نوشته شده توسط : radin

چرا لپ تاپ روشن نمیشه؟ چرا کیس کامپیوتر روشن نمیشه؟ این سوالات در بین اکثر کاربران کامپیوتر و لپ تاپ رایج است زیرا بسیاری پیش می آید که لپ تاپ به طور ناگهانی خاموش می شود یا کیس کامپیوتر به طور ناگهانی خاموش می شود. خاموش شدن ناگهانی دستگاهتان می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد، حتی دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه شما می تواند به علت ایرادات نرم افزاری باشد. اگر دلیل خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر یا لپ تاپ شما به علت مشکلات نرم افزاری باشد، به احتمال زیاد با تنظیمات دستی ساده و تصحیح تنظیمات نادرست مشکل شما حل خواهد شد. در بعضی موارد نیز با تعویض ویندوز مشکل حل خواهد شد اما اگر با تعویض ویندوز نیز مشکل حل نشد می توان متوجه شد که دستگاه شما دچار مشکلات سخت افزاری شده است.

رفع مشکلات سخت افزاری نسبت به رفع مشکلات نرم افزاری از حساسیت بیشتری برخوردار است و برای رفع مشکلات سخت افزاری حتما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه مراجعه کنید تا باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما نشود، مخصوصا در لپ تاپ ها قطعات سخت افزاری با ظرافت بیشتری و با فاصله ی کمتری کنار یکدیگر قرار گرفته اند بنابراین برای تعمیر سخت افزاری آن ها باید نهایت دقت و حساسیت به کار رود تا خسارت بیشتری به لپ تاپ وارد نشود.

آیا مودم قابل تعمیر است؟ مودم نیز یکی از لوازم ضروری است که در صورت خراب شدن آن و به وجود آمدن هرگونه اختلافی در عملکرد مودم ارتباط کلی دستگاه شما با اینترنت قطع خواهد شد. در اکثر مواقع مودم قابل تعمیر است بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد مودم برای تعمیر آن اقدام کنید. در بعضی موارد اختلال به وجود آمده در عملکرد مودم به دلیل تنظیمات نادرست اینترنت در دستگاه است بنابراین از سلامت نرم افزاری لپ تاپ، کامپیوتر یا گوشی همراه خود نیز مطمئن شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

خدمات پس از فروش مناسب : همانطور که می دانیم گارانتی یک اصل مهم در هنگام خرید هر محصولی، محسوب می شود. این اصل، در خصوص خرید دوربین مداربسته داهوا نیز حائز اهمیت است. شرکت فراگستر الکترونیک، نماینده رسمی و برتر شرکت داهوا در ایران، با ارائه ی سبد کالای متنوع و گسترده، خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب 25 ماه، سبب محبوبیت و برتری برند داهوا در ایران شده است. محصولات داهوا، توسط شرکت های بسیاری به فروش می رسند که اغلب دارای گارانتی نیستند و یا از ضمانت گارانتی مناسبی برخوردار نیستند و اغلب با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسند. بنابراین توصیه می گردد، از خرید محصولات نا معتبر و بدون گارانتی خودداری نمایید و قیمت پایین را به خدمات گارانتی ارجحیت ندانید.

  • کیفیت بالای محصول : یکی دیگر از علل برتری برند داهوا به سایر برندها، توان ارائه ی تصاویر با کیفیت بالا، سخت افزار قوی، طراحی استاندارد بدنه و برد، مقاومت دوربین مداربسته داهوا در مقابل شرایط نا مساعد محیطی چون : رطوبت، آب، باران و برف، گرد و غبار، دمای بسیار بالا و بسیار پایین و یا در مقابل ضربات ( با توجه به استانداردهای مندرج در دیتا شیت و یا مشخصات فنی آن ها ) می باشد. معمولا یافتن این همه قابلیت در یک محصول یا یک برند، اندکی سخت است، اما می توان تمام آن ها را در برند داهوا، یافت.
  • قیمت مناسب : همانطور که می دانیم، قیمت یک فاکتور مهم و تاثیر گذار در امر خرید دوربین مداربسته و سایز تجهیزات نظارت تصویری است و اغلب افراد در جست و جو یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستند. ارائه ی محصولات با کیفیت و تصاویر با رزولوشن بالا و هم چنین قیمت مناسب، از دیگر علل برتری برند داهوا در این صنعت است. همچنین، شرکت داهوا با ارائه ی محصولات اقتصادی چون سری های EZ-IP، Cooper و یا حتی Lite سعی کرده است که محصولاتی ارزان قیمت با کیفیت مناسب را ارائه کنند تا تمام کاربران، متناسب با بودجه خود بتوانند خرید آگاهانه ای را داشته باشند و بتوانند تصاویر مناسبی را از محیط پیرامون خود دریافت نمایند.

موارد مهم استفاده از یو پی اس

هر وسیله که از برق استفاده می کند احتمالا نیاز به یو پی اس دارد اما در این میان حیاتی ترین وسایل به صورت حتمی احتیاج به این وسیله دارند از جمله مکان های درمانگاهی یا شرکت های تولید یا مکان هایی که از نظر دما و رطوبت باید همیشه در یک سطح خاص نگهداری شوند ، سرورها و جاهای مختلف دیگر که مهمترین بخش های استفاده از یو پی اس را در چند تیتر زیر می توانید مطالعه نمایید.

  • آسانسور
  • دوربین مداربسته
  • تجهیزات پزشکی
  • کرکره برقی
  • کامپیوتر
  • یخچال
  • پکیج

برای خرید دوربین مداربسته و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

من در کودکی به مهد کودک رشت می رفتم و خاطراتی که از قصه ها دارم بیشتر به قصه کدو قلقله زن برمی گردد. به مین منظور می خواهم قسمتی از این داستان را برای شما بنویسم اما برای شنیدن قصه های دیگر و ادامه این داستان صوتی می توانید به سایت جذاب وولک که مخصوص کودکان است مراجعه فرمایید .

