قصه های هنگام خواب رواج بیشتری دارد و شما نیز می توانید برای علاقمند کردن کودکان به شنیدن داستان ها و قصه ها، از داستان های محبوب و معروف مانند پینوکیو استفاده کنید.

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های سالم و البته کم هزینه است که می توانید کودکان خود را به وسیله ی آن سرگرم کنید. البته شما می توانید بسیاری از نکات آموزشی که می خواهید به فرزند خود یاد دهید را با استفاده از ساخت کاردستی به او با روش غیرمستقیم و همراه بازی و سرگرمی آموزش دهید. به عنوان مثال ساخت کاردستی قلک می تواند کمک بسیار زیادی به کودک شما کند. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی قلک را به اتمام رساند سپس شما می توانید کاربرد قلک را به کودک خود آموزش دهید و در این مرحله کودک شما با استفاده از کاردستی قلک، روش پس انداز کردن را فرا می گیرد. پس انداز کردن یکی از خصلت های مثبتی است که می توانید با بازی و سرگرمی از سن بسیار کم به فرزندان خود آموزش دهید.

کاردستی پرچم یکی از طرح های کاردستی است که اکثر کودکان ما اگر در سن کم ان را انجام ندهند حتما در مدرسه یا مهدکودک با آن برخورد خواهند داشت. ساخت کاردستی پرچم کودک شما را از سن بسیار پایین با پرچم کشور خود آشنا خواهد کرد. ساخت کاردستی پرچم یا کار دستی های کودکانه ی دیگر با طرح های متفاوت فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و رفتاری کودک شما خواهد داشت به همین دلیل در مهدکودک ها کودکان را برای ساخت کاردستی پرچم یا طرح های دیگر بسیار تشویق می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان همیشه به داستان ها و قصه های متنوع کودکانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان می دهند. شما با روایت داستان های متنوع کودکانه می تواند فرزند خود را فواید گوش دادن به داستان های کودکان بهره مند کنید زیرا اکثر داستان ها و قصه هایی که برای کودکان روایت شده اند پند های اخلاقی را در خود گنجانده اند تا کودکان از راه غیرمستقیم این پند ها را یاد بگیرند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیشترین تاثیر را روی کودکان دارد.

کودکان علاقه بسیاری به کار با کاغذ و قیچی دارند و با نظارت والدین می توانند این کار را به راحتی انجام دهند . اشیائی هم وجو دارند که برای کودکان جالب هستند مثل صدف قطعا زمانی که به شما کشور سفر می کنید یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی که بچه ها انجام می دهند جمع آوری صدف از ساحل است. اما می توانید از همین علاقه استفاده کرده و به آن ها ساخت کاردستی صدف تنها با کاغذ را آموزش دهید.

کاردستی یکی از فعالیت سالم و سرگرم کننده است که هر کودکی از انجام آن لذت خواهد برد. ویدیو کاردستی گربه ای که در این صفحه قرار دارد یکی از طرح های محبوب در بین کودکان است که می توانید با آموزش کاردستی گربه به فرزند خود او را از فواید ساخت کاردستی گربه یا هر کاردستی دیگری بره مند سازید. حتی ساخت کاردستی گربه یا طرح های دیگر کاردستی به کودک شما کمک می کند تا مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کند و باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. کاردستی گربه یکی از کاردستی های بسیار آسان است که کودک شما به تنهایی نیز از پس ساخت آن برمی آید اما حتی اگر در حین ساخت کاردستی گربه از پدر یا مادر خود یا حتی فرد دیگری مانند مربی مهد کودک خود یا دوست خود کمک بگیرد این امر باعث تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی بسیار بیش تر از پیش به حضور والدین خود نیاز دارند بنابراین والدین باید وقت بیشتری برای فرزندان خود بگذراند. شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های خانگی و کم هزینه می توانید بسیاری از پند های اخلاقی را در قالب سرگرمی ها و بازی های متفاوت به کودک خود آموزش دهید. به عنوان مثال قصه گویی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان است که تاثیر بسیار زیادی روی آنان دارد. شما می توانید قصه های معروف مانند داستان چراغ جادو یا داستان زیبای خفته را برای کودک خود روایت کنید. قصه گویی فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد زیرا اکثر داستان هایی که برای کودکان روایت شده اند، پند های متفاوتی را در خود گنجانده اند که می توانید با استفاده از آن ها پند های متفاوتی را به کودک خود آموزش دهید.

شما با استفاده از قصه گویی می توانید علاوه بر آموزش از راه غیرمستقیم باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی مانند تقویت قدرت تصویرسازی و قوه تخیل کودک خود شوید. کودکان شما هنگام شنیدن قصه شروع به تصویرسازی و همزاد پنداری با شخصیت های آن می کنند و به همین دلیل باید داستان های متناب با سن کودک را برای او روایت کنید. ساخت کاردستی نیز می تواند فعالیتی سرگرم کنند برای کودکان باشد. به خصوص در این روز ها که کودکان اکثر زمان خود را در خانه و در کنار خانواده خود سپری می کنند.

