نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل hdw1200mp/ دزدگیر کلاسیک z4/doorbinmarket.com

 

با افزایش استفاده و همچنین تقاضا برای خریداری و نصب انواع سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های تولید کننده و عرضه کننده نیز به طور متقابل افزایش یافته است. پیشرفت های تکنولوژی که هر روز نیز شاهد یک نمونه جدید از آن هستیم، حق انتخاب های سیستم امنیتی بسیار بیشتری در اختیار کاربران این خدمات قرار گرفته است. حق انتخاب بیشتر شاید گزینه های متعددی در اختیار کاربران قرار دهد ولی از سوی دیگر ممکن است برای افراد بی تجربه و نا آشنا کار را سخت نیز کند. گزینه های زیاد نیز ممکن است باعث سردرگمی افرادی شود که برای اولین بار قصد استفاده از این خدمات را دارند. در صورتی که برای اولین بار قصد استفاده از دوربین های امنیتی را دارید، مسلما انتخاب کار سختی است. تنوع برندها و همچنین انواع دوربین ها و سیستم های امنیتی انتخاب را برای هر تازه کاری سخت و دشوار می کند. امروزه سایت ها و شرکت های بسیار زیادی هستند که اقدام به ارائه خدمات و مشاوره در زمینه سیستم های امنیتی می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی ذکر شده، محصولات آن را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دزدگیر کلاسیک z4 ، دوربین مدار بسته بی سیم و با سیم، ردیاب ماشین و... و همچنین انتخاب از بین آن ها، کمک کند.

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل hdw1200mp را می توان یکی از پر کاربردترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته برند داهوا می باشد. این دوربین با بهره مندی از قابلیت چرخ و بزرگنمایی و کوچک نمایی، و همچنین دید در شب در کنار مقاومت برابر آب و گرد و غبار یک دوربین امنیتی و نظارتی کاملا مناسب برای محیط های داخلی و بیرونی می باشد. مشخصات کامل این دوربین را می توانید از سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه NVR 4116HS-4KS2/ دوربین لامپی / دوربین مارکت

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت، تامین امنیت محل زندگی و محل کار از اولویت ها و ضروریت های جهان امروزی به شمار می رود. مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدیدی که در بازار عرضه می شود می توان این امنیت را تامین کرد. بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر جهانی، با وارد شدن در عرصه ی سیستم های امنیتی تنوع محصولات در این زمینه را خیلی بیشتر از گذشته، افزایش داده اند. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های مدار بسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.

از جمله محصولاتی که می توان برای تامین امنیت درون منزل از آنها استفاده کرد، دوربین لامپی است. دوربین لامپی یکی از پیشرفت های دنیای تکنولوژی که بسیار مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. دوربین لامپی برای اماکنی که از نظر زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در ابعاد دیگر، مناسب نیستند بسیار کاربردی است. با قرار دادن دوربین لامپی در مکان لامپ، می توانید همزمان دارای یک دوربین مدار بسته باشید که قادر به ایجاد نور نیز است.

هر سیستم امنیتی و نظارتی، نیازمند مکانی برای ذخیره سازی و حفظ تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته می باشد. وظیفه این کار بر عهده دستگاه ان وی آرNVR می باشد. شرکت معتبر و معروف داهوا که یکی از پیشگامان صعنت سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشد، دستگاه های ان وی آر متعددی متناسب با دوربین های مدار بسته تولید شرکت خود، به بازار عرضه کرده است. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 یکی از این دستگاه های محصول داهوا می باشد که تحت شبکه کار می کند. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 قابلیت پشتیبانی تا کیفیت 8 مگا پیکسل دوربین را دارد و از پهنای باند 200 mbps پشتیبانی می کند. در صورت تمایل به خریداری دوربین لامپی و دستگاه NVR 4116HS-4KS2 می توانید از سایت دوربین مارکت دیدن کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارتی / دستگاه  2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت و خطراتی که جان و مال مردم را تهدید می کنند، تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در تمامی مراکز تجاری و منازل شاهد دوربین های مدار بسته مختلفی هستیم که متناسب با محیط پیرامون خود، انتخاب شده اند. با پیشرفت هایی تکنولوژی برای دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی به همراه داشته است، تنوع محصولات دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها نیز به طرز قابل توجهی بیشتر شده است. امروزه شاهد دوربین سیم کارتی که قابلیت برقراری تماس را دارند، دوربین های خورشیدی که انرژی خود را از نور خورشید تامین می کنند، دوربین های خودرو که با حسگرهای به کار رفته در خود قادر به هشدار پیش از برخورد با سطوح هستند و ... بسیاری مدل جدید دیگر هستیم.

پیشرفت دوربین های مدار بسته به تنهایی کافی نیست. در کنار پیشرفته تر کردن تکنولوژی به کار رفته در دوربین های مدار بسته باید تمامی لوازم دیگری که برای سیستم امنیتی و نظارتی ضروری محسوب می شوند نیز هماهنگ با آنها پیشرفت کنند تا عملکرد و امنیت بهتری داشته باشند. دستگاه ان وی آر نیز با توجه به نقش حیاتی و مهمی که در سیستم های امنیتی و نظارتی ایفا می کند، از این قاهده مستثنی نیست. دستگاه  2108HS-4KS2 از محصولات مطمئن و پر فروش شرکت معتبر و معروف داهوا، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور می باشد. دستگاه  2108HS-4KS2 که یک دستگاه ضبط و نگه داری تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته می  باشد، یک دستگاه 8 کانال ورودی برای دوربین های مدار بسته IP می باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دستگاه  2108HS-4KS2 با پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 8 ترابایت و برخورداری از خروجی هایی با کیفیت اچ دی ام آی و وی جی ای می تواند تصاویر زنده و ضبط شده را با شفافیت بسیار بالایی پخش کند.

دستگاه  2108HS-4KS2 و انواع مختلف دیگر دوبین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت سفارش دهید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های فعال در زمینه فروش و نصب دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

/دوربین خورشیدی برای باغ /doorbinmarket.com

 

با توجه به وسعت یافتن فعالیت های اینترنتی که نشان از استقبال مردم از این گونه فعالیت ها است، فروشگاه های اینترنتی متعددی در دنیای اینترنت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها تمامی زمینه ها کاری که به طور فیزیکی در بازار وجود دارند را به طور مجازی و با دسترسی راحت تر برابر مشتریان خود قرار می دهند. از جمله حیطه های تخصصی که شاید افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. خرید دوربین های مدار بسته هرگز آسان تر از الان نبوده است. سایت های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین و با سابقه ترین این سایت ها، سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، است. سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش و خدمات دوربین های امنیتی و نظارتی، دارای مطالب پر محتوایی است که برای افراد تازه کار که قصد خرید دوربین های امنیتی ونظارتی را دارند می تواند منبع اطلاعاتی موثق و معتمدی به شمار برود.