یکی بود، یکی نبود.  پیرزنی سه تا دختر داشت که هر سه را شوهر داده بود و خودش مانده بود تک و تنها. روزی از روزها از تنهایی حوصله اش سر رفت. با خودش گف «از وقتی دختر کوچکترم را فرستاده ام خانه بخت, خانه ام خیلی سوت و کور شده, خوب است بروم سری بزنم به او و آب و هوایی عوض کنم. پیرزن پاشد چادرچاقچور کرد؛ عصا دست گرفت و راه افتاد طرف خانه دختر تازه عروسش که بیرون شهر, بالای تپه ای قرار داشت. چشمتان روز بد نبیند! پیرزن مهربان قصه کدو قلقله زن از دروازه شهر که پا گذاشت بیرون گرگ گرسنه ای جلوش سبز شد. پیرزن تا چشمش افتاد به گرگ, دستپاچه شد و سلام بلند بالایی کرد.... گرگ گفت «ای پیرزن! کجا می روی؟» پیرزن گفت «می روم خانه دخترم. چلو بخورم؛ پلو بخورم؛ مرغ و فسنجان بخورم؛ خورش متنجان بخورم؛ چاق بشوم؛ چله بشوم.» گرگ گفت «بی خود به خودت زحمت نده. چون من همین حالا یک لقمه ات می کنم.» پیرزن گفت «یک لقمه پوست و استخوان که سیرت نمی کند؛ بگذار برم خانه دخترم؛ چند روزی خوب بخورم و بخوابم, تنم گوشت تر و تازه بیارد و حسابی چاق و چله بشوم, آن وقت من را بخور.» گرگ گفت «بسیار خوب! اما یادت باشد من از اینجا جم نمی خورم تا تو برگردی.» پیرزن گفت «خیالت تخت باشد. زود برمی گردم.» و راه افتاد.

برای شنیدن ادامه قصه شب صوتی و همچنین شنیدن قصه های دیگر به سایت وولک مراجه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از آن جایی که معمولا کاربران لپ تاپ از لپ تاپ های خود به طور مداوم استفاده می کنند بنابراین احتمال خرابی لپ تاپ بسیار بالا است. لپ تاپ ها ممکن است به دلایل بسیاری دچار مشکل شوند و شما نتوانید فعالیت های خود را با آن انجام دهید. تعمیرکاران و مرکز تعمیرات لپ تاپ باید هرروزه تلاش کنند تا توانایی و مهارت خود را بالاتر ببرند و اکثر مشکلات لپ تاپ چه سخت چه نرم افزاری را بتوانند حل کنند. اگر وقت کافی را برای انتقال لپ تاپ آسیب دیده خود به مرکز تعمیرات ندارید، می توانید از خدمات تعمیر لپتاپ در محل استفاده کنید. استفاده از خدمات تعمیر لپتاپ در محل در صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک می کند. تعمیر لپ تاپ در محل به این صورت انجام می شود که پس از ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ با مشتری تماس می گیرد و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به تعمیر لپ تاپ مشتری می پردازد.

مودم ها نیز یکی از مهم ترین ابزاراتی است که کاربران فعال در دنیای مجازی به آن نیاز ضروری دارند. مودم ها نیز می توانند به دلایل متفاوتی دچار خرابی و اختلال شوند زیرا این ابزارات نیز به طور مداوم در حال استفاده هستند و معمولا کاربران زمان های بسیار کمی مودم خود را خاموش می کنند. مانند لپ تاپ ها، خدمات تعمیر مودم در محل نیز وجود دارند که شما می توانید از آن استفاده کنید. در خدمات مربوط به تعمیر مودم در محل نیز مانند تعمیرات لپ تاپ در محل، کارشناس یا تعمیرکار مربوطه در محل مورد نظر مشتری حضور پیدا می کنند و با حضور خود مشتری به تعمیر مودم می پردازد.

تعمیر کامپیوتر در محل نیز امکان پذیر است. تعمیر کامپیوتر در محل نسبت به تعمیر مودم در محل و تعمیرات لپ تاپ در محل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا انتقال کامپیوتر به مرکز تعمیرات نسبت به مودم و لپ تاپ سخت تر است بنابراین استفاده از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شنیدن قصه صوتی در کودکی، این فرصت را برای کودکان فراهم می‌کند تا فضای داستان را با صدای قصه‌گوها و به همراه همدیگر بشنوند. البته کتاب‌های صوتی می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری هم برای کودکان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و سایر محیط‌های آموزشی، می‌توانند کتاب‌های صوتی را به‌عنوان بخشی از منابع درسیشان به دانش‌آموزان معرفی کنند و مطالب را انتقال دهند.

قصه گفتن برای کودک ، فواید بسیاری دارد از جمله ممارست کودکان در مهارت هایی نظیر گوش دادن، تجسم، تصور و خیالپردازی. وقتی شما داستانی را به جای خواندن از روی کتاب، برای آنها تعریف می کنید، آزاد هستید که از تخیل خود استفاده کنید و بعضی کلمات را که حس می کنید برای کودک مناسب تر است در آن بگنجانید. خواندن داستان برای کودک، قدرت تخیل او را افزایش می دهد.

قصه‌ گویی برای کودکان توانایی مجسم نمودن شخصیت ها، و رویدادهای غیرواقعی و خیالی، موقعیت ها و مکان ها  زندگی کودک را رنگین تر و شادتر می سازد، به همین دلیل، شما باید این مهارت را به فرزند خود نیز بیاموزید. گوش دادن به داستان های بسیار زیاد، به فرزندان کمک می کند تا افکار و عقایدشان را بهتر بیان کنند.

قصه گویی برای کودک باعث افزایش سطح هوش اجتماعی آنها و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت انها دارد. قصه‌ گویی برای کودکان سنتی است که از قدیم وجود داشته و والدین و اجداد ما همواره برای کودکانشانن قصه می گفتند این سنت اکنون نیز به ما رسیده است این حالت خود جوشی، داستان را برای شنونده چیزی منحصر به فرد می کند.