در مدرسه ها با ساخت کاردستی ترازو یا آموزش کاردستی ترازو به کودکان می توانند بسیاری از مسائل فیزیک و ریاضی را از طریق بازی و سرگرمی به آن ها آموزش دهند. به طور کلی اینگونه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی و فعالیت های فیزیکی برای کودکان همراه باشد، بیشترین تاثیرگذاری را در یادگیری کودکان دارد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ترازو را به اتمام می رساند آن را به معلم، شما یا مربی مهد کودک خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. افزایش اعتماد به نفس یکی از دغدغه های هر والدینی است زیرا پایین بودن اعتماد به نفس در شخصیت کودکان باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات در آن ها می شود.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. این قیمت مهد کودک در تبریز به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

قیمت مهد کودک ساری می تواند بسیار متغیر باشد زیرا به عوامل متفاوتی بستگی دارد. امکاناتی که مهد کودک ساری در اختیار کودکان و به ویژه والدین کودکان قرار می دهند می تواند در میزان قیمت مهد کودک ساری تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال بعضی از مهد کودک های ساری دارای خانه بازی کودک هستند و طبیعتا روی قیمت مهد کودک ساری تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک های ساری دوزبانه هستند و به کودک شما زبان انگلیسی نیز می آموزند و آن ها را با آوا های این زبان آشنا می کنند بنابراین تاثیر مستقیم بر روی هزینه مهد کودک های ساری دارند.

رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسا خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند. حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. با بررسی لیست مهد کودک رشت بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

هزینه مهد کودک در تهران برای انواع مهد کودک در تهران متفاوت است. هزینه مهد کودک دولتی در تهران معمولا نسبت به سایر مهد کودک های تهران کمتر است زیرا این مهد کودک ها زیر نظر بهیزیستی هستند. البته تعداد مهد کودک دولتی در کل کشور بسیار کم است اما مطمئنا شما می توانید در تهران مهد کودک دولتی پیدا کنید هرچند اکثر مهدکودک های تهران که به صورت دولتی هستند برای قشر خاصی هستند مانند معلم ها. مهد کودک درجه یک تهران را برای کودک خود انتخاب کنید.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد.

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هنگام آموزش نقاشی کودکان با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما در آن دخیل باشد. به عنوان مثال آموزش نقاشی جوجه که ویدیو آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا کمودکان معمولا به حیوانات علاقمند هستند. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد. البته کودکان به طور غریزی از سن بسیار کمک یعنی شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و با آن به کاغذ می کوبند و رفته رفته با گذر زمان طرح های منظم تری را بر روی کاغذ رسم می کنند. شما با مراجعه به سایت voolak می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های کودکانه را مشاهده کنید و به کودک خود آموزش دهید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک سمنان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، مکانی است که کودک شما اولین تجربه حضور در یک فضای اجتماعی به دور از خانواده خود را در آن کسب می کند. بنابراین کیفیت این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کودکان در سن بسیار حساسی وارد مهد کودک می شوند که در این سن عوامل محیطی و افراد اطراف آن ها تاثیر مستقیم بر روی شکل گیری شخصیتی آن ها دارند. یکی از مهم ترین تصمیماتی که بر عهده ی والدین است این است که در بین مهد کودک های سمنان، یک مهد کودک خوب در سمنان را برای ثبت نام فرزند خود انتخاب کنند.

شما نیز برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک شهرکرد برای فرزند خود در ابتدا باید مربیان آن مهد کودک شهرکرد را مورد بررسی خود قرار دهید. یک مربی مهد کودک شهرکرد خوب باید توانایی و مهارت لازم برای برقراری ارتباط درست با کودکان را داشته باشد و بتواند برای آن ها فضایی آموزشی همراه با سرگرمی و بازی مناسبی را برای کودکان فراهم کند تا کودکان هنگام حضور در مهد کودک شهرکرد آرامش و امنیت اولیه ی لازم را دریافت کنند. مکان جغرافیایی و آدرس مهد کودک شهرکرد انتخابی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر موقعیت جغرافیایی مهد کودک در شهرکرد از محل سکونت شما بیش از اندازه دور باشد، از آنجایی که اکثر مهد کودک های شهرکرد همه روزه هستند فرزند شما از رفتن و حضور در مهد کودک شهرکرد دلزده خواهد شد. بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در شهرکرد به موقعیت جغرافیایی آن نیز دقت کنید.