از جمله اطلاعاتی که می توانید از طریق مطالعه مطالب سایت دوربین مارکت بدست آورید، انتخاب نوع دوربین مناسب برای اماکن مختلف است. بعنوان مثال دوربین خورشیدی  برای فضاهای باز که نور خورشید به طور مداوم در دسترس می باشد، یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می رود. استفاده از دوربین خورشیدی برای باغ به دلیل تابش مداوم خورشید که به جذب انرژی موردنیاز دوربین برای کار کردن منجر می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق و یا باتری بسیار عالی می باشد. از سوی دیگر وایرلس بودن این دوربین های خورشیدی آنها را به بهترین و مناسب ترین گزینه برای اماکن باز تبدیل می کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین داهوا dh-hac-t1a21p می باشد. این دوربین به دلیل توانایی هایی همانند دید در شب، کیفیت فول اچ دی، زاویه دوربین مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی در حال حاضر می باشد. خرید دوربین dh-hac-t1a21p و همچنین دوربین خورشیدی از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار بسیار ساده ای است که می تواند شما را از دغدغه رفتن به بازار و خرید آن، راحت کند.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین بیبی کم شیائومی / دستگاه xvr5116hs-i2 / دوربین مارکت

چه نوع دوربینی برای پوشش دهی محیط باز مناسب است؟ کدام مدل دستگاه ان وی آر مناسب دوربین مدار بسته شما می باشد؟ کدام برند بهتر است؟ همچین سوالاتی برای تمام کسانی که قصد خرید دوربین مدار بسته یا هر نوع سیستم امنیتی دیگر را دارند، پیش می آید. یافتن پاسخ این سوالات از طریق مراجعه به سایت دوربین مارکت را می توان سریع ترین و راحت ترین راه حل مقابل شما دانست. سایت دوربین مارکت که در زمینه فروش محصولات و سیستم های امنیتی فعالیت می کند، دارای تنوع بالایی از محصولات است که دست شما در انتخاب باز گذاشته است. برندهای معتبر همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و...  در کنار کیفیت عالی محصولاتی که در سایت دوربین مارکت قرار دارند، کار را برای شما آسان و راحت کرده است. کافی است با مراجعه به سایت دوربین مارکت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت خریداری نمایید. مشورت با کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می تواند کار شما را برای انتخاب و خرید بسیار ساده تر کند.

برند شیائومی، یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ای است که برخی از محصولات آن مانند دوربین بیبی کم شیائومی جزو محصولات پرفروش دوربین مارکت قرار دارد. دوربین بیبی کم شیائومی بی سیم گردان با قابلیت اتصال به اینترنت توانایی ارسال تصاویر بر روی برنامه نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتر را دارد. علاوه بر این، دوربین فول اچ دی دوربین بیبی کم شیائومی و حالت گردان آن، این دوربین را برای پوشش دهی فضاهای داخلی تبدیل به گزینه ای ایده آل کرده است.

در کنار دوربین بیبی کم شیائومی، یکی دیگر از محصولات پرفروش و البته ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه xvr5116hs-i2 است. دستگاه xvr5116hs-i2 که یکی از دستگاه های آنالوگ تولیدی شرکت معتبر و مشهور داهوا می باشد، با پشتیبانی از انواع فرمت های گرافیکی قابلیت اجرای تصاویر با کیفیت های مختلف را دارد. علاوه بر این موارد، بهره مندی از  کانال تصویر و قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت، دستگاه xvr5116hs-i2 به یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین دستگاه های آنالوگ موجود در بازار تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/ دید در شب / دستگاه IPC-HFW4431T

 

به لطف پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و فناوری، حق انتخاب مردم در تمامی زمینه ها حتی خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی در حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. فراوانی حق انتخاب در عین مزایایی که به همراه دارد، ممکن است برای افرادی که تجربه چندانی در خریداری این گونه محصولات ندارد کارد را دشوار کنند. گزینه های زیاد نیز ممکن است باعث سردرگمی افرادی شود که برای اولین بار قصد استفاده از این خدمات را دارند. قطعا خرید سیستم امنیتی برای افرادی که اطلاعات خاصی در این زمینه ندارد، کار ساده ای نخواهد بود. محصولات متنوع، شرکت های سازنده با نام های تجاری بزرگ و همچنین انواع مختلف دوربین ها و سیستم های امنیتی و نظارتی که انتخاب را برای هر فرد حرفه ای و تازه کاری سخت و دشوار می کند. کمک گرفتن از کارشناسان فنی متخصص امور امنیتی برای خرید سیستم ها و دوربین های مدار بسته، فکر خوبی خواهد بود. امروزه دوربین های مدار بسته از تکنولوژی های همانند حسگرهای مادون قرمز، دوربین مدار بسته دید در شب، نورهای ال ای دی برای بالا بردن کیفیت تصاویر ثبت شده در شب و ... بهره می برند که بر عملکرد آنها تاثیر بسزایی داشته است.

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. از جمله توصیه ها و پیشنهاداتی که برای دوربین های مدار بسته به شما داده می شود، دوربین IPC-HFW4431T از محصولات برند معروف داهوا می باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های روز دوربین های مدار بسته همانند قابلیت دید در شب، دوربین 4 مگا پیکسلی با ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی و بدنه فللزی مقاوم برابر آب، گرد و غبار به بازار عرضه می شود. تمامی ویژگی های گفته شده و دانستن اینکه دستگاه IPC-HFW4431T از تولیدات شرکت داهوا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا، ب هر خریداری را می تواند قانع به خریداری آن کند.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا 1200 tp/ دوربین مارکت

 

بالا رفتن تقاضا یک محصول یعنی افزایش کسب و کارهای مرتبط! این قانون در تمامی زمینه ها صدق می کند. هنگام خرید محصولاتی همانند سیستم های امنیتی و نظارتی که مستقیما به جان و مال ما مربوط می شوند،  باید نهایت دقت و توجه را صرف کرد. از این رو، یافتن جایی که بتواند به شما در انتخاب و خرید سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرتان کمک و راهنمایی کند، اولویت اصلی قرار دارد. در بازار امروزی کشور، شرکت ها و سایت های بسیار زیادی هستند که در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور دانست که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت  که سال های متوالی است به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های بی نظیر می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای متعدد سایت دوربین مارکت محسوب می شود.

یکی از محصولات پر فروش این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های برند معتبر و مشهور داهوا است. یکی از مدل های پرفروش داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین های مدار بسته اقتصادی برند داهوا، دوربین هایی هستند که علاوه بر کیفیت و قابلیت های بسیار بالا، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. همین امر باعث شده است که دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp یکی از محبوب ترین دوربین های در بین برندهای دیگر باشد.