معرفی قصه

قصه صوتی علاالدین یکی از داستان های آموزنده برای کودکان است که حتی کارتون و فیلم ان نیز ساخته شده است . من نمایش و تئاتر این داستان جذاب را در مهد کودک مشهد تماشا کردم و بچه ها در آخر از آن نتیجه گیری می کردند .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برند های سازنده ی لپ تاپ هرچه بیشتر پیش می رویم تلاش می کنند تا لپ تاپ های سبک تر و در نتیجه ظریف تری بسازند. از آن جایی که لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند بنابراین هرچه سبک تر باشند کاربرد و کارایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن صفحه لپ تاپ می گردند. دلیل روشن نشدن صفحه لپ تاپ می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد.

مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر ها و لپ تاپ ها است که در صورت خرابی آن کل عملکرد کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل خواهد شد. مادربرد در واقع صفحه ای است که سایر قطعات سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما بر روی آن سوار شده است و در صورتی که مادربرد دچار مشکل شود و شما برای تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام نکنید، به مرور زمان باعث مشکلات بیشتری در کامپیوتر شما می شود. در صورتی که احساس کردید در عملکرد مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما اختلالی به وجود آمده است حتما برای تعمیر مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر خود به سرعت اقدام کنید و از آن غفلت نکنید زیرا در صورت غفلت از تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد می شود و بنابراین شما هزینه بیشتری را برای تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

کارت گرافیک نیز یکی دیگر از قطعات سخت افزاری ضروری لپ تاپ یا کامپیوتر است که صورت خرابی آن باید برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید زیرا در غیر این صورت تصویر صفحه نمایش شما و بسیاری از بخش های دیگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما بی شک دچار مشکل خواهد شد. اگر شغل شما به صورتی است که نیاز به ویرایش تصویر و ویدیو به صورت حرفه ای دارید بنابراین حتما کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد کارت گرافیک خود حتما برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

لپ تاپ، کامپیوتر و مودم سه عضو اصلی لوازم شما به حساب می آیند. در صورتی که لپ تاپ، کامپیوتر و مودم شما دچار مشکل شود باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی مراجعه کنید تا با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر خسارت و مشکلات بیشتری به دستگاه شما وارد نشود. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید زیرا در ساخت تمامی لپ تاپ ها حساسیت و ظرافیت به کار رفته است بنابراین در صورتی که تعمیرکار یا مرکز تعمیرات انتخابی شما در در انجام تعمیرات لپ تاپ متخصص نباشد و توانایی و مهارت کافی را نداشته باشد احتمال بروز اشتباه در حین تعمیر بالا می رود و خسارت بیشتری به لپ تاپ شما وارد می شود در نتیجه شما هزینه بیشتری را برای تعمیر لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

مودم نیز یکی از ابزارات بسیار ضروری به شمار می رود به خصوص برای افرادی که در مشاغل خود یا انجام فعالیت های روزانه متفرقه به اینترنت احتیاج دارند. یکی از کاربرد های اصلی مودم ها وای فای است. همانطور که به احتمال زیاد می دانید شما به وسیله ی وای فای می توانید تعداد دستگاه های بیشتری را از جمله لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و گوشی های همراه را به یک شبکه اینترنت وصل کنید و تنها با یک شبکه اینترنت چندین دستگاه را پوشش دهید. بنابراین وای فای یکی از امکاناتا بسیار پرکاربرد تمامی مودم ها محسوب می شود. در صورت خرابی وای فای به سرعت برای تعمیر وای فای مودم خود اقدام کنید تا بتوانید از امکانات مودم خود به درستی استفاده کنید.

تعمیرات کامپیوتر یکی از اقدامات و حرفه های بسیار مهم است که در صورتی که برای تعمیرات کامپیوتر خود مانند تعمیرات لپ تاپ تعمیرکار یا مرکز تعمیرات متخصص و ماهری انتخاب نکنید، خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد خواهد شد. بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات خوب و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه های خود مانند لپ تاپ، کامپیوتر و مودم سریعا برای تعمیر آن ها اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

زمانی که شما برای کودک خود کتاب می خوانید و از همان کودکی او را با کتاب و داستان های مختلف آشنا می کنید درواقع دنیای او را با داستان ها و سرگذشت های مختلفی پیوند می دهید. زمانی که شما این کار را قبل از خواب برای کودکتان انجام می دهید به قدرت حل مسئله او در موارد مختلف کمک خواهید کرد و به او کمک می کنید در طول شب خواب راحت تری را تجربه نماید. درواقع با خواندن قصه صوتی برای کودکان دبستانی به روابط او با دوستان و دیگر افرادی که کودک در آینده با آن ها برخورد خواهد داشت کمک خواهید کرد. هم چنین خواندن قصه های گوناگون هنگام خواب به تعامل کودک با شما نیز بسیار کمک کننده خواهد کرد. با این کار نشان می دهید که از کودک خود از لحاظ عاطفی نیز حمایت می کنید.

معرفی داستان

یکی بود، یکی نبود، بزی بود که بهش می‌گفتن بز زنگوله پا. این بز 3 تا بچه داشت شنگول و منگول و حبه انگور. این‌ها با مادرشان در خانه‌ای نزدیک چراگاه زندگی می‌کردند. روزی بز خبردار شد که گرگ تیز دندان در آن دور و بر‌ها خانه گرفته و همسایه‌اش شده، خیلی نگران شد و به بچه‌ها سپرد که مراقب باشید. اگر کسی آمد و در زد از درز در و سوراخ کلید خوب نگاه کنید، اگر من بودم در را باز کنید، اگر گرگ یا شغال بود در را باز نکنید.  بچه‌ها گفتند: چشم. بُز رفت یک ساعت دیگر گرگ آمد در زد. ... ادامه را در وولک بخوانید .

معرفی مهد کودک

وولک به شما کمک می کند تا در هر کجای ایران که باشید بهترین مهد کودک را انتخاب کیند . در انتخاب و ثبت نام مهد کودک اهواز  معیار های متعددی تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها آدرس و دوری و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی والدین است . آشنایی با لیست و آدرس مهد کودک های اهواز می تواند کمک شایانی در این انتخاب مهم به والدین بکند .