قیمت مهد کودک سنندج می تواند به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته باشد. مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک سنندج تاثیر مستقیم دارد امکانات و تجهیزاتی است که آن مهد کودک در سنندج در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد. برنامه های اردویی برای کودکان می تواند بر قیمت مهد کودک سنندج تاثیرگذار باشد. همچنین موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک های سنندج نیز در شهریه مهد کودک سنندج تاثیرگذار است.



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با روایت داستان های متفاوت و محبوب و یا پخش کردن قصه های صوتی مانند قصه صوتی شنل قرمزی درواقع چندین هدف را به صورت همزمان برای کودک خود دنبال می کنید. روایت داستان و قصه برای کودکان فواید بسیار زیادی بر روی عواطف کودک شما دارند. در دنیایی که کودکان در حصار ناامنی قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدین هستند و به قولی نمی توانند کودکی کنند ، بهتر است شرایطی را فراهم کنید تا در خانه و با کمترین و کم هزینه ترین وسایل اسباب سرگرمی آن ها را فراهم کنید . یکی از راحت ترین کاردستی هایی که کودک شما می تواند بسازد ، کاردستی پرنده است.

کاردستی پرنده تنها با یک کاغذ ساخته می شود و از فنون اریگامی در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا کردن کاغذ می تواند کاردستی پرنده خود را بسازد. حتی می تواند با این کاردستی  پرنده در خانه اتاق خود را تزئین کرده و با این کار اعتماد به نفس او نیز افزایش میابد و این کار موجب حس استقلال در او می شود.

کودکان علاقه زیادی به حیوانات دارند و به راحتی در این دوران می توانند با حیوانات دوست شوند . اما بعضی از حیوانات دور از دسترس می باشند و نمی توان آن ها را به خانه اورد یا با خود به پارک برد . ولی می توان نقاشی یا کاردستی این حیوانات را کشید . مثلا کاردستی گاو که به احتی در این کلیپ ساخته شده و حتی کودک بدون کمک والدین هم می تواند آن را بسازد . کاردستی گاو به ساده ترین شکل ممکن قابل ساختن توسط کودکان است و هیچ گونه خطری ندارد . تنها چن برش لازم دارد که میتوانید قبل از ساخت کاردستی گاو خودتان آن را انجام دهید .



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برای راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی شما نیاز به تاسیس یک کارخانه برای تولید کاغذ از براده های سنگ اهک دارید. کارخانه شما باید دارای تجهیزاتی باشد که شامل دستکاه های متعددی می شود. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان این امکان را برای شما به وجود آورده است که تا با استفاده از آپشن هایی که این شرکت برای شما در نظر گرفته است، بتوانید خط تولید کاغذ سنگی مختص خود را راه اندازی نمایید.

از میان صنایع موجود در بازار برای تولید محصولات مختلف، راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی یک صنعت تازه وارد و متمایز به شمار می رود. بدین گونه که شما با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی برای خود، هم به رواج یک محصول مفید در صنعت کمک کرده اید و هم محصولی را در جامعه معرفی و قابل استفاده کرده اید که به شدت به حفاظت محیط زیست انسانی کمک می کند و از این جهت نیز برای جامعه قدم بزرگی برداشته اید.

حفاظت و نگهداری از محیط زیست یکی از دغدغه های اصلی این روز های زندگی بشر است؛ می دانید که منابع طبیعی مورد استفاده انسان روز به روز  بیشتر در حال کم شدن و از بین رفتن است، لذا فکر کردن برای جلوگیری از این امر،موضوعی مهم است گه به هیچ وجه نباید آن را فراموش کرد.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با کمک به جوانان و صنعت دوستان ایرانی، آن  ها را برای راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی یاری می نماید. راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی در آذرخش ادلی ایرانیان با هدف حفاظت محیط زیست، درختان و جنگل های متعدد ایران انجام می شود.

کاغذ سنگی مدل ها و کاربرد های متنوعی را شامل می شود که هرکدام از آن ها می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات مشابه و تجزیه ناپذیر باشند. مقاومت بالای کاغذ های سنگی و ویژگی های منحصر به فرد آن، باعث شده است تا افراد پس از آشنایی با آن، دیگر از محصولات دیگر برای کاربردهای مشابه استفاده نکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی می توانید به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهان برای کودکان این شهر زیبا نقش دارند.

هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند. با بررسی لیست مهد کودک مشهد می توانید مناسبترین مهد کودک را انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک ارومیه بستگی به موارد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود انتخاب می کنید در میزان هزینه مهد کودک در ارومیه تاثیرگذار است و یا حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه نیز ممکن است در شهریه مهد کودک های ارومیه تاثیرگذار باشد بنابراین هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود تمامی نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت مناسب ترین مهد کودک ارومیه با مناسب ترین قیمت مهد کودک ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

حتما شما از اهمیت انتخاب یک مهد کودک خوب ایلام یا هر شهری که در آن زندگی می کنید مطلع هستید. انتخاب یک مهد کودک خوب در ایلام به دلایل بسیار زیادی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین مهد کودک ایلام طبیعتا ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد که این ویژگی ها آن مهد کودک ایلام را از سایر مهدکودک ها متمایز کرده است. به بررسی ویژگی های یک مهد کودک خوب در ایلام می پردازیم. یک مهد کودک خوب در ایلام تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما می گذراد.