یکی دیگر از محصولات جدید و قوی شرکت داهوا، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp با بهره مندی از دوربین 5مگا پیکسلی و بدنه فلزی جزو دوربین های آنالوگ برند داهوا به شمار می رود. همانند دیگر هم ترازهای خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز از قابلیت های دید در شب، مقاوم برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند. اگر قصد تهیه دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp و یا دوربین داهوا 1200 tp را دارید می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp/ قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا / دوربین مارکت

 

با افزایش جرم و جنایت و خطراتی که روزانه جان خود و عزیزان ما را تهدید می کنند، نیاز به وجود سیستم های امنیتی و نظارتی روز به روز بیشتر احساس می شود. با توجه به این نیاز و تقاضا شرکت های سازنده این محصولات نیز افزایش پیدا کرده اند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. در ایران هم شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. با توجه به شیوع کرونا بیشتر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند و شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سایت دوربین مارکت از جمله سایت های فعال در این زمینه است. کیفیت و قیمت محصولات موجود در دوربین مارکت با توجه به دیگر سایت های مشابه بسیار شگفت انگیزتر می باشد. قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا با توجه به کیفیت فوق العاده ی این محصول بسیار مناسب و عالی است. البته با توجه به تنوع دوربین های مدار بسته و دزدگیرهای مختلفی که اکثر شرکت ها و برندها به بازار عرضه می کنند، پیدا کردن سیستم امنیتی و نظارتی دلخواه، کار چندان دشواری نخواهد بود.

اگر به دنبال برندی شناخته شده در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی هستید، مطمئنا نام داهوا را زیاد به گوشتان خواهد خورد. شرکت داهوا که به طور تخصصی در زمینه تولید و تنظیم سیستم های امنیتی و نظارتی فعال است، در چند سال اخیر یکی از پیشروها در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. این برند با عرضه دوربین های مدار بسته متنوع با قیمت و کیفیت عالی توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبین را جلب کند. دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp ازجمله محصولات با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه این برند معتبر به شمار می رود. این دوربین با توجه به قیمت مناسبی که دارد از تمامی ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته عالی باید برخوردار باشد، پشتیبانی می کند. ویژگی هایی همانند دید در شب، زاویه دید عالی و همچنین دوربین با کیفیت فول اچ دی از جمله ویژگی های عالی دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه دی وی آر / دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 / دوربین مارکت

 

دستگاه دی وی آر، یک وسیله مهم در راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. با توجه به نیاز برای ذخیره سازی و ثبت اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته، دستگاه های دی وی آر به بازارهای جهانی معرفی شد. دستگاه دی وی آر، برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ کیفیت اچ دی مورد استفاده قرار می گیرد و از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. هنگام خریداری یکی از این دو نوع دوربین مدار بسته، خریداری یک دستگاه دی وی آر نیز از لزومات و واجبات برای راه اندازی سیستم امنیتی و نظارتی به شمار می رود.

از سوی دیگر؛ برخی دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارند که تحت شبکه کار می کنند. به این سری از دوربین های مدار بسته، دوربین های سری IP گفته می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که جزو این سری محسوب می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربینی 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی می باشد. قابلیت زووم دیجیتال در این دستگاه قرار داده شده است که با ویژگی دید در شب با پوشش دهی مسافت 60 متری، دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به یک دستگاه قدرتمند و مطمئن برای محافظت از پیرامون تبدیل کرده است.  فلز ضد آب و ضد گرد و غباری که برای ساخت بدنه دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به کار رفته است، استفاده از این دوربین مدار بسته در فضاهای بیرون را امکان پذیر کرده است.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، محصو مورد نظر خود را جستجو و مشخصات آن را مشاهده و با دیگر محصولات مشابه مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دوربین مدار بسته دید در شب، دستگاه هایی همانند دی وی آر و ان وی آر، و همچنین تمامی مدل دوربین های برند معتبر داهوا همانند دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 / دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

زمانی که قصد خرید محصولی جدید و ناآشنا را داریم، تحقیق و جستجو در مغازه ها و سایت های مختلف با انواع و اقسام آن و شرکت های سازند، یکی از راه های انتخاب می باشد. هرچند تحقیق و جستجو کار خرید و انتخاب را آسان تر می کند، اما در در مقابل کاری بسیار وقت گیر و طاقفت فرسا است. به همین دلیل است که جستجو در اینترنت و مشاوره گرفتن از کارشناسان فعال در این زمینه می تواند سریع ترین و راحت ترین راه حل پیش رویمان باشد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که بسیاری از افراد هیچ گونه تجربه سابقی در آن ندارند. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت از تنوع محصولات و برندهای مختلفی که در آن قرار دارد نهایت استفاده را ببرید. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین دزدگیر کلاسیک، دوربین های وای فای، دوربین ثبت وقایع خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است. شما با مراجعه و جستجویی ساده در سایت دوربین مارکت می توانید از انواع محصولاتی که به شما پیشنهاد داده می شود بهره ببرید. اکثر این محصولات از بین بهترین برندهای دنیا انتخاب شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از جمله  قوی ترین و مطمئن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار که از طریق سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را مشاهده و تهیه کنید، دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a است. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با برخورداری از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را محیا می کند، دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که قابلیت دید در در شب تا فاصله 50 متری را نیز پشتیبانی می کند. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a که از تمامی امکانات و ویژگی های مهم و حیاتی یک دوربین مدار بسته مطمئن برخوردار است، به دلیل قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های مدار بسته در بین مخاطبان و خریداران سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP/ دوربین مارکت / دزدگیر گپ

 

امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته بسیار بیشتر از سال های قبل مورد استفاده قرار می گیرند. همه ی افراد دوست دارند از اتفاقاتی که که در غیابشان در منزل و یا محل کار رخ می دهد، خبردار شوند. مطلع شدن زود هنگام و به موقع در زمان وقوع اتفاقی ناگوار مانند آتش سوزی و یا  مورد سرقت قرار گرفتن می تواند با نشان دادن واکنش سریع و مناسب، از بیشتر شدن خسارات و تلفات جلوگیری کرد. امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته این نیاز را تامین می کنند. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی حس نیاز مردم به امنیت و حفاظت برابر اتفاقات پیش بینی نشده، را تا حدود زیادی برطرف می کند. به لطف تنوع محصولاتی که شرکت های مختلف در این عرصه به بازار ارائه می دهند، تقریبا می توانند تمام حس امنیتی که دوست دارید به شما القا کنند. تنوع بالا و حس امنیتی که استفاده از این محصولات به آدم می دهد، مردم بسیاری را به استفاده از این نوع سیستم های امنیتی و نظارتی تشویق کرده است. شما با خرید دوربین مدار بسته بیسیم و دوربین مداربسته برای محل زندگی و محل کسب و کار خود نه تنها امنیت آن را تامین می کنید بلکه خاطر خودتان را بابت آنجا راحت می کنید.سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از نظر هزینه ها نیز بصرفه هستند.