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کامپیوتر ها و لپ تاپ ها دو ابزار بسیار پرکاربرد هستند که روز به روز بر محبوبیت آن ها و کاربرد آن ها اضافه می شود زیرا انسان ها هر روزه در تلاش تا فعالیت های بیشتری را به کمک کامپیوتر ها و لپ تاپ ها انجام دهند و هرروزه در این راه قدم های بیشتری بر می دارند. روشن نشدن ناگهانی لپ تاپ یکی از دلایل بسیار رایجی است که کاربران به خاطر آن به مرکز تعمیرات مراجعه کنید و به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ می گردند. تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ یکی از حرفه هایی است که کارشناسان متخصص در این زمینه باید هرروزه تلاش کنند تا توانایی ها و مهارت های خود را بالا ببرند تا بتوانند مشکلات مربوط به کامپیوتر و لپ تاپ را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه هر چه بی نقص تر رفع کنند.

یکی از خدماتی که شما می توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود در راستای تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده کنید خدمات تعمیر لپ تاپ در محل است. در حین انجام اقدامات تعمیر لپ تاپ در محل پس از ثبت فرم در توسط مشتری کارشناس یا تعمیر متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و در حضور خود مشتری به تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر آسیب دیده می پردازد.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ در محل این است که شما شاهد انجام اقدامات تعمیر دستگاه خود خواهید بود. به طور کلی در صورتی که احساس می کنید کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شده است حتما سریعا برای رفع مشکل و ایرادات دستگاه خود اقدام کنید زیرا با گذر زمان هر مشکل کوچکی باعث مشکلات بزرگتری می شود و در نهایت شما مجبور خواهید شد تا هزینه ی بیشتری را برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر خود بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

این روز ها کامپیوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلی روزمره ما است. لپ تاپ، کانمپیوتر یا مودم شما می تواند به علت های متفاوتی دچار مشکل شوند و عملکرد آن ها دچار ایراد شود بنابراین تعمیرکاران ابزارات الکترونیکی هرروزه باید در تلاش باشند تا مشکلات بیشتری را بتوانند حل کنند و توانایی و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ های برند های متفاوت به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شدید باید به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگردید زیرا همانطور که به احتمال زیاد می دانید مراجعه به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مجرب از ابتدایی ترین اقدامات برای رفع مشکلات لپ تاپ است زیرا در صورتی که شما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای مراجعه نکنید ممکن است با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تمیر لپ تاپ شما خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد کند و شما در نهایت هزینه چندبرابری را برای تعمیر لپ تاپ خود صرف کنید.

پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین و ضروری ترین قطعات سخت افزاری به کار رفته در کامپیوتر است که در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کلی کامپیوتر شما دچار مشکل خواهد شد. یکی از قطعات سخت افزاری اصلی دیگر کامپیوتر شما بدون شک فن کانمپیوتر است زیرا در صورت خرابی فن کامپیوتر، سلامت عملکرد تمامی قطعات دیگر کامپیوتر شما به خطر می افتد. بالا رفتن دمای هر قطعه ی سخت افزاری احتمال خرابی آن را بالا می برد. از آن جایی که پاور یکی از مهم ترین قسمت های کامپیوتر است بنابراین در آن فن اختصاصی به کار رفته است و فن پاور کامپیوتر به فن اصلی کامپیوتر در راه خنک نگه داشتن پاور کامپیوتر کمک می کند. بنابراین از سلامت فن پاور کامپیوتر خود مطمئن شوید.

تعمیرات مربوط به مودم نیز یکی از حرفه های بسیار بااهمیت امروزی است زیرا در صورتی که مودم شما دچار مشکل شود ارتباط  لپ تاپ یا کامپیوتر شما به طور کلی با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار خرابی شده است، به یک مرکز تعمیرات مخصوص برند مودم خود مراجعه کنید به طور مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است برای رفع مشکلات آن به مرکز تخصصی تعمیر مودم d-link مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مزایای دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین های آنالوگ که برای انتقالتصاویر به کابل ها نیاز دارند این اطلاعات را از طریق شیکه اینترنت جابجا می کنند . دوربین تحت شبکه این قابلیت را دارد تا صدای دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند. به نوعی دوربین مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارد تا مانند یک تلفت همراه عمل نماید. (به طور مثال مدیر مجموعه می تواند از طریق دوربین های آی پی با کارکنان ارتباط برقرار کند) استفاده از شبکه های اینترنتی از جمله وایفای و شبکه های موبایلی یکی از ویژگی های مهم دورین مداربسته تحت شبکه است. هوش مصنوعی یکی ز مهم ترین ویزگی های دوربین تحت شبکه است . این ویژگی در برخی از موارد به کاربرکمک می کند تا برخی از فرایند های شناسایی را به کمک سیستم های هوشمند به انجام رساند. انتقال داده ها در دوربین تحت شبکه از طریق پروتکل های WPA یا WPA2, TKIP یا  AES انجام میشود که این ویژگی باعث می شود تا این دوربین ها بتوانند امنیت بسیار خوبی را از طریق شبکه برای کاربران خود فراهم نمایند. این دوربین ها انتقال برق و تصویر را تنها با یک کابل که از تکنولوژی Power over Ethernet  (PoE)  استفاده میکند به انجام می رساند.