بی شک بهترین مهد کودک اراک باید تمامی ویژگی های مهد کودک های خوب اراک را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشید که شاید بهترین مهد کودک اراک از نظر شما با بهترین مهد کودک اراک از نظر والدین کودک دیگر متفاوت باشد زیرا ملاک های اشخاص متفاوت برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک در اراک در بین مهد کودک های اراک با یکدیگر متقاوت است. برای انتخاب بهترین مهد کودک اراک برای فرزند خود می توانید از لیست مهد کودک اراک کمک بگیرید.

قیمت مهد کودک بجنورد می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد زیرا هرگونه فعالیتی که د محیط یک مهد کودک بجنورد برای کودکان یا والدین آن ها انجام می شود طبیعتا بر روی شهریه مهد کودک بجنورد تاثیر گذار است. بنابراین برای تخمین زدن یا مقایسه شهریه مهد کودک بجنورد در ابتدا میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک بجنورد انتخابی شما در اختیار شما و کودک شما قرار می دهد را مورد بررسی قرار دهید. البته لازم به ذکر است که بهترین مهد کودک های بجنورد از امکانات بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بجنورد برخوردار هستند بنابراین شهریه و قیمت آن ها نیز بیشتر از سایر مهد کودک های بجنورد است.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همانطور که مشخص است کاغذ سنگی محصولی نوشتاری است و برای یادداشت یا تولید وسایلی با ضخامت زیاد مانند مقوا کاربرد دارد . شما برای خرید کاغذ سنگی باید اطلاعات دقیق داشته باشید البته برخی از افراد هم برای خرید خط تولید کاغذ سنگی اقدام می کدر صنعت چاپ موجب می شود مرکب کمی مصرف شود و به خدمات دیگری نیاز نباشد.

در تولید کتاب های با ارزش موجب ماندگاری و طول عمر بالای این کاغذ می شود. در تولید ظروف یکبار مصرف نیازی به روکش برای ضد آب کردن ظروف نیست. تولید کاغذ دیواری های با کیفیت و طول عمر بالا با این کاغذ امکان پذیر است. از انرژی های تجدید ناپذیر، آب و انواع اسید ها استفاده نمی شود. حفاظت از طبیعت با تولید کاغذ سنگی به جای دیگر کاغذ ها امکان پذیر است. انرژی به میزان ناچیزی برای تولید کاغذ به کار گرفته می شود. تولید فاضلاب های صنعتی، زباله خشک و قطع درختان به طور چشم گیری کاهش می یابد. زمان و همچنین هزینه کمتری برای تولید کاغذ مصرف می شود. کاغذ تولید شده کاملا بهداشتی و خنثی بوده همچنین با هیچ ماده ای واکنش نمی دهد.

علاوه بر همه این ویژگی ها شما با خرید خط تولید کاغذ سنگی می توانید برای جوانان اشتغال ایجاد کنید .

ویژگی های خط تولید کاغذ سنگی پیشنهادی ما:

امکان تولید انواع ورقهای رنگی

امکان تولید ورق یک لایه تا سه لایه

 امکان لمینیشن کاغذ سنگی با انواع مواد (پارچه ، متالایز ، …) در حین تولید

استفاده از بهترین برندهای بین المللی در قطعات مصرفی

امکان افزایش ظرفیت تولید در هر خط متناسب با نیاز مشتری و از افزایش بازده داخلی سرمایه گذاری

کنترل اتوماتیک ضخامت ورق تولیدی و لذا حفظ راندمان بسیار بالا در تولید و جلوگیری از تولید ورقهای غیر استاندارد و کاهش ضایعات

امکان تولید یک و یا هر دو طیف کاغذ سنگی به درخواست مشتری (ورق نرم با جرم حجمی زیر ۱ و ورق شق و رق با جرم حجمی حدود ۳/۱

 

 



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین راه برای گرفتن مشاوره راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی ، گفتوگو با متخصصین این زمینه است . ابتدا باید اطلاعات دقیقی در رابطه با کاغذ سنگی داشته باشید و بدانید با چه مزایا و معایبی رو به رو هستید . کاغذ سنگی نیز همچون دیگر محصولات، مزایا و معایبی دارد که به هنگام مصرف مشخص می شوند. بیشتر بودن مزایای کاغذ سنگی نسبت به معایب آن، سبب میشود تا آن را کاغذی بهتر و برتر از کاغذ های سلولزی بدانیم.

