نوشته شده توسط : radin

اسم دختر اسلامی / اسم پسرونه ترکی / وولک

 

انتخاب اسم برای هر پدر و مادری کاری شیرین است. گشت و گزار در دنیای اسامی مختلف و تصور اینکه کودک خود را با آن نام خطاب می کنند، می تواند باعث ذوق و شوق فراوانی برای پدران و مادران شود. اما این فعالیت شیرین و جذاب، دارای سختی های خود نیز می باشد. اگر پدر و مادر هر دو از یک قومیت باشند انتخاب یک اسم با توجه به قومیت و گویش آنها کاری بسیار راحت تر خواهد بود. زیرا دایره جستجوی آنها کوچک تر می شود. به عنوان مثال یک زوج ترک زبان، برای انتخاب یک اسم پسرونه ترکی بسیار زودتر از از زوجی که یکی از آنها ترک زبان و دیگری کرد زبان است، به تفاهم می رسند. با توجه به وجود وصلت هایی که در میان قومیت های مختلف صورت گرفته است، امروزه بسیاری از خانواده ها دارای چندین قومیت می باشند. بنابراین انتخاب اسم نیز ممکن است کاری دشوار و چالش بر انگیز تبدیل شود.

یکی از امن ترین گزینه ها برای انتخاب اسم در خانواده های چند قومیتی، استفاده از اسامی مذهبی می باشد. انتخاب یک اسم دخترانه اسلامی یا پسرانه مذهبی که هر دو پدر و مادر و حتی دیگر اعضای خانواده با آن موافق باشند کاری به نسبت راحت تر خواهد بود. اسامی اسلامی نیز به دلیل معنای عمیق و زیبایی طنینی که دارند، همواره جزو اسامی پر طرفدار و محبوب در میان پدران و مادران ایرانی بوده اند.

کودکان تنها به نام و نشان نیاز ندارند. نیازهای کودکان هر روز در حال افزایش می باشند. با توجه به رشد و تکامل کودک، نیازهای او نیز روز به روز در حال تغییر می باشد. به همین دلیل است که پدران و مادران باید سعی کنند اطلاعات خود را به روز نگه دارند. برای آشنایی با مشکلات و مسائل رایجی و یا نا آشنایی که ممکن است کودکان در طی مراحل مختلف رشد خود با آن ها مواجه شوند، پدران و مادران می توانند از مطالب مفیدی که در سایت وولک وجود دارند، بهره ببرند. مطالب پزشکی مفید و مستندی که در مورد نحوه مدیریت، کنترل و یا روش های مختلف درمان یک بیماری یا اختلال، راهنمایی هایی فراوانی به والدین می کند.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه به روز / اسم دختر خاص / وولک

 

سایت وولک ، سایتی است که سالیان متعددی است که در حیطه کودک و نوجوان در حال فعالیت می باشد. مدیران سایت وولک سعی کرده اند تا تمامی ابعاد مهم زندگی و رشد کودکان و همچنین مشکلات و مسائلی که ممکن است در طول رشد و تکامل با آن مواجه شوند را پوشش دهی کنند. به همین دلیل ، مطالب پزشکی معتبر و مستندی در سایت وولک قرار داده شده است تا پدران و مادران از طریق مطالعه آنها برای سوالات و نگرانی هایی که ذهنشان را مشغول کرده است ، پاسخی صحیح و مناسب پیدا کنند. علاوه بر پدران و مادران ، سایت وولک به فکر کودکان و نوجوانان نیز بوده است. دوره کودکی بهترین زمان برای ارتقا و توسعه مهارت ها و استعدادهای کودکان می باشد. سایت وولک به فکر این قسمت نیز بوده است. با تهیه آموزش های متعددی که همگی دارای تاثیرات عمیق و ماندگاری می باشند ، سایت وولک به کودکان کمک کرده است تا کودکانی با مهارت بالا تبدیل شوند. طراحی و نقاشی و ساخت کار دستی از جمله آموزش هایی هستند که به صورت رایگان در سایت وولک قرار داده می شود. پدران و مادران می توانند با توجه به روحیات و سلایق کودکان خود ، از میان این آموزش ها انتخاب کرده و اجازه دهند کودکشان همراه با آموزش تمرین کند. تاثیرات این آموزشات را می توان در طولانی مدت و مخصوصا در دوره تحصیل و مدرسه کودک به وضوح مشاهده کرد.

پیش از نگرانی بابت بیماری ها و اختلالاتی که ممکن است کودک با آن مواجه شود و یا روش های ارتقای مهارت های آنها ، پدر و مادر باید یک اسم برای کودک خود انتخاب کنند. در میان اسامی مختلفی که امروزه به گوش می رسد انتخاب یک اسم دختر خاص و یا اسم پسرانه به روز شاید به نظر کاری راحت و ساده به نظر آید. اما در اکثر مواقع اینگونه نیست! زیرا تنوع بالای اسم و همچنین اختلاف سلیقه بین پدر و مادر می تواند کار انتخاب تنها یک اسم دختر خاص و یا اسم پسرانه به روز را برای پدران و مادران بسیار دشوار کند. شاید آشنایی با معنی و ریشه اسم به پدر و مادر کمک کند تا در تصمیم گیری برای یک اسم دلخواه سریع تر به نتیجه برسند. در این بخش نیز والدین می توانند از مطالب و محتواهایی که سایت وولک در اختیار آنها قرار می دهند ، نهایت بهره و استفاده مفید را ببرند.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی ساده کودکانه
نقاشی کودکانه زیبا و ساده
وولک

 

همانطور که گفتیم کودکان ذاتی به نقاشی کشیدن علاقه دارند چون در این سن و سال نیاز دارند که از قوه تخیل خود استفاده کنند و از طریق کشیدن اشکال و طرح های مختلف، قدرت تخیل و تصویرسازی خود را تقویت می کنند. نقاشی کشیدن و آموزش نقاشی به کودکان باعث تقویت قدرت ارتباط آن ها با محیط و افراد اطراف می شود. کودکان با نقاشی کشیدن قدرت ابراز وجود را در خود تقویت می کنند. کودکان شما به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان می دهند. به طور مثال اگر کودک شما امروز به پارک رفته باشد با کشیدن یک نقاشی کودکانه زیبا و ساده جدید، احساسات خود را از رفتن به پارک به شما نشان می دهد. کودکان با استفاده از نقاشی کشیدن، دنیایی را که در ذهن خود ساخته اند به تصویر می کشند. نقاشی کشیدن کودکان شما را برای مدرسه رفتن آماده می کند زیرا به طور مثال کودکان می توانند با کشیدن نقاشی اندازه ها، طرح ها و رنگ ها را درک کنند. به طور کلی آموزشی نقاشی به کودکان مزیت ها و فواید بسیار زیادی دارد؛ بنابراین این که علاقه کودک خود به نقاشی را می توانید با راه های مختلفی مثل گذاشتن فیلم نقاشی کودکانه یا طرح نقاشی های مختلف تقویت کنید، یکی از راه های کمک به تربیت هر چه بهتر کودک شما است. سایت وولک در زمینه ویدیو های آموزشی ساده به شما کمک خواهد کرد.

در اوایل یادگیری ساختکاردستیباکاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستیخلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی ساده کودکانهجدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلمکاردستیباکاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد .



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی آسان
کاردستی با کاغذ
وولک

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذیا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستیخلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلمکاردستیباکاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .برای گرفتن ایده میتوانید به سایت وولک سری بزنید.