در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. از آنجایی که سیستم های امنیتی و نظارتی شامل دوربین های مدار بسته (از نوع بی سیم و با سیم)، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، دوربین بیبی کم و ... می شوند، انتخاب گزینه مناسب با توجه به نیاز و مورد استفاده، می تواند کار دشواری باشد. مشورت و راهنمایی گرفتن از کارشناسان می تواند به شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، کمک فراوانی کند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید با دزدگیر گپ و یا انواع دوربین های مدار بسته دیگر همانند دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP، امنیت محل کار یا زندگی خود را تامین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 دزدگیر فایروال/ dahua dh-hac-t1a21p  دوربین مدار بسته

 

با افزایش نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های بزرگ فراوانی وارد این عرصه شده اند. نام های بزرگ و آشنایی که مطمئنا به گوش همگان خورده است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر تنوع برندها، از کیفیت بالای محصولات آن اطمینان داشته باشید، بهتر است از سایت دوربین مارکت دیدن فرمایید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند و از تنوع محصولات فراوانی برخوردار است. شما با جستجو در سایت دوربین مارکت قادر خواهید بود با محصولات متفاوت و شیوه کار آنها آشنا شوید. با توجه به اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، انتخاب بهترین دوربین مدار بسته اعم از دوربین های بیسیم، بیبی کم، دوربین های سیم کارت خور و حتی دزدگیر فایروال نیز برای شما آسان تر از پیش خواهد شد. شما فقط باید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصولی که مد نظرتان است را جستجو و خریداری نمایید.

از جمله محصولاتی که می توانید در سایت دوربین مارکت پیدا کنید، دوربین های مدار بسته می باشد. تنوع بالای دوربین های مدار بسته انتخاب را برای شخصی که به تازگی قصد خرید آنها را دارد دشوار می کند. ابتدا باید طبق مکانی که قصد نصب دوربین را دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همانند دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p  در دسته دوربین های مقرون به صرفه شرکت داهوا قرار دارند.. این دوربین با برخورداری از قابلیت هایی دید در شب و دوربین با کیفیت فول اچ دی در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی بازار دوبین های امنیتی و نظارتی شد. خرید دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p و دزدگیر فایروال از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار شما را برای مقایسه و خرید محصولات با یکدگیر بسیار راحت تر از گذشته کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارت خور / دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

از آنجایی که نصب دوربین مدار بسته تبدیل به یکی از ضروریات و اولویت های هر کسب و کاری شده است، شرکت های سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی با عرضه محصولات متنوع و کاربردی خود سعی در جلب رضایت مشتری و جذب مخاطبین بیشتر دارند. از جمله تکنولوژی های جدید بکار رفته در سیستم های دوربین مدار بسته می توان به دوربین سیم کارت خور، دوربین خورشیدی و انواع دوربین بی سیم و تحت شبکه اشاره کرد. علاوه بر دوربین های متنوع، شرکت های عرضه کننده و فروش آنها نیز به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده اند. در کشورمان نیز، فعالان در این عرصه در چند سال اخیر به شکل عجیبی بیش از گذشته شده اند. برای کسانی که برای اولین بار قصد خرید دوربین مدار بسته دارند، پیدا کردن مکانی که بتواند تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را در یک جا داشته باشد، کار دشوار است. این مشکلات برای تمام افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیستم امنیتی و نظارتی را دارند، پیش می آید. سایت دوربین مارکت با توجه به قدمت و تجربه ای که در فروش، نصب و تعمیر سیستم های امنیتی اعم از دزدگیر، دوربین مدار بسته و انواع دستگاه های دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی دارد، یک گزینه مطمئن برای خریداری سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظر شما  می باشد.

برای نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شوند، سیستم های امنیتی و نظارتی به فضایی جهت انجام این کار نیاز دارند. برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه این دستگاه یکی از اولویت های اصلی آن سیستم امنیتی به شمار می رود. دستگاه ان وی آر، وظیفه نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بتسه ضبط می شوند را بر عهده دارد. شرکت های بزرگ در کنار دوربین های مدار بسته، اقدام به تولید دستگاه ان وی آر نیز می کنند. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از محصولات پر فروش و مطمئن برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دستگاه NVR4832-4KS2 با عملکرد تحت شبکه خود و پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی می تواند یک گزینه عالی برای سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته آیمو / دستگاه NVR4232-4KS2/ دوربین مارکت

 

با افزایش استقبال از فروشگاه های آنلاین، بسیاری از کسب و کارها به سمت فروش آنلاین محصولات خود روی آورده اند. امروزه تمامی محصولات مورد نیاز خود را می توان از طریق خرید آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت. راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای کسب اطلاعات درباره محصولات ناآشنا نیز، جستجو در سایت های فروش آنها و خواندن مطالب و توضحات مرتبط می باشد. سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز می توان از طریق آنلاین خریدار کرد. سایت های متعددی در زمینه فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به کار هستند که یکی از معتبرترین و معروف ترین آنها، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند، علاوه بر بهره مندی از تنوع بالای محصولات با توضیحاتی که درباره هر محصول به خریداران ارائه می دهد، کار آنها را برای خرید و آشنایی بیشتر با کاربرد آن محصول آشنا می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، علاوه بر سیستم های امنیتی و نظارتی تمامی لوازم موردنیاز برای تامین امنیت منزل و محیط کار و حتی ماشین خود را، تهیه کنید.

از جمله محصولاتی که برای نصب و فعال سازی یک سیستم امنیتی و نظارتی از ضروریات به شمار می رود، دستگاه ان وی آرNVR می باشد. اکثر شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، در کنار دوربین های خود اقدام به تولید دستگاه های ان وی آر هماهنگ با دیگر محصولات خود می کنند. دستگاه ان وی آر، دستگاهی است که تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته برای نگه داری به آن، ارسال می شود. دستگاه NVR4232-4KS2، یکی از دستگاه های تولید شرکت داهوا است که به خوبی می توانند علاوه بر دوربین های شرکت داهوا، با عملکرد تحت شبکه ای خود دوربین های مدار بسته تا کیفیت 8 مگا پیکسل را پشتیبانی کند.