ویژگی های کاغذ سنگی

از ویژگی های کاغذ سنگی که آن ها را از کاغذ های سلولزی متمایز کرده است، می توان به ضدآب بودن و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی، حشرات و روغن اشاره کرد . چگالی کاغذ های سنگی در بازه ی (۰٫۸ – ۱٫۶) قرار دارد . سطح کاغذ های سنگی دانه دار نیست و برخلاف کاغذ های معمولی نرم و مسطح است . واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن دود سمی گاز های گلخانه ای آزاد نمی کند . همه این ویژگی ها کاغذ سنگی را از دیگر کاغذ ها مجزا می کند .

مزایای کاغذ سنگی

  • عدم آسیب پذیری در مقابل آب و روغن
  • کاغذ سنگی فرسوده نمی شود
  • کاغذ ستگی انسجام بیشتری دارد و فرسنوده و کهنه نمی شود

معایب کاغذ سنگی

  • کاغذ سنگی جذب آب ندارد
  • کاغذ سنگی دمای بالا را تحمل نمی کند

کاربرد خرید کاغذ سنگی

کاغذ های سنگی کاربرد های متفاوتی دارند ؛ بعضی از آن ها برای تولید ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی برای بسته بندی به جای نایلون و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند و همه این موارد به محیط زیست کمک می کند . در تولیدات کاغذ های پروشور و ساک دستی و به طور کلی کاغذ هایی با ضخامت بالا از کاغذ سنگی استفاده می شود . در تهیه و تولید کارت ها اعتباری و بانکی و جعبه های محکم نیز کاغذ سنگی مورد استفاده قرار می گیرد . مقاومت بالای این کاغذ موجب شده تا از آن در ساخت و تولید کالاهایی با ضخامت بیشتر استفاده شود . 

برای آشنایی بیشتر در رابطه با کاغذ سنگی می توانید به شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه فرمایید و از آن ها مشاوره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار تلاش می کنند. گاهی نقاشی می کشند، گاهی کاردستی می سازند و برای نشان دادن ذوق خود ، از روش های بسیاری استفاده می کنند. مثل گذاشتن نقاشی های خود در پاکت و هدیه دادن آن به دیگران . اما برای ساخت کاردستی پاکت نامه هم به نوعی خلاقیت خود را نشان می دهند. برای ساخت کاردستی پاکت نامه نیاز به کاغذ ، قیچی و منگنه دارند . شما هم می توانید در ساخت کاردستی پاکت نامه به آن ها کمک کنید. کودکان می توانند با ساخت کاردستی پاکت نامه برای تولد خود دعوت نامه هایی را داخل آن قرار دهند و برای دیگران کاردست خود را بفرستند.

شما می توانید با کمترین هزینه و وسایل این کاردستی را به کودک خود آموزش دهید. کاردستی چتر می تواند به وسیله کاغذ باطله ها ساخته یا اگر می توانید هزینه بیشتری بکنید از کاغذ های رنگارنگ استفاده کنید تا موجب ستیاق بیشتر در فرزند خود شوید. کاردستی چتر اگر چه خیلی ساده و با چند تا و قیچی زدن ساخته می شود اما بهتر است شما نیز کمک کنید تا آنرا بهتر بسازد و یا خودتان ابتدا آن را بسازید با تماشای کاردستی چتر وولک و سپس آن را به فرزندتان بیاموزید زیرا کودکان با والدین خود بسیار راحت تر هستند تا آموزش افراد دیگر. امیدواریم با ساختن کاردستی چتر نشاط فرزندتان افزایش یابد و ذوق و اشتیاق او چند برابر شود.

حتی می توانید از قصه گویی برای سرگرم کردن کودکان خود در خانه استفاده کنید. روایت کردن قصه های معروف و محبوب هرچند قدیمی مانند داستان حسنی ما یه بره داشت می توانید برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد تا کمی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی نیز فاصله بگیرد. زیرا کودکان امروزی بیشتر وقت خود را با دنیای مجازی می گذرانند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

این روز ها که خانواده ها زمان بیشتری را با کودکان خود می گذرانند بی شک دنبال سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که بتوانند کودک خود را در منزل مشغول کنند. زیرا ویروس کرونا باعث شده است تا کودکان از نهاد های مهد کودک و مدرسه محروم باشند و در نتیجه بسیاری از تجربه ها را کسب نکنند. کودکان در مهد کودک ها داستان ها و سرود های متفاوت مانند شنگول و منگول را می شنوند و از آن ها لذت می برند.