مزایای برق اضطراری

  • زمان تاخیر بین جایگزینی سیستم اولیه که برق شهریست و سسیستم ثانویه بسیار مهم است. اگر این زمان از چند میلی ثانیه (20 ( msتجاوز کند، سیستم های کامپیوتری، ریست می‌شوند و اطلاعات لحظه ای آنها از دست می‌رود.
  • ولتاژ سیستم برق اضطراری بسیار مهم است که باید نزدیک به برق شهری باشد. حد اقل 180 ولت و حد اکثر 240 ولت
    بیشتر از این مقدار را بالا زدگی ولتاژ و کمتر از این مقدار را پایین زدگی ولتاژ می‌گویند.
  • فرکانس سیستم برق اضطراری باید شبیه به برق شهری باشد که 50 هرتز است. تغییر در فرکانس از درصدی مشخص اگر بیشتر شود، کارکرد برخی لوازم مخصوصاً موتورهای الکتریکی، مختل می‌شود.
  • شکل موج ولتاژ خروجی سیستم برق اضطراری میبایستی سینوسی یا حداقل نزدیک به سینوسی، مثلا شبه سینوسی باشد. شکل موج ولتاژ خروجی بسیار مهم است… موتورهای الکتریکی با موج سینوسی کار می‌کنند و اگر موج مربعی باشد، حرکتشان مختل شده و یا داغ می‌شوند.
  • تامین توان و جریان مورد نیاز باید به نحوی باشد که بتواند همه مصرف کننده های متصل به سیستم برق اضطراری را تامین کند.

شما برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته و برق اضطراری می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آنچه که درباره دوربین دید در شب مهم است نحوه نصب و راه اندازی این گروه از دوربین های مداربسته است. چرا که کوچکترین خطا در نصب می تواند، کیفیت تصویری که مشتری مد نظر دارد را تامین نکند.

لذا به منظور داشتن بهترین کیفیت و وضوح بالا تصاویر در شب بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از تابش مستقیم نور در لنز دوربین جلوگیری کنید
  1. منبع مادون قرمز کمکی نصب کنیم

با انجام این عمل خواهید دید که تصاویر رنگی، روشن و با کیفیت بالا خواهید داشت.

  1. شیشه لنز دوربین مداربسته را تمیز نگه دارید
  1. دوربین مدار بسته را پشت پنجره نصب نکنید

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

به صورت کلی دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، تصاویر را به دو صورت به شکل رنگی ایجاد می کنند:

سخت افزاری: دوربین مداربسته به صورتی طراحی شده که تصویر رنگی در شب تولید کند. سخت افزار به کاررفته در این دوربین ها و نصب مناسب دوربین کیفیت خوبی را ارائه می دهد. اما این دوربین دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

نرم افزاری: در این بخش از طریق نرم افزار یکسری عملیات پردازش بر روی تصاویر صورت می گیرد. خوشبختانه وجود سنسور AHD در دوربین مداربسته این امکان را می دهد از طریق تغیر و دستکاری منو تنظیمات تصویر به صورت نرم افزاری کیفیت تصویر در شب را به خوبی ارتقا داد و به راحتی بتوان پلاک ماشین را نیز خواند. که البته این سری نسبت به مدل سخت افزاری بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر است.

برای خرید دوربین مداربسته می توانید  دوربین داهوا را انتخاب کنید زیرا بهترین برند در عرصه امنیت ، داهوا است .

نصب دوربین مدار بسته

گروه دوربین مارکت در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت هم وطنان گرامی میباشد . اگر نیاز به نصب دوربین مداربسته دارید میتوانید با دوربین مارکت تماس بگیرید تا کارشناسان نصب دوربین مداربسته ما بعد از کارشناسی محل و ارائه طرح نصب برای نصب دوربین مدار بسته شما اقدام کنند . برای آشنایی با قیمت دوربین مداربسته به سایت ما مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ، مودم و کامپیوتر سه وسیله الکتریکی که نقش بسیار پر رنگی در زندگی ما دارند و هرروزه بخش بیشتری از فعالیت های ما به آن ها وابسته می شود. امروزه بسیاری از کار ها تنها با کمک لپ تاپ و کامپیوتر و مودم ها قابل انجام است و در صورتی که شما دسترسی به این ابزارات الکتریکی نداشته باشید بسیاری از طفعالیت های خود را نمی توانید انجام دهید یا فعالیت های شما با سرعت بسیار پایین تری انجام می شود.

زمانی که لپ تاپ شما دچار مشکل می شود شاید زمان کافی برای انتقال آن و رفتن به مرکز تعمیرات لپ تاپ نداشته باشید و یا گمان می کنید که مشکل به وجود آمده برای لپ تاپ شما مشکلی جزئی است و به دست خودتان قابل حل است. اگر مشکل و ایراد پیش آمده در عملکرد لپ تاپ شما مشکلی جزئی باشد، می توانید با استفاده از خدمات تعمیرات لپ تاپ آنلاین به تعمیر لپ تاپ خوب بپردازید. اقدامات مربوط به تمیرات لپ تاپ به صورت آنلاین به این صورت انجام می شود که تعمیرکار مربوطه به وسیله فرمی که توسط مشتری پر شده با مشتری تماس می گیرد و مشتری پس از شرح کامل مشکلات و ایرادات لپ تاپ خود با استفاده راهنمایی ها و دستورات تعمیرکار می تواند به تعمیر لپ تاپ خود بپردازد.

برای کامپیوتر می تواند مشکلات بسیار زیادی پیش آید که شما را مجبور به مراجعه به یک مرکز تعمیرات دستگاه کامپیوتر کند اما بوق ممتد کامپیوتر یکی از دلایل بسیار رایجی است که کاربران کامپیوتر را به مرکز تعمیرات می کشاند. شنیدن صدای بوق از کیس کامپیوتر می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد اما نکته مشترک این است که باید بوق ممتد کامپیوتر را جدی بگیرید و به محض به وجود آمدن این مشکل حتما برای رفع آن اقدام کنید زیرا در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در دستگاه شما می شود.