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی آسانو طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساخت کاردستی
نقاشی بچه گانه
وولک

 

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی بچه گانه زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. در وولک همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی فیلم
طرح نقاشی
https://www.voolak.com/

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی فیلم ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

 

دو نمونه از اثرات نقاشی بر کودک:

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن طرح نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند.

برای خواندن موارد بیشتر به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فیلم کاردستی آسان
نقاشی جدید ساده
وولک

 

 

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی ساده
وولک
کاردستی

 

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی ساده کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

اطلاعات در مورد سلامت روانی کودک شما

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی یا یک کاردستی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ،  سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .سایت وولک به نظر میرسد همه این موراد را رعایت کرده و سایت مناسبی برای کودکان میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 اسم دخترانه اسلامی / اسم پسر لاکچری / voolak.com

 

دنیای اسامی ایرانی به تنهایی بسیار گسترده و وسیع می باشد. حال تصور کنید علاوه بر این اسامی جذاب و زیبای ایرانی، تعداد فراوانی اسامی اسلامی و مذهبی نیز به آنها اضافه شود. مسلما گزینه ها و حق انتخاب های پدران و مادران بسیار بیشتر از سابق خواهد بود ولی در عین حال انتخاب نیز به همان اندازه دشوار خواهد شد. تعداد زیادی اسامی ترکیبی بین اسامی دخترانه ایرانی و اسم دخترانه اسلامی وجود دارد که امروزه در جامعه با انواع آن آشنایی پیدا کرده ایم. با ترکی اسم دخترانه اسلامی با یک اسم اصیل دخترانه ایرانی کودکان می توانند درعین داشتن دو اسم مختلف، با حفظ اصالت ایرانی خود یک اسم مذهبی و زیبا نیز داشته باشند.

همین امر برای اسامی پسرانه نیز صدق می کند. امروزه نام های پسرانه و دخترانه لاکچری متعددی در جامعه وجود دارد که مطمئنا هر روز یکی از آنها را در خیابان و یا اماکن عمومی دیگر خواهیم شنید. پدران و مادران می توانند به عنوان مثال در کنار انتخاب یک اسم پسر لاکچری، یک اسم مذهبی نیز برای او انتخاب کنند تا بار معنوی و معنایی اسم کودک را چند برابر بالاتر ببرند.

برای آشنایی با اسامی و معانی آنها، راه های مختلفی وجود دارد. استفاده از کتاب های اسم های ایرانی و معانی آنها، یک روش قدیمی و سنتی است که شاید امروزه اشخاص بسیار کمی از آن استفاده کنند. سریع ترین و راحت ترین راه ممکن برای انتخاب اسم پسر لاکچری از میان هزاران اسم پسر و یا انتخاب یک اسم دخترانه اسلامی از بین اسامی زیبا و با معنای مذهبی، استفاده از خدمات سایت های آنلاین و جستجو در اینترنت می باشد. سایت های متعددی وجود دارند که در زمینه کودک و نوجوان مشغول به فعالیت هستند که می توان از مطالب آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. یکی از این سایت ها که می توان به آن اشاره کرد، سایت وولک می باشد. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، یک سایت آموزشی و خدماتی است که اطلاعات و مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. قصه شب به صورت متنی و تصویری، آموزش های ساخت کاردستی های جذاب و نقاشی های منحصر به فرد و ... از جمله مطالب مفیدی هستند که در سایت وولک وجود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دخترانه شیک / اسم دخترانه گیلکی / وولک

 

سایت وولک به عنوان سایت کودک و نوجوان شناخته می شود. سایتی که به طور تخصصی به تولید محتواهای مرتبط با مشکلات کودکان و نوجوانان و همچنین آموزش هایی که برای توسعه و پیشرفت مهارت ها و استعدادهای کودکان تاثیر گذار هستند ، مشغول می باشد. از جمله مطالب و محتواهایی که در سایت وولک قرار دارد می توان به مطالب پزشکی ای که به راهنمایی پدران و مادران می پردازند ، اشاره کرد. این مطالب حاوی توصیه های پزشکی برای مقابله ، کنترل ، مدیریت و انواع روش های درمانی برای بیماری ها و اختلالات رایج و مزمن میان کودکان ، می باشند. کاملا واضح است که مخاطبین این گونه مطالب را پدران و مادرانی تشکیل می دهند که کودکشان با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. اما بخش آموزشی با دقت و حساسیت بسیار زیادی تهیه شده است. این آموزش های با اهداف کمک به توسعه و ارتقای مهارت ها و شکوفایی استعدادهای کودکان آماده سازی شده اند. به عنوان مثال آموزش طراحی که در سایت وولک قرار دارد به تمرکز و ارتقای کیفیت حرکات ظریف کودک کمک می کند. یا آموزش ساخت کار دستی حیوانات به کودکان این امکان را می دهد که مهارت های تصمیم گیری ، حل مساله و همچنین حرکات ظریف و درشت آنها به طور همزمان به کار گرفته شوند. این امر توجه ویژه مدیران سایت وولک در تهیه و تدارک مطالب و محتواهای مفید و مناسب تمام سنین را نشان می دهد.

انتخاب اسم کودکان نیز از جمله مسائلی است که برای بسیاری از پدران و مادران تبدیل به دغدغه شده است. تنوع بالای اسامی دخترانه و پسرانه ایرانی ، کار انتخاب را بسیار سخت و دشوار کرده است. پدران و مادران برای بیشتر شدن گزینه های انتخاب اسم ، به سمت اسامی قومیت ها و گویش های دیگر نیز می روند. از این میان برای انتخاب یک اسم دخترانه شیک می توان نگاهی به اسامی دخترانه ترکی و اسم دخترانه گیلکی انداخت. اسامی دخترانه زیبایی میان گویش ها و قومیت های دیگر وجود دارد. همین امر باعث می شود که پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند ، برای انتخاب اسم به سمت اسامی قومیت های دیگر بروند. یکی از راه های راحت برای جستجوی اسم دخترانه گیلکی استفاده از سایت های ایرانی است که حاوی مطالب کودکان و نوجوانان هستند. همانند سایت وولک که در ابتدا درباره فعالیت آن توضیح داده شد.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نام دختر / نام پسر / وولک

 

خبر اضافه شدن عضوی جدید به خانواده، برای همه افراد خانواده و نزدیکان آنها، خبری خوش به شمار می رود. همه به تکاپوی آماده سازی نیازهای کودک میافتند. در این میان همگی سعی می کنند با نظر دادن و همفکری کردن درباره اسم کودک نیز به یک نتیجه دلخواه برسند. اگر جنسیت کودک مشخص شود، پدر و مادر با انتخاب یک اسم می توانند خود را آماده به دنیا آمدن کودک بدانند. اما در برخی موارد امکان تشخیص جنسیت کودک مقدور نمی باشد، و یا خوده پدر یا مادر نمی خواهند جنسیت کودک خود را بدانند. به همین دلیل باید برای انتخاب یک نام دختر و یک نام پسر تصمیم گیری کنند.   انتخاب یک نام دختر یا نام پسر ممکن است در عین دلنشین بود این کار، دشوار نیز باشد. به همین دلیل است که پدر و مادر از تمامی منابع موجود در دسترس برای انتخاب اسم کودک خود کمک می گیرند. یکی از این منابع جستجو در کتابچه های اسامی و دیگری جستجو به صورت آنلاین می باشد.