در کنار دستگاه NVR4232-4KS2، قرار دادن یک دستگاه دوربین مدار بسته پیشرفته می تواند امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را تا حد بسیار زیادی تامین کند. دوربین مدار بسته آیمو، با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز جهان و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته است به سرعت به یکی از دوربین های پرفروش و خاص در دنیای دوربین های مدار بسته تبدیل شود. توانایی تشخیص صداهای کم و غیر عاد، قابلیت چرخش افقی و عمودی دوربین، کیفیت تصاویر تا 2 مگا پیکسل، دید در شب و همچنین بی سیم بودن دوربین مدار بسته آیمو را می توان یکی از بهترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار دانست.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین فیش آی /  دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

تمام کسانی که قصد دارند محصولی جدید که هیچ تجربه و ذهنیتی از آن ندارند را خریداری کنند، برای کسب اطلاعات از سایت ها و مطالب آنلاین مرتبط با آن موضوع کمک می گیرند. اکثر سایت هایی که مطالبی مرتبط با آن محصول را قرار می دهند، در همان زمینه نیز فعالیت می کنند. افرادی که قصد خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانند از مطالب و محصولات موجود در سایت دوربین مارکت دیدن کنند. سایت دوربین مارک، یکی از سایت های شناخته شده و با تجربه در این عرصه است که سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه عرضه و نصب و خدمات مرتبط به انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. افراد تازه کار و نآشنا می توانند با استفاده از مطالب و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است، نه تنها اطلاعات خود را درباره آن محصول افزایش دهند، بلکه با ذهنی آشنا قادر به خریداری سیستم مورد نظر خود خواهند بود. علاوه بر مطالب و توضیحات موجود درباره محصولات، مشتریان می توانند از بخش تماس با ما با کارشناسان و متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

یکی از محصولات مورد نیاز هر سیستم تحت شبکه، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه که وظیفه دریافت تصاویر و صدا از دوربین های مدار بسته را بر عهده دارد، توسط شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته به بازار عرضه می شوند. شرکت داهوا نیز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با تولید مدل های مختلف دستگاه ان وی آر، توانسته است بخش بزرگی از بازار را به دست گیرد. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته 8 مگا پیکسلی  تحت شبکه می باشد.

یکی دیگر از محصولات موجود در دوبین فیش آی است. دوربین های مدار بسته فیش آی با قابلیت چرخش زاویه ای 180 یا 360 ای، قابلیت برقراری مکالمه، انتقال تصاویر بر روی گوشی تلفن همراه و اینترنت و همچنین پشتیبانی از رم تا 64 گیگابایت، گزینه ای ایده آل برای مکان های داخلی با سقف های بلند می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین هایک ویژن ip / دوربین مارکت / دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های حرفه ای و تخصصی ای است که سالیان سال است در زمینه عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است. کارشناسان و کادر فنی سایت دوربین مارکت می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت قادر هستند با توجه به انتظارات شما از سیستم مورد نظرتان و همچنین شرایط محیطی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، شما را در انتخاب صحیح و مناسب کمک کنند. سایت دوربین مارکت دارای دوربین های مدار بسته متنوع از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. دوربین هایی همانند دوربین هایک ویژن ip و دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله محصولات پرفروش و محبوب بازار هستند که امکان تهیه آنها از طریق سایت دوربین مارکت نیز برای خریداران فراهم شده است. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود. اکثر دوربین های مدل های ip همانند دوربین هایک ویژن ip اتصال آنها از طریق کابل کواکسیال صورت می گیرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp نیز همانند دوربین هایک ویژن ip برای اتصال از کابل کواکسیال استفاده می کند.

دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از دوربین 5 مگا پیکسلی برخوردار است که برای دید در شب آن با پوشش دهی 80 متر فاصله بسیار کاربردی می باشد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp می توان به زووم دیجیتال و زاویه دید در حدود 90 درجه اشاره کرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp که تصاویر را به صورت اچ دی ثبت می کند، در دسته دوربین های آنالوگ و نوع بولت برند داهوا قرار دارد. ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب بودن دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp آن را برای استفاده در محیط های بیرون و درونی بسیار مناسب کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/ 4116HS-4KS2/ دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

شما می توانید در دوربین مارکت علاوه بر دوربین های مداربسته و امنیتی منازل و کسب و کار، دستگاه های مورد نیاز برای نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز پیدا کنید. از جمله دستگاه های مورد نیاز در هنگام راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه، مکانی برای ذخیره سازی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ثبت و به آن ارسال می شود. یکی از بهترین محصولات داهوا که در این زمینه جزو پیشگامان تولید محصولات سیستم های های امنیتی و نظارتی در دنیا به شمار می رود، دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 یکی از پیشرفته ترین و قوی ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2، یک ضبط کننده 16 کانال تحت شبکه است که توانایی پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را به راحتی دارد. استفاده از دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 در کنار نصب دو عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت، می تواند برای مدت ها خیال مشتریان را بابت ذخیره سازی اطلاعات دوربین های مدار بسته خود، آسوده کند.

یکی دیگر از محصولات جالب و کاربردی که در سایت دوربین مارکت در دسترس شما قرار دارد، دوربین بیبی کم v380 است. همانطور که از اسم دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 مشخص است، این دوربین برای اماکنی که کودک در آن قرار دارد همانند اتاق کودک و مهد کودک، گزینه مناسبی می باشد. علت آن هم چرخش 360 درجه در جهت افقی و 60 درجه در جهت عموی این دوربین است که قادر به دنبال کردن حرکات کودکان می باشد. هر دو دستگاه دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 و دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 را می توانید از طریق سفارش از سایت دوربین مارکت، تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیمکارتی / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

با پیشرفت فروشگاه های آنلاین و استقبال مردم از خریداری محصولات به صورت آنلاین، فروش تمامی مایجتاج و محصولات در اینترنت امری عادی و رایج شده است. تمامی محصولاتی که برای تهیه آن شاید چندین روز زمان ببرد را می توان با جستجویی ساده در چند سایت پیدا کرده و سپس سفارش داد. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. سایت دوربین مارکت، جدیدترین محصولات و تولیدات شرکت های بزرگ و معتبر دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی هایی همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی و ... از جدیدترین دوربین های مدار بسته دنیا هستند که در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دستگاه ipc-hdw4431em-as است. دستگاه ipc-hdw4431em-as، با سری دوربین های مدار بسته IP شرکت داهوا می باشد که از کیفیت تصاویر اچ دی نیز برخوردار است. دستگاه ipc-hdw4431em-as یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی دارد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی پشتیبانی می کند. دستگاه ipc-hdw4431em-as دارای بدنه ای فلزی است که برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه ipc-hdw4431em-as می توان به قابلیت پلاک خوانی این دستگاه اشاره کرد. دستگاه ipc-hdw4431em-as دوربین مدار بسته ای است که تحت شبکه کار می کند و به دلیل وجود ویژگی یکسان سازی نور که در این دوربین مدار بسته به کار رفته است و همچنین دید در شب مناسبی که دارد، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، بهره مندی از میکروفون داخلی می باشد. قرار داشتن میکرفون داخلی در دوربین ipc-hdw4431em-as برای شنیدن صدای محیط با کمترین میزان پارازیت، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به دلیل پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند تصاویر را به طور مستقیم و مستقل به دستگاه ان وی آر ارسال کند.