زمانی که مودمی را خریداری می کنید حتما به خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشید زیرا مودم دستگاهی است که به صورت مداوم از آن در حال استفاده خواهید بود و هر دستگاهی اگر به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد، بی شک احتمال خرابی و به وجود مشکل در عملکرد آن بسیار بالاتر خواهد رفت بنابراین به عنوان مثال اگر مودم ایرانسل خریداری می کنید حتما از پشتیبانی مودم ایرانسل خود مطمئن شوید تا در صورت به وجود آمدن مشکلی از پشتیبانی آن بهره ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یا کامپیوتر ابزاراتی هستند که معمولا به دلایل متفاوتی دچار خرابی می شوند زیرا اکثر کاربران به طور مداوم از این دستگاه ها استفاده می کنند و همان طور که می دانید استفاده مداوم از هر دستگاهی احتمال خرابی آن دستگاه را بالا می برد. یکی از مشکلات رایجی که برای اکثر کاربران لپ تاپ پیش می آید، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ است. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. برند های سازنده ی لپ تاپ در ساخت لپ تاپ نهایت ظرافت و دقت را به خرج داده اند بنابراین به همان میزان در تعمیرات لپ تاپ نیز باید نهایت دقت و حساسیت به کار گرفته شود. اگر خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به علت مشکلات نرم افزاری باشد معمولا با تنظیمات دستی و تصحیح ایرادات ساده ی نرم افزاری مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شما حل خواهد شد اما اگر حتی با عوض کردن ویندوز نیز مشکل لپ تاپ حل نشد باید برای تعمیرات سخت افزاری دستگاه خود اقدام کنید.

 پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر به شمار می رود و در صورت خرابی آن باید به سرعت برای تعمیر پاور کامپیوتر خود اقدام کنید. در صورتی که پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر دچار مشکل شود، کامپیوتر شما به طور کلی روشن نخواهد شد و بنابراین شما نمی توانید فعالیت های خود را به کمک کامپیوتر خود انجام دهید یا به طور کلی فعالیت هایی که به طور کامل وابسته به کامپیوتر هستند را نمی توانید انجام دهید. بنابراین زمانی که کامپیوتر خود را به فاصله ی چندماه سرویس می کنید حتما سلامت عملکرد پاور کامپیوتر خود را چک کنید زیرا این قطعه ی سخت افزاری قیمت بسیار زیادی دارد و در صورتی که پاور کامپیوتر شما قابل تعمیر نباشد مجبور به تعویض پاور کامپیوتر خود خواهید شد بنابراین باید هزینه بسیار زیادی را صرف تعمیر کامپیوتر خود کنید.

خرابی اینترنت نیز یکی از دغدغه های کاربران کامپیوتر یا لپ تاپ است زیرا معمولا اکثر کاربرانی که به لپ تاپ و کامپیوتر بخشی از فعالیت های خود را انجام می دهند به اینترنت نیز نیاز دارند.



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وولک برای سرگرمی کودکان شما در سایت خود قصه صوتی کودکانه می گذارد تا مشکل زمان موجب عدم قصه گفتن شما برای کودکان و عدم شنیدن قصه از جانب آنها گردد. ما این داستان راهمراه با داستان های دیگر ، کارتون و معرفی مهد کودک های مختلف مثل مهد کودک اصفهان ، مهد کودک شیراز ، مهد کودک تهران و .... در اختیار شما می گذاریم تا فرزندانتان را به خوی همراه ها بهترین سرگرمی ها تربیت کنید .

یکی از زیباترین و اموزنده ترین قصه ها  داستان علی کوچولو است که همه ما در کودکی ان را شنیده ایم .

یک روز از روزهای تابستان که هوا بسیار گرم بود علی کوچولو همراه مادرش برای خرید به بازار رفت. او بسیار خوشحال بود که می توانست همراه مادرش باشد، چون در خانه حوصله اش سر می رفت و دوست نداشت تنها بماند، برای همین از مادرش خواهش کرده بود که همراهش باشد و مادر هم قبول کرده بود اما به یک شرط، او از علی قول گرفته بود که هر چیزی که می بیند را نخواهد و او را اذیت نکند...... علی هم قول داده بود که چیزی نخواهد، همین طور که در بازار قدم می زنند تا مادر خرید هایش را بکند، ناگهان علی کوچولو چشمش به آن طرف بازار افتاد، در آن طرف بازار مردی جوجه های کوچک می فروخت، علی که قول داده بود دست مادر را رها کرد و به سمت جوجه فروش رفت تا آن ها را تماشا کند، مادر هم به دنبال علی دوید و گفت: علی؟ این چه کاری است که می کنی؟ دست من را نباید ول کنی. علی گفت: مادر؟ می دانم قول دادم که پسر خوبی باشم و تو را اذیت نکنم اما می شود از این جوجه ها برایم بخری؟

برای شنیدن و خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شنیدن داستان در رشد فرزندانتان تاثیر فراوانی دارد . به همین علت بهتر است ازکودکی برای آن ها داستان کوتاه کودکانه تعریف کنید . شنیدن داستان میتواند از لحاظ اخلاقی برنامه را برای کودک شما مشخص کند و به لحاظ رفتاری او را آماده برای ادامه زندگی و ورود به اجتماعی جدید کند . در واقع شنیدن داستان دستورالعملی برای زندگی او مشخص می کند و در تربیت او تاثیرگذاار است. به نوعی با خواندن داستان برای کودکتان ، او را روان درمانی نیز می کنید.

یکی از داستان های کودکانه که به تربیت فرزندتان کمک می کند داستان حسن کچل است که من در سایت مهد کودک اردبیل آن را گوش داده ام و قسمتی از ان را برای شما در این  وبلاگ قرار داده ایم تا با آن آشنا شده و برای خواندن ادامه آن به سایت وولک مراجعه کنید .

حسن پسر قصه ی ما پسر تنبل و چاقی بود که از قضا کچل هم بود.

حسن با مادرش زندگی می کرد اصلا کاری انجام نمی داد، دراز میکشید کنار تنور، میخورد و میخوابید

حتی برای خودش نمیرفت آب بیاره، مادرش رو صدا می کرد

همه ی مردم شهر حسن رو هم به خاطر کچل بودنش هم به خاطر تنبلی می شناختند

مادر حسن از تنبلی او دیگه خسته شده بود

خیلی فکرد کرد که برای این مشکلش چکار کنه و یک روزی فکر خوب به ذهنش رسید

صبح زود به بازار رفت و دو کیلو سیب سرخ و خوشمزه خرید و به خونه برگشت

سیب ها رو دونه دونه از لب تنور تا پشت در حیاط به فاصله، چند قدمی گذاشت

حسن که کنار تنور خوابیده بود بیدار شد و دید کمی اون طرف تر یه سیب قرمز خوشگل روی زمین افتاده

حسن که سیب خیلی دوست داشت دلش خواست که سیب رو بخوره

داد زد ننه حسن بیا این سیب رو به من بده

....