در جستجو در کتابچه های اسامی، یک لیست از تمامی اسامی پسرانه و دخترانه مذهبی، محلی و جدید در اختیار پدران و مادران قرار داده می شود که می توانند با توجه به معنی و ریشه آن،  در صورت پسند آن را انتخاب کنند. اما عیب استفاده از کتابچه های اسامی را می توان زمان بر بودن آن دانست. به دلیل اینکه شاید اسامی دخترانه و پسرانه دسته بندی شده باشد اما اسامی از نظر قومیتی و یا ریشه دسته بندی نشده اند. ولی برای رسیدن به حروف الفبا یا قومیت مورد نظر باید تمامی اسامی را مرور کرد.

اما در جستجوی آنلاین همچین مشکلاتی وجود ندارد. زیرا کافی است تنها با جستجوی کلمه نام دختر و یا نام پسر، یک لیست کامل از اسامی هر دو جنسیت براساس دسته بندی ای که انتخاب کرده اید، در اختیار شما قرار گیرد. از جمله سایت هایی که می توانند در انتخاب اسم کودک دختر و یا پس به پدران و مادران کمک کند، سایت وولک است. سایت وولک، سایتی است که به طور تخصصی در زمینه کودکان فعالیت می کند و می تواند علاوه بر اسم،در آموزش بسیاری از مسائل دیگر به والدین و کودکان آنها کمک کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه جدید / اسم دخترانه به روز / وولک

 

پدران و مادران باید پیش از انتخاب بهترین نوع تخت خواب، بهترین طراحی و دکوراسیون برای اتاق کودک و یا حتی یک دکتر کودکان که مسئولیت رسیدگی به سلامت کودک را بر عهده بگیرد ، باید یک اسم برای کودک خود انتخاب کنند. دنیای اسامی ایرانی متشکل از هزاران جذاب و زیبا است که انتخاب را برای هر پدر و مادری را بسیار دشوار می کنند. آشنایی با معانی و ریشه اصلی هر اسم برای پدران و مادران کار سختی خواهد بود. برای انتخاب اسم دخترانه به روز و یا یک اسم پسرانه جدید ، پدران و مادران از همه اعضای فامیل و حتی دوستان و آشنایان نظر سنجی می کنند با اسامی که آنها می دانند نیز آشنا شوند. دانستن ریشه و معنی هر اسم مسلما کار دشواری است. به همین دلیل به شما راه های مختلفی که برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آنها بسیار موثر هستند ، معرفی خواهیم کرد.

یکی از این راهکارها که از جمله قدیمی ترین روش های انتخاب اسم نیز می باشد ، استفاده از کتاب های اسامی و معانی آنها، است. تمامی اسامی در کتاب های اسم براساس حروف الفبا لیست شده اند و پدران و مادران می توانند با مرور آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، با معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز آشنا شوند. اما استفاده از کتاب های اسم با سختی و خوبی های خودش همراه است. سختی استفاده از این روش را می توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتاب برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از کتاب دارای مزیت آشنایی با اسامی بیشتر، است.

راحت ترین و سریع ترین راه برای انتخاب اسم دخترانه به روز و یا انتخاب یک اسم پسرانه جدید ، جستجوی اینترنتی و استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. از جمله این سایت ها که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک ، یک سایت با مطالب مختلفی در رابطه با کودکان و نوجوانان و مشکلات مربوط با آن ها می باشد. پدران و مادران نیز می توانند با مراجعه به سایت وولک ، از مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعددی که برای کودکان قرار داده شده است ، بهره ببرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه گیلکی / نام فارسی / وولک

 

کشور ایران، کشوری است که شامل قومیت های مختلفی از جمله ترک، لر، عرب، ترکمن و.. است. هر قوم و گویش ایرانی دارای فرهنگ و آداب و رسوم خود می باشد. اما در این میان هر استان نیز دارای فرهنگ و گویش خاص خود می باشد. این فرهنگ در گویش و لحجه و حتی اسامی که برای کودکان خود انتخاب می کنند به راحتی قابل رویت است. استان هایی همانند گیلان با گویش زیبا و دلنشین خود، دارای اسامی مختلف دخترانه و اسم پسرانه گیلکی هستند که در میان کودکان آنها از محبوبیت خاصی برخوردار است. انتخاب یک نام فارسی با ریشه محلی، کاری است که همه پدران و مادران در ایران با آن درگیر هستند. هر پدر و مادری سعی می کند یک نام فارسی از قوم و فرهنگ خود برای کودک نو رسیده یا گاه هنوز نرسیده خود انتخاب کند. امروزه بسیاری از خانواده های ایرانی از چندین قومیت تشکیل شده اند. مطمئنا همگی دیده اند که گاهی کودک می گوید پدر او از قوم آذری و مادر او اهل یکی از استان های شمالی ایران است. همین وصلت ها باعث می شود کودک ارتباط و آشنایی با هر دو قوم پیدا کند. از سوی دیگر، این امر کار انتخاب اسم را نیز برای پدران و مادران بسیار سخت و دشوار خواهد کرد. باید توجه داشت که همگی اسامی ایرانی صرفه نظر از ریشه و یا قومیت آن، برای افراد آن قوم از زیبایی و جذابیت خاص خود بهره مند هستند. به همین دلیل است که در میان اقوام دیگر نیز اسامی آذری و کردی به کرات یافت می شود.

علاوه بر انتخاب اسم، کودکان دارای نیازهای مختلف دیگری نیز می باشند. هر کودک پیش از تولد خود باید دارای اتاق و لوازم مناسبی باشد که در دوره نوزادی تا کودکی به آن نیاز دارد. پدران و مادران با تجربه شاید برای انجام این کار دشواری خاصی نداشته باشند، اما والدینی که بار اول است حس پدر و مادر شدن را تجربه می کنند ممکن است دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل است که به سمت گرفتن راهنمایی از سایت های کودک و نوجوان همانند سایت وولک می روند. سایت وولک، سایتی است که علاوه بر مطالب آموزشی، دارای مطالب مفید پزشکی نیز می باشد که برای والدین با تجربه و بی تجربه به یک اندازه آموزنده و مفید واقع می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فیلم کاردستی
آموزش نقاشی
https://www.voolak.com/

 

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

 آموزش نقاشیکودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

 

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد اما سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ یک سایت مناسب و مطمئن است.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر های کودکانه صوتی / وولک

 

شعر های کودکانه صوتی زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند.