معمولا کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند برنابراین طرح کاردستی موش می تواند برای آن ها جذاب باشد. شما با آموزش کاردستی موش به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید کاردستی بهره مند سازید. ویدیو کاردستی موش که در این صفحه مشاهده می کنید جزو انواع کاردستی های اوریگامی است. کاردستی اوریگامی کاردستی هایی هستند که تنها به وسیله ی کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شوند. بنابراین این نوع کاردستی ها کاردستی های بسیار کم هزینه ای هستند که می توانید فرزندان خود را با آن ها سرگرم کنید.بعضی از کاردستی ها تنها با کمک کاغذ ساخته می شوند و ازین رو بسیار کم هزینه هستند. به اینگونه کاردستی ها، کاردستی های اوریگامی می گویند.

کاردستی های اوریگامی مانند ویدیو کاردستی طوطی که در این صفحه قرار دارد، کاردستی هایی هستند که تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند و به همین بسیار کم هزینه هستند. بنابراین شما می توانید با هزینه ی بسیار کم و از سن بسیار کم کودک خود را با خواندن شعر و داستان های کودکانه در حین ساخت کاردستی طوطی با پرندگان و انواع حیوانات آشنا کنید. کاردستی طوطی از جمله کاردستی هایی است که کودک شما را با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد کرد. همچنین زمانی که کودک شما ساخت کاردستی طوطی را به اتمام می رساند و آن را به شما، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود نشان می دهد این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود وهمچنین ویژگی انتقاد پذیری را در شخصیت کودک شما تقویت می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.  بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اهواز یک مهدکودک با جو مناسب را برای کودک خود انتخاب کنید.

یکی از تفاوت های بارز مهد کودک ارومیه و به طور کلی مهد کودک ها با پیش دبستانی ها این است که هدف اصلی مهد کودک های ارومیه نگهداری از کودکان و در مراحل بعدی آموزش به کودک در قالب بازی و سرگرمی است اما هدف اصلی پیش دبستانی ها در ابتدا آموزش به کودک و آماده سازی کودکان برای ورود به مدرسه است.

شناخت مهد کودک درجه یک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است .

 



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و ... بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

بررسی لیست مهد کودک ایلام از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که شما لیست مهد کودک ایلام را مورد بررسی دقیق قرار ندهید ممکن است مناسب ترین و بهترین مهد کودک ایلام را که با سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد برای او انتخاب نکنید و در نتیجه کودک شما هنگام ورود به مهد کودک ایلام انتخابی شما احساس خوبی را دریافت نکند و از رفتن به محیط های اجتماعی به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراین با بررسی دقیق لیست مهد کودک ایلام یک مهد کودک خوب در ایلام را برای فرزند خود انتخاب کنید.

فضا و چیدمان و درکل دکوراسیون بهترین مهد کودک بجنورد و تمامی مهد کودک های سرار کشور باید بر اساس سلایق، علایق و روحیات کودکان طراحی شود تا کودکان هنگام ورود به مهدکودک احساس امنیت و آرامش اولیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حضور در مهد کودک بجنورد نهایت لذت را در کنار یادگیری ببرند. کودکان در سن بسیار کم نیاز به بازی و سرگرمی های زیاد دارند بنابراین اولین اولویت یک مهد کودک خوب در بجنورد باید نگهداری از کودکان و سپس بازی و سرگرمی کودکان باشد. آدرس و موقعیت جغرافیایی قطعا در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد شما تاثیر گذار است زیرا یک مهد کودک خوب در بجنورد زمانی برای کودک شما مناسب است که نزدیک محل سکونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد کودک سخت نباشد و کودک شما دلزده و آشفته نشود.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهدکودک اولین مکان عمومی ای است که فرزندان شما به دور از خانواده خود در آن حضور می یابند. بنابراین حتما می دانید که تجربه ای که فرزند شما در حضور در مهد کودک سنندج یا هر شهری که در آن ساکن هستید کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که فرزند شما از حضور در اولین مکان عمومی و اجتماعی به دور از خانواده تجربه خوبی کسب نکند ممکن است به طور کلی از این نوع مکان ها دلزده شود. به عنوان مثال یکی از مهم ترین فواید مهد کودک سنندج و تمامی مهدکودک ها این است که فرزند شما برای حضور در پیش دبستانی و مدرسه آمادگی لازم را کسب می کند زیرا تحقیقات روانشناسان نشان داده است که کودکانی که در مهد کودک سنندج (یا هر مهدکودک دیگری) حضور می یابند هنگام ورود به مدرسه اضطراب کمتری دارند.

انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان اهمیت بسیار زیادی دارد. البته این نکته را در نظر بگیرید که صرفا یک مهد کودک سمنان که به عنوان بهترین مهد کودک سمنان شناخته می شود برای کودک شما مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان نخواهد بود زیرا یک مهد کودک در سمنان که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید مطابق ملاک های شما، سلایق و علاقه ی کودک شما باشد.