 



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

۱. از نظر میزان فروش جهانی

در ابتدا باید گفت که دوربین هایک ویژن ، جزو پرفروش ترین برندهای جهان هستند. در مقایسه این مطلب هایک ویژن بهتر است، در حقیقت هایک ویژن رتبه ۱ فروش جهانی در سال ۲۰۱۷ با فروش ۴.۳۷۱ میلیون دلار و داهوا رتبه ۲ فروش با رقم ۲.۶۸۰ میلیون دلار دارد. به طور کلی هایک ویژن در برخی از محصولات و خدمات خود نسبت به داهوا دارای کیفیت بالاتری است. همچنین هایک ویژن در فروش دوربین های IP پیشتاز بوده و ۱۷% از سهم فروش بازار جهانی این محصولات را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرده است. این رقم برای داهوا ۵.۵ درصد تخمین زده شده است.

۲. از نظر کیفیت ساخت

برند هایک ویژن در چند سال گذشته با ارائه کیفیت بالا در ساخت محصولات خود، باعث تغییر نگرش نسبت به برندهای چینی در سطح جهانی شده اند. در بررسی کیفیت برند هایک ویژن متوجه می شویم که کیفیت ساخت و همچنین کیفیت تصویر برند هایک ویژن در محصولات مشابه ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به بقیه رقبا بالاتر است.

۳. از نظر رزومه کاری

در مقایسه این موضوع که هایک ویژن بهتر است شکی نیست، زمانی که موضوع رزومه کاری مطرح می شود، این بار نیز هایک ویژن با توجه به فروش تقریبا دو برابری نسبت به رقبا خود برخوردار است. هایک ویژن در مناطق بیشتری در جهان نصب شده و همچنین در مراکز مختلف اداری، تجاری از جمله سازمان ها، بانک ها، فرودگاه های بزرگ و … که از درجه امنیت بالاتری برخوردار اند، مورد استفاده قرار گرفته است.

۴. از لحاظ قیمت

با توجه به موارد ذکر شده برند هایک ویژن در اکثر محصولات مشابه به صورت تقریبی معمولا ۱۰ الی ۲۰ درصد گران تر می باشد. برای افرادی که قیمت برای آنها در اولویت است برند های دیگر انتخاب مناسب تری است. ولی در صورتی که در کنار قیمت تمام شده کیفیت محصول نیز برایتان حائز اهمیت است برند هایک ویژن به شما توصیه می شود.

دزدگیر اماکن

دزدگیراماکن وسیله ایست برای اعلام سرقت از اماکن شما که حتی بدون کابل هم قابل نصب است.انواع و مدل های مختلفی از دزدگیراماکن در بازار موجود است، اما درکل ساختار همه آن ها شبیه به هم است.یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند.و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.

دوربین مارکت ارائه دهنده بهترین محصولات امنیتی است و شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت ها به سایت آن مراجعه کنید .

 


:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد. دزدگیر اماکن وسیله‌ای است که به کمک سنسورهای حرکتی نصب‌شده در اماکن مختلف می‌تواند هرگونه حرکت غیرقانونی در زمان‌های تعطیلی فروشگاه و یا سفر را از طریق تماس و یا پیامک به شما اطلاع داده و با کشیدن آژیر بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور کند.

دوربین خودرو

دوربین خودرو از یک الی دو لنز تشکیل شده‌است که می‌توانید در هر مکانی از خودرو خود نصب کنید. این دوربین‌ها کاربرد‌های مختلفی دارند اما مهم‌ترین کار این دوربین‌ها، فیلم‌برداری از جلو، عقب و داخل کابین خودرو شما می‌باشد که با این دوربین‌ها میتوانید تمامی وقایع اطراف خودرو خود را ضبط کنید. حتی در بعضی از مدل‌ها می‌توانید تصاویر را بصورت آنلاین بر روی گوشی خود مشاهده کنید و از سلامت خودرو خود و اطراف آن مطلع شوید. از آن جایی که در بعضی مدل‌ها چندین لنز وجود دارد، می‌توانید هر لنز را در مکان خاصی از خودرو نصب کنید. با توجه به نیاز شما دوربین‌های خودرو می‌توانند کاربرد‌های بیشماری داشته باشند.

دورین مدار بسته

دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می کند. این دوربین ها می توانند دوربین فیلمبرداری باشند و یا دیجیتال! Walter Bruch مخترع دوربین مداربسته بود. هدف اصلی دوربین مداربسته گرفتن نور و تبدیل آن به سیگنال ویدئویی است. زیربنای دوربین مداربسته یک سنسور CCD است. CCD نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل کرده و سپس پردازش سیگنال این سیگنال الکتریکی را به سیگنال ویدئویی تبدیل می کند که می تواند روی صفحه ضبط یا نمایش داده شود. دوربین های ویدئویی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال ، بدین معنا که آنها بر اساس ارسال سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال به یک دستگاه ذخیره سازی مانند ضبط صوت تصویری یا رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ کار می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برای خواندن داستان خرگوش و لاک پشت به وبسایت وولک مراجعه کنید . همچنین در وبسایت وولک می توانید با مهد کودک های مختلف کشور مثل مهد کودک تبریز ، مهد کودک تهران ، مهد کودک کرمان و ... آشنا شوید . وولک دنیای کودکان است و برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز برنامه های جدیدی در نظر می گیرد . آشنای با مهد کودک ها ، ویدئوی نقاشی و کاردستی ، بازی ، قصه و کارتون ، شعر و ترانه و همچنین لالایی های مادرانه که همگی برای تربیت فرزندانتان طراحی شده اند .