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید در انتخاب خود استفاده نمایید زیرا توجه همه کودکان بیشتر به رنگ ها جلب خواهد شد کودکان از یک سایت تجربه خوشبختی می خواهند ، بنابراین از رنگ هایی که روشن و “خوشحال” هستند ، در انتخاب یک سایت کودک مانند وولک باید استفاده شود چهره های خندان ، شخصیت های شاد ، حرکات پرانرژی و حرف های مثبت همه به تجربه ای از تفریح ​​ دوستانه به کودکان شما کمک می کنند بنابراین هنگام انتخاب سایتی با هدفی برای کودکان، از رنگ های روشن و واضح استفاده کنید که قوه بصری کودک را به روشی فراموش نشدنی تحریک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه
وولک

 

کودکان علاقه زیادی به سرگرم شدن دارمد. آهنگ ها یکی از راه ها ی سرگرم شدن کودکان است. شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. شعر کودک میتواند به کودک مسائل اخلاقی را آموزش دهد، با شعر های کودکانه احساسات کودک رشد پیدا میکند. آنها هم مثل ما میتوانند با شعر ها ارتباط نوستالژیک برقرار کنند. مثل شعر های کودکی قدیمی که برای بزرگ تر ها نوستالژیک هستند. بچه ها بدون امر و دستور به حفظ کردن شعر ها میپدازند چون به آنها حس خوبی میدهد. در وولک بیش از 100 شعر کودکانه وجود دارد از قدیمی تا جدید شعرهای آموزنده و خوش ریتم مناسب برای کودکان. و بیش از 500 قصه کودکانه زیبا هم در وولک وجود دارد. وولک جایی است که بچه های شما میتوانند به راحتی در آن وول بخورند.  در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. خواندن ترانه کودکانه شاد باعث افزایش خلاقیت کودک شما می شود و می تواند با کلمات بازی کرده و شعر های جدیدی از خود بسازد. کودکان با خواندن ترانه کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .دایره لغات آنها نیز افزایش میابد و با ریتم و نگارش آشنا میشوند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر های کودکانه
https://www.voolak.com

 

 

کودکان با خواندن شعر های کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه می تواند باعث وضوح بیشتر صدای کودک شود و در نهایت با کلام خود می تواند ارتباط برقرار کند .
خواندن آهنگ کودکانه صوتی و گوش دادن به ترانه شاد کودکانه باعث صبوری ، نظم و انضباط ، تغییر لحن و عزت نفس در فرزند شما می گردد .همچنین خواندن شعر کودکانه صوتی در جمع ارتباط او را قوی خواهد کرد و از این طریق ( خواندن ترانه کودکانه شاد ) می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند .آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … که با یادگیری دانلود آهنگ کودکانه قشنگ کم کم از متوجه احساسات او خواهید شد .خواندن ترانه کودکانه شاد باعث افزایش خلاقیت کودک شما می شود و می تواند با کلمات بازی کرده و شعر های جدیدی از خود بسازد. همانقدر که آهنگ های بزرگسالان با مفاهیم نامناسب برای سن کودک برای او مضر است آهنگ های کودکانه مفید است. در سایت وولک به آدرس  http://www.voolak.com تعداد زیادی آهنگ کودکانه وجود دارد.گوش دادن آهنگ کودکانه مختص خردسالان نیست بلکه نوزادان نیز میتوانند آهنگ کودکانه گوش کنند و این بسیار برای رشد مغز نوزاد مفید است حتی اگر مفهوم اهنگ را متوجه نشود. هر چه نوزاد بیشتر با حواس 5 گانه اش از جمله شنوایی درگیر شود مغزش قوی تر خواهد شد و نورون ها بهتر پیام های عصبی را انتقال خواهند داد. چرا که در ماه های اول زندگی کودک مغز او به سرعت در حال رشد است. و وقتی اهنگ کودکانه شاد گوش میکند مغز او به پردازش آن میپردازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آهنگ کودکانه صوتی
وولک

آهنگ های کودکانه کمک زیاید به رشد کودک میکنند و برای او بسیار مفید هستند. چرا که حواس شنیداری کودک را درگیر میکنند و ذهنم فعال کودک به تحلیل داده های ورودی میپردازد و تمام لغات و مفاهیم آهنگ در مغز کودک حک میشود. به نظر میرسد حالا متوجه شده اید که چرا کارشناسان کودک، کودکان را از شنیدن محتواهایی که مناسب سن آن نیستند منع میکند. فک کنید که کودک شما به جای گوش دادن به آهنگ کودکانه صوتی و مفاهیمی همچون کمک، همدلی، تلاش و ... به محتواهایی مثل آهنگ های دکتر و سمیه گوش کند و با مفاهیم خارج از سنش آشنا شود و به آنها توجه کند!!! و به تفکر در آن خصوص بپدازد و دایره لغاتش در آن زمینه ها گسترده شود. هیچ پدر و مادری این را نمیخواهد. هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود. یادگیری همراه با آهنگ کودکانه شاد ، مغز کودک را برای یادگیری در زمان مدرسه آماده می کند .اما قبل از آن هم میتوانید در سایت هایی مثل وولک به او کمک کنید آهنگ گوش کند و حفظ کند.
جنبش های فیزیکی که در هنگام خواندن آهنگ کودکانه صوتی ایجاد می شود کودک شما را از لحاظ جسمی قدرتمند می کند و به نوعی با این روش یعنی پخش ترانه کودکانه شاد می توانید موجب ورزش کردن او شوید .
با دانلود ترانه شاد کودکانه برای فرزند خود به حفظ آرامش او کمک می کنید . کودک با گوش دادن به آهنگ های شاد کودکانه بی کلام می تواند به راحتی بخوابد یا با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام از خشم کودک خود جلو گیری می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ترانه شاد کودکانه
https://www.voolak.com

 

شما با خواندن ترانه کودکانه شاد برای فرزندانتان به او آرامش می دهید و خواندن ترانه های کودکانه باعث صمیمیت بیشتر بین فرزندان و والدین می شود .یادگیری با آهنگ کودکانه شاد اعتماد به نفس او را بالا می برد؛ زیرا سرعت یادگیری بالا می رود و بازدهی بیشتر می شود به همین دلیل است که اعتماد به نفس کودک از طریق گوش دادن به آهنگ کودکانه زیبا بیشتر می شود .هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن ترانه شاد کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود. همچنین او را با لغات جدید آشنا میکنند و احساسات او را گسترده تر میکند. او را با موقعیت های مختلف آشنا میکند.

سایت های زیادی هستند که در حوزه کودک کار میکنند اما مهم است که چه سایتی را انتخاب میکنید. سایت مناسب برای کودکان، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند. سایت هایی  مثل وولک که کاملا مناسب کودک هستند https://www.voolak.com.  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر های کودکانه فارسی / وولک

 

آهنگ کودکانه به راحتی در ذهن کودک حک می شود و با همین شعر های کودکانه فارسی و ساده می توانید برای کودکان تدریس کنید تا به راحتی کلمات را به ذهن بسپارند . نگه داشتن کلمات همراه با آهنگ کودکانه صوتی در ذهن برای کودکان به مراتب راحت تر از یادگیری ساده آن است . شنیدن شعر کودکانه کوتاه و همچنین تماشای فیلم آهنگ کودکانه تصویری که به صورت ویدیو است، به کودک شما کمک می کند تا صدا و آوا های کلمات جدید و همچنین شکل کلمات جدید بیشتر آشنا شوند. بنابراین شنیدن شعر کودکانه زیبا توسط کودک دایره لغات فرزند شما را بزرگ تر می کند.

شما با خواندن ترانه کودکانه شاد برای فرزندانتان به او آرامش می دهید و خواندن ترانه های کودکانه باعث صمیمیت بیشتر بین فرزندان و والدین می شود .یادگیری با آهنگ کودکانه شاد اعتماد به نفس او را بالا می برد؛ زیرا سرعت یادگیری بالا می رود و بازدهی بیشتر می شود به همین دلیل است که اعتماد به نفس کودک از طریق گوش دادن به آهنگ کودکانه زیبا بیشتر می شود .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

کودکان عاشق شخصیت های متحرک ، به خصوص شخصیت های شاد و دوست داشتنی هستند  این روش ممکن است برگرفته از شخصیت های تازه ایجاد شده و یا ممکن است از برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها یا بازی هایی که با آنها آشنا هستند نیز باشد.