قیمت مهد کودک شهرکرد می تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد و طبیعتا هر چه امکانات یک مهد کودک شهرکرد بیشتر باشد، شهریه آن مهد کودک شهرکرد نیز بالا می رود بنابراین همیشه شهریه مهد کودک شهر کرد را با توجه به امکاناتی که در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد، بسنجید. حتی موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک شهرکرد می تواند بر روی شهریه مهد کودک شهر کرد تاثیر گذار باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک یا کودکستان هر دو نام اولین مکانی هستند که کودک شما به دور از پدر و مادر و خانواده ی خود در حضور پیدا می کند و برای حضور در مکان های اجتماعی بیشتر خود را آماده می کند. بزرگ ترین کمکی که شما با ثبت نام کودک خود در بهترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید می کنید این است که کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده می کنید. رفتار های اجتماعی و اعتماد به نفس کودک خود را تقویت می کنید و به او در رشد شخصیتی اش کمک می کنید. در ادامه به بررسی جزئی تر هر کدام از این موارد می پردازیم تا بیشتر به اهمیت حضور کودکانتان در مناسب ترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، پی ببرید.

مربی مهد کودک خوب در قزوین یا هر مهدکودک دیگری مهم ترین نقش را در هر مهد کودک در قزوین یا هر شهر دیگری ایفا می کند. مربیان باید توانایی، مهارت و دانش کافی را برای این کار یعنی مربی مهد کودک قزوین داشته باشند زیرا در صورتی که مربی مهد کودک در قزوین اطلاعات و مهارت کافی را برای این شغل نداشته باشد ممکن است به کودکان آسیب های جدی برساند. اخلاق و مهارت مربی مهد کودک قزوین انتخابی شما برای کودک خود مهم ترین ویژگی ای است که شما باید هنگام انتخاب بهترین مهد کودک قزوین برای فرزند خود به آن توجه داشته باشید.

قیمت مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تهیه پلیتمواد اولیه در کارخانه خط تولید کاغذ سنگی در مخزن مخصوص با هم مخلوط شده توسط نوار نقاله وارد منبع تغذیه پیچه می شود. بعد وارد اکسترودر شده و به صفحه متحرک هیدورلیکی انتقال می یابند. در این مرحله Did head برش می خورد و به غربال وایبرتور ارسال شده و به قسمت بسته بندی منتقل می شود.

  • تهیه کاغذپلیت ها به منبع تغذیه تزریق شده وارد اکسترودر می شوند. پلیت ها بوسیله حرارت ذوب می گردند. مواد مذاب شده توسط دستگاه کلندر به صورت ورق خارج شده و از میان غلتک و رول برای یکنواخت شدن عبور می کنند. سپس توسط رول های کششی کشیده می شوند تا به ضخامت مورد نظر برسند. ضخامت توسط سنسور کنترل می شود. بعد سط ورقه توسط خنک کننده سرد شده در قسمت بعدی لبه های اضافه و کناره های ورق ها تمیزکاری شده و به صورت رول ورق برای انبارش بسته بندی می شوند.

کاغذ های معدنی موجود در کشور بسیار به صرفه تر از کاغذهای گلاسه موجود در بازار می باشد و قیمت بسیار خوب و منصفانه ای دارد. نکته ای که جالب است بدانید کاغذ سنگی زمانی که تحت اشعه ماوراء نور خورشید قرار میگیرد این قابلیت را دارد که به طبیعت باز گردد و علاوه بر این خاصیت بازیافت مجدد و مبدل شدن به کاغذ سنگی را دارا می باشد. کاغذ سنگی در گرمهای متفاوتی موجود است و ضخامت های آن از ۱۵۰ تا ۴۰۰ میکرون می باشد که از این کاغذ در تهیه لیبلهای چسب دار در سایزهای متفاوت استفاده میشود و بسیار بهینه می باشد به دلیل قیمت کاغذ سنگی و چسبندگی بالای آن و نیز ضد آب بودن آن. گرمهای پایین این کاغذها برای استفاده روزمره مانند بسته بندی های غذایی می باشد .گرمهای متوسط این کاغذهای سنگی مورد استفاده امور چاپی مانند جلد کتابها نقشه ها و… می باشد.  امروزه فروش کاغذ سنگی  بسیار در حال رشد و توصعه می باشد و این موضوع باعث افتخاری بی حد و اندازه است چون کشورمان پیش به سوی استفاده از تولید داخلی رو به جلو و آینده ای بسیار روشن در زمیه تولید کاغذ های سنگی و فروش کاغذهای سنگی در حرکت است. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان در زمینه تولید کاغذ سنگی به شما مشاوره می دهد .



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که طبق فرایند تولید آن، از براده های سنگ آهک، کاغذ تولید می شود. در مسیر تولید کاغذ سنگی، محیط زیست و طبیعت محافظت شده و برای تولید و استفاده از کاغذ، درختان کمتری به حیات خود پایان می دهند.