تهیه دستگاه ipc-hdw4431em-as و یا دوربین سیمکارتی و حتی دوربین خورشیدی هم اکنون از طریق سایت دوربین مارکت برای شما فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر فایو / دوربین dh-hac-hfw1400tp/ دوربین مارکت

 

بسیاری از کسانی که به دلیل مشغله کاری و یا مشکلات دیگر نمی توانند به طور مداوم در منزل و یا محل کار خود حضور داشته باشند، اغلب مایل به استفاده از انواع دزدگیر و دوربین های امنیتی و نظارتی برای برای تامین امنیت محیط داخلی و بیرونی محیط مورد نظر خود هستند. با توجه به به رقابت شدیدی که در فروش و نصب محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی وجود دارد، نه تنها خرید این محصولات کار دشواری می باشد، بلکه انتخاب بهترین گزینه نیز از همیشه سخت تر شده است. به همین دلیل سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین اطلاعات و توضیحات درباره محصولات موجود در سایت دوربین مارکت سعی در کمک به خریداران این محصولات دارد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال است در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است، با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه قادر خواهد بود بهترین راهنمایی و توصیه را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

یکی از محصولاتی که در مورد خرید دزدگیر می توان به مخاطبان و کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توان پیشنهاد داد، دزدگیر فایو می باشد. دزدگیر فایو که یکی از مقرون به صرفه ترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار می باشد. دزدگیر فایو با پشتیبانی از 4 زون و بهره مندی از قابلیت شنود محیط و مجهز به آنتن های تلسکوپی که دریافت امواج رادیویی را امکان پذیر می کند، یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین دزدگیرهای اماکن است که می توانید با قیمت مناسب از دوربین مارکت تهیه کنید.

یکی دیگر از محصولات پرفروش و قابل اعتماد که در سایت دوربین مارکت موجود است و می توانید مشاهده کنید، دوربین dh-hac-hfw1400tp از برند معتبر و معروف داهوا است. دوربین dh-hac-hfw1400tp با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود، یکی از بهترین گزینه های دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار سیستم های امنیتی و نظارتی کشور است. پشتیبانی از دید در شب تا 20 متر، چرخش 360 درجه دوربین، در کنار خروجی اچ دی، دوربین dh-hac-hfw1400tp را به یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دوربین های مدار بسته در دسترس خریداران، تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربین مارکت

 

با افزایش خطرات و تهدیداتی که در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزیزان ما را تهدید می کننند، نیاز به احساس امنیت از طرق مختلف بیش از گذشته احساس می شود. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی تا حد بسیار زیادی می تواند در تامین امنیت شهروندان، کمک کند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شیوع کرونا اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند. شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز شامل کسب و کارهایی هستند که از طریق اینترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراین می کنند. سایت دوربین مارکت از جمله معتبرترین سایت های عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که از تنوع بالای محصولات برخوردار است. کیفیت محصولات موجود در سایت دوربین مارکت را می توان از نام ها بزرگ و شناخته شده این عرصه به راحتی تشخیص داد.

از جمله محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، می توان به دوربین بی سیم فیش آی اشاره کرد. دوربین های مداربسته FishEye یا چشم ماهی، قادر است تصاویر را با زاویه دید 180 یا 360 درجه ثبت کنند. همچین قابلیتی به کاربران اجازه می دهد تا برای محیط های باز از تعداد دوربین های کمتری استفاده کند. دوربین مداربسته بی سیم فیش آی برای استفاده در مکان های با سقف بلند بسیار مناسب و کاربردی هستند.

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی که می توان در سایت دوربین مارکت مدل های مختلف آن را پیدا کرد، دستگاه ان وی آر می باشد. هر دوربین مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کند به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 یکی از محصولات پرفروش و بسیار قوی شرکت معتبر و معروف داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته با کیفیت 8 مگا پیکسلی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت / دزدگیر گپ g13/ دوربین داهوا dh-hac-b2a21p

 

تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در  کسب و کارها و همینطور منازل ویلایی و آپارتمانی شاهد نصب دوربین های مداربسته هستیم. . استفاده از دزدگیر گپ g13 برای مکان کسب و کار خود، می تواند خیال شما را برای زمانی که در مغازه به طور فیزیکی حضور ندارید راحت کند. این دزدگیر که از جمله بهترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار می باشد، با قابلیت های منحصر به فرد خود یکی از پر فروش ترین دزدگیرهای اماکن نیز می باشد. بهره مندی از حسگرهای تشخیص دود که برای اطلاع رسانی از وجود آتش استفاده می شوند، قابلیت کنترل از راه دور، پشتیبانی از حسگرهای بی سیم و در نهایت محیط کاربری راحت که قابلیت اجرا بر روی اندروید و IOS را دارد، دزدگیر گپ g13 را به یکی از قوی ترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر تبدیل کرده است.

همانند مغازه ها و اماکن تجاری، بسیاری از منازل و مجتمع های مسکونی نیز به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارند. صاحبان منازل دوست دارند فارغ از هرگونه فکر و خیال و نگرانی بابت مورد سرقت قرار گرفتن در غیاب خود، به مسافرت و مهمانی بروند. سیستم های امنیتی و نظارتی زیادی برای صاحبان منازل و کسب و کار وجود دارد که می توانند طبق نیاز خود یکی را انتخاب کنند. مطمئنا تنوع بالای سیستم های نظارتی و امنیتی می تواند انتخاب را تبدیل به کاری دشوار کند. از این رو، مشورت با افراد متخصص و یا افرادی که تجربه استفاده از سیستم های امنیتی را دارند، به شما برای خرید دوربین مداربسته و انتخاب آن کمک زیادی خواهد کرد. سایت دوربین مارکت با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه در این زمینه می تواند شما را در انتخاب گزینه مناسب کمک و یاری برساند.

از جمله دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که جزو بهترین ها و محبوب ترین دوربین های موجود در بازار نیز می باشد، دوربین داهوا dh-hac-b2a21p می باشد. این دوربین با برخورداری از قابلیت های زووم دیجیتال، دید در شب،  کیفیت تصویر فول اچ دی، در کنار زاویه دوربین مناسب و قیمت عالی یکی از گزینه های بی نظیر برای استفاده در اماکن تجاری و منازل مسکونی به شمار می رود. در صورتی که قصد تهیه دوربین داهوا dh-hac-b2a21p و دزدگیر گپ g13 را دارید، می توانید به راحتی با مراجعه به سایت دوربین مارکت آنها را سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامی که قصد خرید محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید ولی تا به حال این کار را انجام نداده اید و هیچ ایده ای از محصولات موجود در بازار و کیفیت های مختلف آن ندارید، اولین مکانی که برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز به ذهنتان خطور می کند، رفتن به بازار و یا کسب اطلاعات از طریق جستجو در اینترنت خواهد بود. مطمئنا پیدا کردن مکانی که همزمان از تنوع محصولات و کیفیت بالا برخوردار باشد، کار سختی است. به خصوص هنگامی که قصد خرید وسیله ای جدید دارید که هیچ آشنایی با نحوه عملکرد آن ندارید. شما قبل از خرید به دنبال جایی می گردید تا علاوه بر پیشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتی کافی درباره نحوه کار با آن محصول را نیز در اختیار شما بگذارد. سایت های متعددی در زمینه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند.