وقتی برای فرزند خود یک قصه تعریف می کنید کودک می تواند تخیل کند می تواند رویاپردازی کند و خود را جای قهرمان قصه ها قرار دهد و ذهن و فکر خود را برای ارتباط برقرار کردن با قصه فعال نماید. وولک جاییه برای وول زدن بچه ها، جاییه که پدر و مادرها میتونن به راحتی و با خیال راحت بچه هاشون رو رها کنن تا اونها اونجا قصه کودکانه گوش کنن، بازی کنن، سرگرم بشن و آموزش ببینن!



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آهنگ کودکانه شاد
https://www.voolak.com

 

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان آهنگ کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. کودکان نیاز زیادی به شادی دارند و اگر این نیاز آنها برطرف نشود در آینده دچار مشکلات زیادی خواهند شد. بنابرین میتوانید با آهنگ های شاد این نیاز آنها را تامین کنید اما مهم است این آهنگ ها کودکانه و مناسب سن او باشند. اگر چنین باشد این آهنگ ها میتواند کاربرد تربیتی هم داشته باشد و کودک را با مفاهیم اخلاقی آشنا کند. حتی آهنگ گذاشتن برای نوزادان هم مفید است زیرا حواس شنیداری آنها را تقویت میکند و مغز او را فعال تر میکند. او ریتم را میاموزد و زمانی که به حرف افتاد دایره لغات وسیع تری دارد. همچنین زمانی که مفهوم آهنگ را فهمید احساسات او گسترش پیدا میکند. شما میتوانید بیش از 100 آهمگ و شعر کودکانه را در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com ببنید و گوش کنید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آهنگ کودکانه شاد فارسی
https://www.voolak.com

 

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد.

یکم سایت کودک خوب که میتوانید به آن سر بزنید به آدرس https://www.voolak.com میباشد. با گشت و گذار در این سایت خواهید دید  کهصفحات متعددی در خصوص قصه و آهنگ و نقاشی و کاردستی دارد. همه این صفحات از نظر محتوا کارشناسی شده هستند و بسیار برای کودک مفید اند. شما نباید از ترس بد آموزی به طور کلی فضای مجازی را برای کودکان ممنوع کنید چذا که او را از یادگیری در دنیایی بزرگ محروم میکنید بلکه باید هوشمندانه تر عمل کنید و به کودک اجازه گشتن در محیط های مجازی متناسب با سنش بدهید و محیط های آموزنده را پیدا و به او معرفی کنید. به عنوانه مثال نباید به طور کلی او را از آهنگ گوش دادن محروم کنید. بلکه باید آهنگ های کودکانه متناسب با سن او را پیدا کنید. درگیری کودک با هر تجربه ای محتوای آن برای سنش باشد برای او مفید است و عملکرد ذهن او را تقویت میکند. مثلا آهنگ کودکانه شاد فارسی زیادی وجود دارند که کودک میتواند انها را ببنید و لذت ببرد.

خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه می تواند باعث وضوح بیشتر صدای کودک شود و در نهایت با کلام خود می تواند ارتباط برقرار کند .
همچنین خواندن شعر کودکانه صوتی در جمع ارتباط او را قوی خواهد کرد و از این طریق ( خواندن ترانه کودکانه شاد ) می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند .
آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … و آشنایی با این احساسات برای کودک بسیار مفید است.

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آهنگ کودکانه
https://www.voolak.com

 

شعر های کودکانه خیلی برای کودکان مفید هستند. آهنگ های کودکانه باعث میشوند کودکان کلمات جدید یاد بگیرند. دایره لغات گسترده داشته باشند. با انواع احساسات آشنا شوند. خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه می تواند باعث وضوح بیشتر صدای کودک شود و در نهایت با کلام خود می تواند ارتباط برقرار کند .
خواندن آهنگ کودکانه صوتی و گوش دادن به ترانه شاد کودکانه باعث صبوری ، نظم و انضباط ، تغییر لحن و عزت نفس در فرزند شما می گردد .
همچنین خواندن شعر کودکانه صوتی در جمع ارتباط او را قوی خواهد کرد و از این طریق ( خواندن ترانه کودکانه شاد ) می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند .
آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … که با یادگیری دانلود آهنگ کودکانه قشنگ کم کم از متوجه احساسات او خواهید شد . آنها به صورت اختیاری شعر ها را حفظ میکنند و حافظه آنها تقویت میشود. هم چنین شنیدن شعر کودکانه فارسی به کودکان در روان خواندن کمک می کند. اولین چیزی که کودکان شما هنگام شنیدن شعر کوتاه کودکانه فرا می گیرند و به آن دقت می کنند قافیه های متن شعر کودکانه صوتی است. در بعضی موارد کودکان هنگام شنیدن شعر کودکانه زیبا تلاش می کنند تا متن شعر کودکانه را به خاطر بسپارند و این امر باعث می شود تا قدرت حافظه فرزند شما نیز از این راه تقویت شود و خود آن ها شروع به خواندن شعر های کودکانه کنند بدون آن که دستوری در کار باشد و آنها بامیل خود اینکار را انجام میدهند. شما میتوانید شعر های آموزنده ولک به آدرس https://www.voolak.com را برای آنها بذارید و لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کلیپ شعر کودکانه / voolak

 

کودک شما می تواند صدایی غیر از صدای شما را نیز به طور کامل تشخیص دهد بنابراین می توانید برای کودک خود شعر کودکانه فارسی پخش کنید و از واکنش های کودک خود به شعر کودکانه کوتاه لذت ببرید. کودک شما در این دوره حتی اگر با صدای کم هم برای او پخش کنید سعی می کند تا آوا های با صدا های کم را نیز بشنود. دوازده ماهگی: در این سن، کودک شما تمامی صدا ها را تشخیص می دهد و حتی می تواند شعر کوتاه کودکانه و متن شعر کودکانه موردعلاقه خود را نیز تشخیص دهد. پخش کردن کلیپ شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه برای کودک در این سن می تواند در تقویت قوای شنوایی و بینایی او تاثیر گذار باشد.

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و دیدن کلیپ شعر کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود و شما عزیزان می توانید تمامی ویژگی های یک سایت ویژه را در وبسایت وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com برای کودکان خود بیابید.

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی پیترپن / نقاشی مرد عنکبوتی / وولک

 

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیترپن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

کشیدن نقاشی پیترپن به شکل ساده ای در وولک آموزش داده شده و تماشای ویدئوی نقاشی پیتر پن هم در وولک رایگان است. کشیدن نقاشی شخصیت کارتونی پیتر پن برای کودکان بسیار ساده و زیبا خواهد بود. برای شکیدن نقاشی پیتر پن نیاز به هیچ دانش هنری خاصی ندارند و به سادگی می توانند با قلم یا ماژیک نقاشی پیتر پن را بکشند. کشیدن نقاشی پیتر پن برای کودکان که در وولک ان را تماشا می کنند، بسیار ساده خواهد بود. همچنین تصاویر نقاشی پیتر پن به صورت مرحله ای نیز وجود دارد تا راحت تر نقاشی پیتر پن کشیده شود.

برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در وولک و در حال کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نام دختر / اسم پسر امروزی / وولک

 

خبر اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده، برای همگان خبری خوش و مفرح است. کودکان دارای نیازها و مایحتاج های منحصر به فرد خود هستند که برخی از آنها باید پیش از به دنیا آمدن آنها محیا شوند. دکوراسیون اتاق کودک، انتخاب یک دکتر کودک مطمئن برای رسیدگی به نیازهای پزشکی کودک در طی مراحل رشد  و... از جمله احتیاجات ضروری ای هستند که باید پیش از تولد کودکان به طور کامل آماده و فراهم شوند. اما در کنار تمامی این مسائل، هویت کودک و نحوه خطاب کردن او نیز یک نگرانی های هر پدر و مادری است. انتخاب اسم برای کودک، کاری چالش بر انگیز است که حتی ممکن است تا بعد به دنیا آمدن کودک نیز همچنان به نتیجه مورد نظر خود نرسیده باشد. اما در اکثر مواقع پدران و مادران حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک اقدام به انتخاب اسامی مختلف برای دختر و پسر می کنند. بدین ترتیب زمانی که جنسیت کودک مشخص شد، اسم او نیز آماده خواهد بود.

امروزه همه به دنبال اسامی خاص و پر طرفدار هستند. نام دختر  و اسم پسر امروزی از جمله عباراتی هستند که دارای درصد بالایی از جستجوی آنلاین می باشند. احتمالا به همین دلیل است که اسامی مشابه، بسیار بیش از گذشته به گوش می خورد. بسیاری از اسامی جدید نیز همانند سابق خاص به شمار نمی روند. برای آشنایی با اسامی منحصر به فرد، بسیاری از پدران و مادران از اسامی قومیت های دیگر کشور و یا حتی استفاده از اسامی خارجی، استفاده می کنند. اما بسیاری از معانی آن را به طور دقیق نمی دانند. استفاده از جستجوی آنلاین و یافتن معنی و ریشه اسم، ساده ترین و راحت ترین راه ممکن است که پدران و مادران می توانند از آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه کودکان دارای نیازها و احتیاجات فراوانی هستند، سایت های متعددی در زمینه فراهم کرد این احتیاجات مشغول به کار شده اند. از جمله یکی از فعال ترین سایت های کودک در کشور می توان به سایت وولک اشاره کرد. سایت وولک با چندین سال تجربه در زمینه تولید محتواهای کودکان و نوجوانان و مطالب پزشکی، آموزشی و مفید برای والدین و کودکان یکی از پر سابقه ترین و مطمئن ترین سایت ها در زمینه کودک و نوجوان می باشد که می توان در زمینه های مختلف از مطالب آن، استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه مازنی / اسم پسر / وولک

 

کشور ایران یک کشور چند قومیتی می باشد. در این کشور پهناور هر قومیت دارای آداب و رسوم ، فرهنگ و لهجه شیرین و دلنشین مخصوص به خود می باشند. گویش ها و لحجه های قومیت های ایرانی هر کدام از جذابیت و زیبایی منحصر به فرد خود بهره مند می باشند. یکی از دلنشین ترین و جذاب ترین گویش ها در میان اقوام ایرانی، گویش مازنی است که هموطنان عزیز ساکن استان مازندران به آن صحبت می کنند. لهجه شیرین و گویش محلی مردم مازندران می تواند به گوش هر فرد غریبه ای گوش نواز باشد. با توجه به تنوع بالای قومیتی و سفرهایی که میان این اقوام صورت می گیرد ، بسیاری از خانواده ها نیز به لطف این ارتباطات و مسافرت ها با یکدگیر وصلت می کنند و خانواده هایی چند قومیتی را تشکیل می دهند. به همین دلیل است که در برخی خانواده ها که پدر از قوم کرد و یا مادر اهل مازندران باشد ، ممکن است اسم پسرانه مازنی برای فرزند خود انتخاب کنند. هر پدر و مادری تلاش می کند اصل و نسب خود را از طریق فرزندانشان حفظ و به نسل بعدی انتقال دهند. اسم کودک  نیز بخشی از اصل و نسب و نشانه ای از فرهنگی است که کودک در آن تربیت شده است. اسم و فرهنگ کودک بر روی شخصیت و حتی هویت اصلی کودک تاثیر فراوانی می گذارد. اکثر نام ها و اسامی ایرانی دارای معانی زیبا و جذابی هستند. بنابراین مهم نیست که والدین از کدام قوم و فرهنگ برای کودک خود اسم انتخاب کنند ، زیرا هر نامی انتخاب شود در نهایت یک اسم پسر با ریشه ایرانی انتخاب کرده اند.  

استفاده از جستجوی اینترنتی و مطالب موجود در سایت های ایرانی مخصوص به کودک و نوجوان یکی از راه های آشنایی با ریشه و معانی اسامی ایرانی می باشد. سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند همانند سایت وولک، در کنار انتخاب اسم و آشنایی با معانی آنها از بسیاری جهات دیگر نیز می تواند مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار دهد. مطالبی که اکثر آنها جنبه های آموزشی و یا راهنمایی برای نحوه مدیریت یک مشکل پزشکی می باشند. اکثر آموزش هایی که در سایت وولک قرار می گیرد برای کودکان است تا از طریق انجام آن مهارت های فردی خود را ارتقا دهند. مطالب پزشکی نیز برای کمک به پدران و مادران است تا با مسائل و اختلالات پزشکی ای که ممکن است کودکان در طول روند رشد با آن مواجه  شوند، آشنایی پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر با کلاس / اسم دختر کمیاب / وولک

 

انتخاب اسامی خاص، انتخاب خاص ترین کیف، انتخاب خاص ترین دکوراسیون منزل و...  نشان از این است که همه به دنبال مسائل خاص هستند. این خاص طلبی حتی در انتخاب اسم کودکان نیز به چشم می آید. پدران و مادران برای انتخاب اسامی خاص و کمیاب زمان زیادی را صرف جستجو در میان اسامی ایرانی و اسامی قومیت های مختلف می کنند. حتی گاهی اوقات پدران و مادران و دیگر اعضای دیگر خانواده و آشنایان زمان زیادی را صرف انتخاب یک اسم دختر با کلاس می کنند. انتخاب یک اسم دختر کمیاب که در عین زیبایی، یک نام منحصر به فرد و دارای آوایی دلنشین نیز باشد، به هیچوجه کار آسانی نیست. انتخاب یک اسم دخترانه کمیاب با معنی و آوای زیبا، کاری زمان بر و گاه ممکن است حتی کلافه کننده نیز باشد. برای کمک به انتخاب اسم راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که پدر و مادر می توانند از آن استفاده کنند.

در قدیم هنگامی که خبر اضافه شدن عضوی جدید به خانواده پخش می شد ، همه اعضای خانواده ، اقوام و نزدیکان علاوه بر حدس زدن جنسیت کودک به پیشنهاد اسم می پرداختند. این کار باعث می شد که به طور غیر مستقیم اسامی مختلفی برای هر دو جنسیت دختر و پسر توجه پدر و مادر را جلب کند.

یکی دیگر از راه های قدیمی انتخاب اسم کودک استفاده از کتاب هایی است که حاوی اسامی و معانی ایرانی است. در کتاب های اسامی ایرانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا ردیف شده اند. مقابل هر اسم، معنی و ریشه اصلی آن نیز ذکر شده است. هر پدر و مادری که قصد انتخاب اسم برای کودک خود را دارند می توانند با مطالعه این کتاب ها، با اسامی مختلفی آشنا شوند.