روزی روزگاری در دشت سبز و زیبایی، حیوان های زیادی زندگی می کردند. در میان آنها خرگوشی بود که فکر می کرد از همه باهوش تر و زرنگ تر استروزی از روزها وقتی حیوان ها، سرگرم بازی بودند خرگوش گفت این بازی ها وقت تلف کردن است . بیایید با هم مسابقه بدهیم ، چه کسی حاضر است با من مسابقه بدهد.لاک پشت که می دانست خرگوش خیلی مغرور و خودخواه شده است گفت من حاضرم .از این حرف لاک پشت ، خرگوش به خنده افتاد، حیوان هایی که آنجا بودند از حرف لاک پشت خنده شان گرفت . چون می دانستند که خرگوش خیلی تند می دود و لاک پشت خیلی آهسته.روباه به لاک پشت گفت مطمئن هستی که می توانی با خرگوش مسابقه بدهی. لاک پشت گفت بله مطمئن هستم. روباه گفت خب از اینجا شروع کنید هر که زودتر به درخت بالای تپه برسد برنده است. حاضرید؟ خرگوش که آماده ایستاده بود با چند پرش بلند از آنجا دور شد. لاک پشت هم شروع کرد به دویدن. اما قدم های او کوتاه بود و خیلی کند راه می رفت. روباه، سنجاب و دیگر حیوان ها گفتند تندتر برو لاک پشت. اینطوری می خوای مسابقه بدهی ، زود باش . ببین خرگوش به کجا رسیده .... برای خواندن ادامه داستان با وولک همراه باشید



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با توجه به این مورد که کار عمده و اصلی ردیاب خودرو جلوگیری از سرقت خودرو و اطلاع یافتن از موقعیت جغرافیایی خاصی است که اتومبیل شما در آن قرار گرفته است، اما ردیاب‌هایی که امروزه در بازار قرار دارند نسبت به گذشته تغییرات اساسی کرده‌اند و آپشن‌ها و امکانات بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • دارای فرستنده و گیرنده هستند.
  • لحظه به لحظه می‌توان اتومبیل را ردیابی کرد.
  • سیستم تهویه هوای اتومبیل را می‌توان از بیرون تنظیم کرد.
  • روشن و یا خاموش کردن اتومبیل به کمک آن امکان پذیر است.
  • این ردیاب‌ها قابلیتی دارند که می‌توان به کمک آن‌ها هر گفتمان و سروصدایی که داخل خودرو اتفاق می‌افتد را شنید.
  • ردیاب خودرو اطلاعاتی از اطراف خودرو مانند مراکز خرید و درمانی و.. را در اختیار شما خواهد گذاشت.
  • می‌توان درب‌ها را به هنگام سرقت قفل نمود.
  • در صورت تکان خوردن خودرو، در همان لحظه روی تلفن همراه شما آلارم هشدار فرستاده می‌شود.
  • با استفاده از سنسور می‌توان میزان سوخت، تغییر دما و وزن را بررسی نمود.
  • در صورت سرقت خودرو نقاط توقف و آدرس محل توقف به صورت پیامکی به صاحب خودرو اطلاع داده می‌شود.

آیا یو پی اس یرای دستگاه ردیاب خودرو مناسب است ؟

باید گفت که باتری ماشین جایگزین یو پی اس است زیرا یو پی اس در صورت قطع شدن برق شهری کار می کند و بای لوازم خانگی و اداری مناسب تر است تا برای داخل خودرو . اما می توانید برای استفاده های دیگر مخصوصا در زمان قطع شدن برق یو پی اس بخرید. برای مشاهده قیمت UPS به دوربین مارکن مراجعه کنید .

برای خرید دوربین مدار بسته ، ردیاب خودرو و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . همچنین می توانید با مشاورین دوربین مارکت تماس حاصل فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وولک یکی از پرطرفدار ترین سایت ها برای کودکان ات که در آن قصه کودکانه جدید گفت می شود البته همراه با متن . علاوه بر این از کودکان شما می خواهد تا نتیجه خود ازقصه را برایشان ارسال کند و به همین روش کودکانتان از لحاظ رفتاری و تربیتی با گوش دادن به قصه های جدید سرگرم می شوند و چیز های جدید یاد می گیرند . قصه صوتی شنل قرمزی از جمله قصه هایی است که نتیجه گیری اخلاقی برای کودکان دارد . چند نفر از کادکانی که در مهد کودک ساری بودند برای ما خلاصه ای از اینن داستان را ارسال کردند که برای خواندن ادامه آن باید به سایت وولک مراجعه فرمایید .

یک دختری در جنگل همراه مادرش زندگی می کرد و به خاطر  شنل قشنگی قرمزی که داشت  به دختر کوچولو می گفتند شنل قرمزی . یک روز مادر بزرگ اش مریض شد و مادر شنل قرمزی کار زیادی داشت ونتوانستبه مادر بزرگ سری بزند مادرشنل قرمزی فکری کرد و گفت من خوراکی ها را آماده می کنم وتو اینهارا برای مادربزرگت ببر  و شنل قرمزی گفت باشه سبد و شنل اش را برداشت خدا حافظی کرد و رفت.یکدفه شنل قرمزی نگاهش به گل های قشنگ افتاد وگل ها را چید وخواست بره که آقا گرگه سر راهش رو گرفت آقا گرگ گفت:با این عجله کجا می ری؟ توی دستت چیست؟ شنل قرمزی باترس گفت:خوارکی.می خواهم ببرمشان به خانه مادر بزر گ ام.آقا گر گ یک نقشه سرش افتاد وگفت باشه.ترس نمی خواهم تو را بخورم. برو  . گرگه باخودش فکرکرد گفت خب من خانه ی مادر بزر گ شنل قرمزی می دانم کجا است الان زود میروم  به خانه ی مادر بزرگ حرکت کرد سمت خانه رسید و در زد مادر بزرگ گفت:شنل قرمزی بیا در باز است بیا بفرما نوه ی قشنگم بیا تو و آقا گرگ پرید و مار بزرگ را خورد و سریع رفت لباس های مادر بزرگ راپوشید و بعد از چند دقیقه شنل قرمزی امد و ... برای خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه  فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()