یکی از محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر بتا z7 است. دزدگیر اماکن بتا z7 را می توان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دزدگیرهای حال حاضر بازار کشور دانست.  دزدگیر بتا z7 با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، قابلیت تعریف 20 عدد  شماره تلفن و پشتیبانی از منوی فارسی برای کاربران ایرانی یک گزینه فوق العاده مناسب به شمار می رود. علاوه بر قابلیت های گفته شده که سهولت کار با  دزدگیر بتا z7 را نشان می دهند، بهره مندی از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را فراهم م یکند در کنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طریق سیم یا بی سیم از دیگر ویژگی ای دزدگیر بتا z7 می باشند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت دوربین مارکت محسوب می شود. این دوربین مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز و دید در شب با پوشش دهی 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 4 مگا پیکسلی که فیلمبرداری اچ دی نیز پشتیبانی می کند، مسلما یکی از گزینه های مطمئن و قابل اعتماد در بین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارت خور بولت / دستگاه XVR-1B04 / doorbinmarket.com

با توجه به افزایش نیاز و تقاضا برای سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت ها و برندهای معتبر زیادی اقدام به تولید این محصولات کرده اند. تنوع بالای محصولات و تفاوت کیفیت و عملکردهای مختلف آن ها، هر فرد تازه کار در این عرصه را گیج و سردرگم می کند.  بنابراین سایت هایی که در زمینه فروش این سیستم ها فعالیت می کنند نیز با توجه به تقاضای فراوان برای نصب سیستم های امنیتی و نظارتی، متقابلا رشد روز افزونی داشته اند. از جمله این سایت ها که شما می توانید از طریق مراجعه به آن بسیاری از برندها و تولیدات آن ها را مشاهده کنید سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com است. مطالعه مطالب و سپس خریداری کالای مورد نظر از سایت دوربین مارکت،  برای افرادی که به تازگی قصد آشنایی و خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته دارند و هنگام مواجه به تنوع کالاها و اسامی مختلف آن ها دچار سردرگمی می شوند، گزینه مناسبی است. نقاط قوت و مکان صحیح قرار گیری اکثر دوربین ها در قالب توضیحات بیشتر هر محصول در صفحه آن درج شده است که می تواند به مشتریان در انتخاب مناسب ترین دوربین مدار بسته متناسب با مکان دلخواه خود، کمک کند.

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور را می توانی یکی از پیشرفت ها و تغییرات مفید دنیای دوربین های مدار بسته دانست. به دلیل استقبالی که از این تکنولوژی صورت گرفت، دوربین های سیم کارت خور به شکل های متنوع و متناسب با اماکن مختلف به بازار عرضه و به سرعت جزو پر فروش ترین محصولات بازار شدند. دوربین سیم کارت خور بولت، به دلیل بی نیاز بودن به وجود مودم برای اتصال به اینترنت و ارسال تصاویر به صورت بی سیم، یکی از امن ترین و کاربردی ترین دوربین های موجود در بازار می باشد.

دوربین های سیم کارت خور بولت و به طور کلی تمامی دوربین های مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کنند، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند تا تصاویر و صداهای ضبط شده خود را به آن ارسال کنند. دستگاه XVR-1B04 که یکی از محصولات پر فروش برند داهوا می باشد، قادر است از تکنولوژی ها و کیفیت های متعدد تصاویر پشتیبانی کند که یک نکته مثبت در رابطه با دستگاه XVR-1B04 به شمار می رود. هر دو محصول دوربین سیم کارت خور بولت و دستگاه XVR-1B04 در سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com موجود هستند که می توانید با مراجعه به آدرس آن، با جزئیات و ویژگی های بیشتر این دو دستگاه آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

دوربین سیمکارتی / دستگاه NVR4216HS-4KS2L / دوربین مارکت

 

به لطف پیشرفت های تکنولوژی، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی در چند سال اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده است. اکثر این تغییرات را می توان در عملکرد دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها همانند ان وی آر مشاهده کرد. دوربین سیمکارتی در حال حاضر یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازارهای کشور می باشد. دوربین سیمکارتی، با بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی هایی همانند انتقال تصاویر به صورت بی سیم و پشتیبانی از سیمکارت می توان با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت نصب شده بر روی دوربین مدار بسته، عملکرد این دوربین مدار بسته را کاملا مستقل و بی نیاز از مودم و کابل اینترنت دانست.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از دوربین مدار بسته و کابل تشکیل نمی شود. تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها باید در بخش دیگری ثبت، نگه داری و اجرا شوند. یک دستگاه که هنگام نصب دوربین سیمکارتی یا هر نوع دوربین تحت شبکه ای مورد نیاز است، دستگاه ان وی آر می باشد. شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، همزمان دستگاه های جانبی هماهنگ با آنها را نیز به بازار عرضه می کنند. دستگاه NVR4216HS-4KS2L، از جمله تولیدات شرکت داهوا است که با اکثر دوربین های تحت شبکه هماهنگی و همخوانی بالایی دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2L با وجود 16 کانال ورودی ای که دارد به راحتی قادر است از دو عدد هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی کند.

در صورتی که قصد خرید سیستم های امنیتی و نظارتی از مکانی مطمئن با تنوع محصولی بالا را دارید، سایت دوربین مارکت می تواند مقصد بسیار مناسبی برای شما باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین سایت هایی فعال در زمینه فروش و نصب انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. سایت دوربین مارکت بهره مندی از تنوع بالای محصولات و برندهای معتبر جهانی، قادر خواهد بود به خوبی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای امنیتی مشتریان خود باشد. مدل های مختلف دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی، دوربین های آی پی، دزدگیر اماکن، دزدگیر خودرو، دوربین خودرو و... از تولیدات شرکت های معتبر و معروف جهانی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت، خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

a/ دزدگیر سایلکس/ دوربین مارکت

 

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. این پیشرفت ها در تمامی بخش های زندگی ما موثر و مشهود هستند. یکی از عرصه هایی که به لطف پیشرفت های دنیای تکنولوژی دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. از جمله آن ها می توان به تنوع بالای دزدگیرهای اماکن و اشکال مختلف دوربین های امنیتی اشاره کرد. سایت دوربین مارکت می تواند گزینه مناسبی برای آشنایی با این تنوع دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی باشد. مطالب متنوع و آموزنده و همچنین توضیحاتی که در زیر هر محصول در دوربین مارکت قرار دارد، می تواند برای تمامی افرادی بی تجربه و ناآشنا با سیستم های امنیتی و نظارتی یک عامل کمک کننده و موثر در انتخاب بهترین گزینه مناسب برای خرید باشد.