امروزه به لطف پیشرفت های تکنولوژی و کمک گرفتن از اینترنت ، جستجوی اسامی کودک بسیار راحت و ساده شده سات.  در جستجوی اینترنتی کافی است فقط اسم مورد نظر را برای یافتن معنی و یا جستجوی اسامی بر اساس قومیت خاصی را انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید. در جستجوی آنلاین می توانید اسامی را بر اساس حروف الفبا ، جنسیت و حتی قومیت نیز دسته بندی و سپس جستجو کنید. یکی از سایت هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند سایت وولک است. سایت وولک ، یک سایت تخصصی کودک و نوجوان است که حاوی تمامی مطالب مورد نیاز برای کودکان و والدین آنها می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آهنگ های شاد کودکانه
وولک

 

 

آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … که با یادگیری دانلود آهنگ کودکانه قشنگ کم کم از متوجه احساسات او خواهید شد .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه باعث افزایش خلاقیت کودک شما می شود و می تواند با کلمات بازی کرده و شعر های جدیدی از خود بسازد .شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. بمیتوانید در سایت وولک این شعر و آهنگ ها همراه با صد ها قصه پیدا کنید. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. میتوانید آنرا به شکل نمایش هم دربیاورید که بسیار مفید است و میتواند باعث رشد خلاقیت کودک شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه کوتاه
وولک

 

 

گوش کردن به آهنگ نه تنها برای کودکان خردسال از نظر تربیتی، تقویت هوش و شادی آفرینی مهم است بلکه برای نوزادان نیز اهمیت داد سایت وولک در یک مقاله به آن پرداخته است و میتوانید بخشی از آنرا را اینجا بخوانید. یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه کوتاه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.
تاثیر شعر و آهنگ کودکانه بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.
از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی میمون
نقاشی خوک
وولک

 

میمون ها حیواناتی هستند که شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند و معمولا در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی در مدرسه قبل از این که کودکان را با بدن انسان آشنا کنند به آشنایی کودکان با حیوانات می پردازند تا کودکان رفته رفته با این چرخه ی زیستی آشنا شوند. اما بهتر است بدانید که تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک و روان درمانی نشان داده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و تفریح و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و درمانگران معتقد هستند که کودکان در دوره ی کودکی خود باید بیشتر به بازی و تفریح بپردازند تا آموزش های سخت و طاقت فرسا. برای دستیابی به نمونه های تصویری از نقاشی های ساده برای کودکان خصوصا مثل نقاشی حیات وحش میتونید به سایت وولک سری بزنید.

بنابراین آموزش هایی که با سرگرمی و تفریح ترکیب شده اند بهترین روش برای انتقال اطلاعات عمومی به کودکان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها می توانند از نقاشی میمون برای آشنا کردن فرزندان خود با این حیوان بامزه و دوست داشتنی بپردازن

برای این که کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید علاقه و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن تقویت کنید. برای این که تمایل کودکتان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کنید در ابتدا باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودک شما همخوانی داشته باشید و با روحیه ی او سازگار باشد به کودک نشان دهید.

به عنوان مثال دختربچه ها اکثرا به رنگ صورتی علاقمند هستند ازین رو طرح نقاشی خوک صورتی رنگ می تواند برای آن ها چشم نواز و هیجان انگیز باشد. از این طریق شما با آموزش غیر مستقیم می توانید کودک خود را با نقاشی خوک با حیوان خوک آشنا کنید و رفته رفته فرزندتان را با انواع حیوانات آشنا کنید. ثابت شده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه اند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. همچنین نقاشی خوک می تواند به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک کند زیرا زمانی که کودک نقاشی خوک خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود. اگر کودکان به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشند، در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت آن ها بروز خواهد کرد. بنابراین با آموزش نقاشی خوک به فرزندتان شخصیت بهتری را در او پرورش دهید!



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی چوپان دروغگو
نقاشی هندوانه
وولک

 

حتما حکایت چوپان دروغگو را شنیده اید! پدر و مادر ها همیشه حکایت و داستان جالب و آموزنده ی چوپان دروغگو را برای فرزندان خود روایت می کنند تا در نهایت بتوانند از دروغ گفتن کودکان خود جلوگیری کنند. اما گاهی اوقات کودک تمایلی به شنیدن صحبت ها و قصه ها یا نصیحت های والدین خود ندارد. معمولا کودکان به طور غریزی از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد های رنگی و کاغذ و قلم غلاقمند هستند.

پدر و مادر ها می توانند از این علاقه ی کودک برای آموزش های غیرمستقیم استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی چوپان دروغگو به فرزند خود، هنگامی که او در حال ترسیم نقاشی چوپان دروغگو است این حکایت را به صورت قصه یا شعر برای فرزند خود روایت کنید و از طریق کشیدن نقاشی چوپان دروغگو به کودک خود از راه سرگرمی و بازی آموزش های لازم را بدهید. همانطور که به احتمال زیاد می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین بازدهی را بر روی کودکان دارد.

 

ویدیویی که در این صفحه مشاهده می کنید، آموزش نقاشی هندوانه به کودکان است. در سایت وولک تقریبا برای همه موضوعات نقاشی ویدیویی وجود دارد.  کودکان از سن بسیار کم به طور غریزی به گذراندن وقت خود با کاغذ، قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر فرزندتان به خوردن میوه تمایلی نشان نمی دهد می توانید با آموزش نقاشی هندوانه یا هر میوه ی دیگری این علاقه را در او ایجاد کنید. زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی هندوانه است با او درباره ی فواید این میوه و میوه های دیگر صحبت کنید یا زمانی که کودکتان مشغول نقاشی هندوانه است می توانید شعر هایی با موضوع هندوانه یا فواید میوه های دیگر را برای فرزند خود بخوانید و از این راه غیرمستقیم کودکان خود را به خوردن میوه علاقمند کنید. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم به کودکان بیش ترین تاثیر را بر روی آن ها دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه صوتی / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه که در سایت وولک وجود دارد، روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی نگهبان / نقاشی اسکوتر / وولک

 

شما با آموزش نقاشی نگهبان درواقع کودک خود را از راه مستقیم با بسیاری از موارد آشنا می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از مربیان مهد کودک از نقاشی برای آموزش نکات رفتاری و آموزنده ای بسیاری به کودکان استفاده می کنند. نقاشی نگهبان یکی از طرح های بسیار آسان است که می توانید به کودکان از سن کم آموزش دهید زیرا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان بیش از حد سخت باشد، او را از کشیدن نقاشی دلزده خواهید کرد. بنابراین طرح های نقاشی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید؛ زیرا اگر طرح نقاشی انتخابی شما بیش از حد راحت و آسان باشد نیز جذابیتی برای کودک نخواهد داشت و بنابراین فرزند شما علاقه و تمایلی برای کشیدن نقاشی نشان نمی دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشی نهگبان فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند.

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر در وولک یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کارخانه هیولاها / نقاشی آدامس / وولک

 

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کارخانه هیولا ها است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کارخانه هیولا ها خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کارخانه هیولا ها او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین زمانی که کودکتان نقاشی آدامس خود را به پایان می رساند، آن را با شوق فراوان به اطرافیان خود نشان می دهد و این کار باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما می شود. میزان کافی اعتماد به نفس نقش بسیار پر رنگی در سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد باید از سن بسیار کم کودکان به میزان اعتماد به نفس آن ها توجه کنید. حتی اگر از نقاشی آدامس کودک شما انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود. بنابراین با آموزش نقاشی آدامس به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

حتی برای بیشتر ترغیب کردن کودکان به کشیدن نقاشی آدامس می توانید خودتان نیز همراه کودکان خود به کشیدن نقاشی آدامس مشغول شوید. همان طور که به احتمال زیاد می دانید کودکان به انجام سرگرمی ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های انفرادی علاقمند هستند. همچنین کشیدن نقاشی آدامس باعث تقویت بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود.