کاغذ سنگی از لحاظ ظاهری تفاوت هایی با کاغذ های معمولی که از الیاف سلولزی تولید می شوند دارند؛ و این تفاوت نیز به سبب ویژگی های ساختاری و الیافی این دو نوع اغذ با یکدیگر است.

کاغذ های تولید شده از سنگ مقاوت بیشتری نسبت به کاغذ های سلولزی دارند و در نتیجه در صورت تماس با آب خیس نمی شوند و هم چنین به دلیل قدرت کشسانی بالای کاغذ های سنگی، این محصولات صنعتی، هرگز در برابر ضربه پاره نمی شوند.

به دلیل ویژگی های گفته شده است که می توان گفت کاغذ سنگی، جایگزین بسیار مناسبی برای ساک های دستی خرید می باشد. نایلون پلاستیکی به دلیل تجزیه ناپذیر بودن و باقی ماندن در طبیعت، ضربات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند، به همین دلیل است که پیدا کردن جایگزینی که کار آن ها را به خوبی انجام دهد و به دفعات قابل استفاده باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاکنون کارخانه های بسیاری به تولید کاغذ سنگی و معرفی این محصول به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر محصولات تجزیه ناپذیر پرداخته اند. کارخانه آذرخش آدلی ایرانیان با احداث خط تولید کاغذ سنگی این امکان را برای مهندسین صنایع فراهم آوره است تا با استفاده از این خط تولید بتوانند میزان تولید این محصول در کشور را افزایش دهد و نیز در این مسیر کمکی شایان به حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

با مراجعه به سایت آذرخش آدلی ایرانیان، و مطالعه کاربردهای متعدد کاغذ سنکی می توانید با این محصول صنعتی بیشتر آشنا شده و شما هم سهمی در حفاظت از محیط زیست و طبیعت ایران زیبا داشته باشید!



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر موبایل در زمینه شکسته شدن ال سی دی در واقع امکان ندارد اما می توان آن را تعویض کرد و این کار را باید به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید . ال سی دی گوشی یکی از اجزا آسب پذیر آن است زیرا از اجزا بیرونی گوشی است و در معرض ضربه قراردارد. معمولا خسارت هایی که به lcd وارد می شود ناشی از یکی از موارد زیر است:

  • ضربه، فشار یا افتادن
  • ریختن آب یا مایعات دیگر
  • فرسودگی و قدیمی شدن گوشی

اگر ال سی دی گوشی شما هم آسیب دیده و نیازمند تعمیر یا تعویض آن هستید پیشنهاد میکنیم که آن را به یک متخصص نشان دهید .

گزینه های برتر برای هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 از تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8 + خود رونمایی کرد پرچمداران دوره جدیدی را در نمایشگرهای لبه به لبه ، با نمای بیرونی تمام شیشه ای و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی نشان دادند اما این طراحی زیبا و دلپذیر با یک هشدار مهم همراه بود نمای بیرونی گوشی حتی در صورت پایین آمدن از ارتفاع پایین ، در برابر ترک بسیار آسیب پذیر است. بنابراین چه اتفاقی می افتد که دستگاه زرق و برق دار شما به کف و یک شکاف عنکبوت در قسمت بیرونی ظریف آن برخورد کند؟

بیایید به گزینه های مختلف هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

  1. ضمانت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. تعمیر ال سی گوشی در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ
  1. استفاده از یک مرکز تعمیر شخص ثالث برای جایگزینی ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را جایگزین کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هرروزه استفاده ی ما از ابزارات و وسایل الکترونیکی به همراه دنیای مجازی بیشتر و بیشتر می شود و تکنولوژی نقش پررنگ تری را در زندگی روزمره ی ما ایفا می کند. لپ تاپ ها یکی از ابزارات نسبتا جدید و پرکاربرد هستند که به کامپیوتر های قابل حمل معروفند و به دلیل همین ویژگی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند. تمامی شرکت های سازنده در تلاش اند تا هرروزه لپ تاپ های سبک تر، نازک تر و در عین حال باکیفیت تری را معرفی و به بازار عرضه کنند.

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای بسیار حساس است. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن مراجعه کنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد تعمیرکار مورد نظر دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود. یکی از نشانه های حرفه ای و مطمئن بودن یک مرکز تعمیرات مجهز بودن آن به قطعات سخت افزاری سالم و اورجینال است. به عنوان مثال کارت گرافیک یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس است که در صورت خرابی بیش از حد آن ممکن است قادر به تعمیر کارت گرافیک خود نباشید و مجبور به تعویض آن شوید، در این مرحله مرکز تعمیرات مورد نظر باید مجهز به یک قطعه کارت گرافیک سالم و اورجینال باشد تا آن را با قطعه ی آسیب دیده تعویض کند.

یکی دیگر از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی بودن آن است به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید تعمیر مک بوک را به طور کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا محصولات اپل تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()