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای کودکان در مسیر رشد ذهنی و رشد شخصیتی و رشد جسمی آن ها دارد. بنابراین شما می توانید با آموزش یک نقاشی ساده به کودکان خود باعث رشد بهتر آن ها شوید. به عنوان مثال می توانید از طرح نقاشی هایی که در وولک وجود دارند، برای آموزش به کودکان استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی تیرکمان / نقاشی کامپیوتر https://www.voolak.com/

 

از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقه ی بیش تری دارند شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی تیرکمان آن ها را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید. حتی اگر کشیدن نقاشی تیرکمان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندتان سخت بود می توانید در مراحل ترسیم نقاشی تیرکمان به کودک خود کمک کنید. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های فردی علاقمند هستند.

همچنین شما می توانید با آموزش نقاشی های کودکانه مانند نقاشی تیرکمان به افزایش اعتماد به نفس کودک خود نیز کمک کنید. زمانی که فرزند شما نقاشی تیرکمان خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در فرزند شما می شود.

به عنوان مثال طرح نقاشی کامپیوتر می تواند برای کودکان طرحی هیجان انگیز باشد و آن ها را به وجد بیاورد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی کامپیوتر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای فرزندان شما دارد و به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی کامپیوتر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودک یعنی اعتماد به نفس می شود.

همانطور که به احتمال زیاد می دانید اعتماد به نفس کافی تاثیر زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در کودکان توجه ویژه شود. حتی اگر شما از نقاشی کامپیوتر فرزند خود نیز انتقاد کنید، این کار باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی کامپیوتر به کودکان خود در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی کودکانه
عکس نقاشی زیبا
وولک

 

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .دیدن عکس نقاشی زیبا موجب تشویق کودکان به کشیدن نقاشی میشود.
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی کودکانه ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 

 سایت وولک به دلیل اهمیتی که به کار عملی کودکان و نقش این سرگرمی ها در رشد کودک میدهد. به منظور تسهیل و ایده دهی به جمع آوری بهترین ویدیو ها و آموزش های نفشای و کاردستی پرداخته است.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی با کاغذ
نقاشی کودکانه ساده
وولک

 

درست کردن کاردستی بخصوص کاردستی های ساده و با وسایل ساده مثل کاردستی با کاغذ ، بطری های پلاستیکی، مقوا های دور ریختنی و غیره بسیار برای کودک در دسترس و مفید است. فوایدی مثل:  رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

به همین دلیل است که کارشناسان تخصصی حوزه کودک بسیار درست کردن کاردستی های خلاقانه را برای کودکان توصیه میکنند و سایت وولک هم به همین علت نمونه هارا در صفحه ای جکع آوری کرده است.

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود 

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی کودکانه ساده، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر امروزی / نام دخترانه مذهبی / وولک

 

انتخاب اسم کودک، یکی از شیرین ترین و در عین حال دشوار ترین کارهایی است که پدران و مادران با آن مواجه می شوند.هر چند بار هم که تجربه پدر و مادر شدن داشته باشند، همچنان انتخاب اسم یک کار چالش بر انگیز است که باید تا پیش از به دنیا اومدن کودک، برای آن تصمیم گیری شود. در برخی موارد کودک حتی تا چند روز پس از تولد همچنان یک اسم  و هویت ندارد! این امر نشان می دهند که انتخاب یک اسم دخترانه امروزی برای والدین چه کار سختی می باشد.

همفکری گرفتن از اقوام و دوستان یکی از راه های قدیمی برای انتخاب اسم های جدید و امروزی بوده است. هر چند که هنوز هم تعداد بی شماری از مردم یک نام دخترانه مذهبی را به یک اسم دختر امروزی ترجیح می دهند. اما همچنان نظر سنجی کردن و شنیدن اسامی مختلف می تواند به پدر و مادر کمک کند تا با اسامی که شاید یک زمانی از آن خوششان می آمده ولی الان فراموش کرده اند، دوباره آشنا شوند.

انتخاب اسم دخترانه مذهبی کار به نسبت راحت تری از انتخاب اسم دختر امروزی است. برای آشنایی با اسامی دخترانه امروزی و مدرن، والدین به سمت جستجوی آنلاین و کمک گرفتن از سایت های مختلفی که در عرصه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، روی می آورند. در اکثر این سایت ها، اسامی به ترتیب حروف الفبا، لیست شده اند. این امر کار والدین را به طرز چشمگیری آسان تر خواهد کرد.

سایت وولک را می توان یکی از سایت هایی دانست که می تواند به روش های مختلف به پدران و مادران و حتی خود کودکان کمک های فراوانی کند. تنها انتخاب اسم کودک نیست که ذهن پدر و مادر را به خود مشغول کرده است. کودکان در طول مراحل رشد خود با مشکلات متعددی مواجه می شوند که اکثر پدران و مادران با آن آشنایی ندارند. مطالب سایت وولک را می توان به صورت مطالب پزشکی و آموزشی دسته بندی کرد. در بخش پزشکی مخاطب آن پدر و مادری هستند که کودک آنها با مشکل خاص پزشکی درگیر است. در بخش پزشکی به بررسی و نحوه مدیریت مشکلات و مسائل رایج در دوره کودکی پرداخته شده است. اما در بخش آموزشی کودکان هدف قرار داده شده اند. آموزش نقاشی و انواع صنایع دستی از جمله آموزش های مفیدی هستند که کودکان می توانند در سایت وولک از آنها بهره ببرند.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی طوطی / نقاشی سنجاقک / وولک

 

می توانید در حین انجام نقاشی طوطی برای او شعر های کودکانه ی درباره ی پرندگان را پخش کنید و از این طریق اطلاعات عمومی فرزند خود را تنها با کمک کشیدن نقاشی طوطی و شعر های کودکانه ی جذاب بالاتر ببرید. همچنین کشیدن نقاشی طوطی یا طرح های نقاشی کودکانه ی فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی کودکان دارند. کودکان هنگام کشیدن نقاشی طوطی باید رنگ و روش ترسیم را انتخاب کنند و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در آن ها می شود.

همچنین کودکان در مسیر اتمام نقاشی طوطی با رنگ ها، الگو ها و طرح های جدید بسیار زیادی آشنا می شوند و زمانی که نقاشی طوطی خود را به اتمام می رسانند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهند، این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در کودکی به آن توجه شود. در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار مشکلات و اختلالات بسیار زیادی خواهد شد. همچنین ممکن است هنگامی که کودک نقاشی طوطی خود را به اطرافیانش نشان می دهد، مورد انتقاد قرار بگیرد. این امر نیز باعث تقویت و افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت آن کودک می شود.

نابراین طرح نقاشی سنجاقک می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی سنجاقک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

زمانی که کودک شما نقاشی سنجاقک خود را به اتمام می رساند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر ها یا دوستان خود نشان می دهد. اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید اعتماد به نفس کافی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. شما می توانید با آموزش نقاشی سنجاقک به کودکان خود در سایت کودکانه وولک شخصیت بهتری را در فرزندان خود پرورش دهید و آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()