از جمله دوربین های مدار بسته و پرفروشی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دوربین برند معروف و معتبر داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a است. دوربین داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a با پشتیبانی از تکنولوژی دید درد شب و جنس بدنه فلزی که آن را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم می کند، یکی از با کیفیت ترین دوربین های قیمت مناسب موجود در بازار می باشد. کیفیت دوربین فول اچ دی که کیفیت تصاویر را در حد قابل توجه ای بهبود می دهد و همچنین زاویه دید 90 درجه لنز، دوربین dh-hac-hfw1200tp-a برای پوشش دهی مناطق باز و در محیط های کم نور، بسیار مناسب کرده است.

یکی دیگر از محصولات پرفروش ترین سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر سایلکس می باشد. این برند که محصول یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای تولید کننده دزدگیر اماکن می باشد با پشتیبانی از دو حالت سیم کارت و تلفن کننده، یکی از مطمئن ترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر بازار می باشد. دزدگیر سایلکس با پشتیبانی از اتصال به حسگرهای بی سیم و همچنین ضبط پیام و از همه مهم تر بهره مندی از 5 زون مختلف که امکان پوشش دهی 5 منطقه به صورت جداگانه را برای این دوربین محیا می کند، می تواند یک گزینه امن برای استفاده از منازل و اماکن کسب و کار باشد. برای تهیه هر دو سیستم امنیتی و نظارتی دزدگیر سایلکس و دوربین داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a ، می توانید از طریق سایت دوربین مارکت اقدام کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته بی سیم بالت / دستگاه XVR-1B08 / دوربین مارکت

اگر برای انتخاب و مقایسه کیفیت و قیمت محصولات سیستم امنیتی و نظارتی برای کسب و کار و یا منزل خود با مشکل مواجه هستید، می توانید از مطالب و راهنمایی هایی که اکثر سایت های فعال در این عرصه در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید. مراجعه به سایت های تخصصی و معتبری که در حیطه سیستم های امنیتی و نظارتی از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی کمک های زیادی کند. یکی از این سایت های تخصصی و نام آشنا در زمینه فروش، نصب و خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت می تواند یک مقصد ایده آل برای خرید و یا کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی و پیشرفت های تکنولوژی این دستگاه ها و سیستم ها می باشد. متخصصین و کارشناسان دوربین مارکت می توانند به شما راهنمایی و کمک های مفیدی کنند تا با سرعت بیشتری اقدام به تصمیم گیری و خرید کنید.

از جمله تغییر و تحولات دنیای دوربین های مدار بسته، اضافه شدن دوربین بی سیم بالت به مجموعه بزرگ دوربین های مدار بسته می باشد. به دلیل استقبال گسترده ای که از تکنولوژی دوربین های بی سیم و سیم کارت خور انجام شد، دوربین های مدار بسته بی سیم بالت به دلیل قابلیت های ویژه و منحصر به فرد خود به سرعت مورد توجه خریداران قرار گرفتند. دوربین مدار بسته بی سیم بالت با پشتیبانی از سنسورهای تشخیص حرکت، ضبط صوت و تصویر به صورت همزمان و ارسال تصاویر از طریق شبکه، نه تنها یک گزینه مناسب برای تامین امنیت محیط پیرامون خریدار می باشد، بلکه به دلیل عدم نیاز به کابل کشی و سوراخ کردن دیوار و مکان های مختلف، یک گزینه اقتصادی و به صرفه نیز به شمار می رود.

البته باید توجه داشت که اکثر دوربین های مدار بسته بی سیم برای ارسال تصاویر خود به یک مکان برای ذخیره سازی آنها نیاز دارند. در حال حاضر اکثر شرکت های بزرگ و معتبر دنیا همانند شرکت داهوا همراه با دوربین های مدار بسته خود، دستگاه های ان وی آر متناسب و هماهنگ با آن را نیز روانه بازار می کنند. دستگاه XVR-1B08 یکی از چند دستگاه ان وی آر شرکت داهوا می باشد که به دلیل پشتیبانی از 8 کانال تصویر و کیفیت بالای تصاویر، یکی از پر فروش ترین محصولات این برند محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت دزدگیر سیم کارتی / دوربین مارکت /  دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp

 

بسیاری از کسب و کارها و منازل به دلیل وجود لوازم گرانقیمتی که دارند به مراقبت برابر سرقت و حوادث پیش بینی نشدنی نیاز دارند. صاحبان کسب و کار و مالکان منازل نمی دانند در زمان هایی که در منزل یا محل کار خود وجود ندارند چه اتفاقاتی در آنجا رخ می دهد. برای محافظت ای محل زندگی و محل کسب و کار خود، نصب سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان بهترین گزینه دانست. تنوع بالای سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته حال حاضر در بازار، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.امروزه با توجه به سهولت استفاده و کیفیت بالای دزدگیرهای سیم کارتی،  قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت نیز با توجه به شرکت سازنده، نوع و کیفیت در بازار با نوسان زیادی مواجه شده است. سایت ها و مغازه های فروش دوربین های مدار بسته مختلفی وجود دارند که می توانید قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت آنها را با یکدیگر مقایسه و سپس برای خرید تصمیم گیری کنید. از جمله سایت هایی که دزدگیر سیم کارتی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و همچنین نیاز خریداران به تهیه محصولات با کیفیت و حرفه ای، محصولات خود را از بین برترین برندهای موجود در بازار تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

از جمله محصولات پر فروش که می توان در سایت دوربین مارکت آن را خریداری کرد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر خود به سرعت به یکی از محبوب ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در بازار تبدیل شد. بهره مندی از ویژگی هایی همانند کیفیت دوربین فول اچ دی، زاویه دید 80 درجه، دید در شب با پوشش دهی 80 متر و ... باعث شده است دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp یکی از قابل اعتماد ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی حال حاضر باشد. علاوه بر این موارد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp جزو دوربین های اقتصادی برند داهوا به شمار می رود. بدین معنا که با خریداری دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp می توانید از تمامی ویژگی های ذکر شده با قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه، نهایت استفاده را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین داهوا b1a21p /  دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. محصولات تولیدی شرکت ها و برندهای معتبر سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان همگی و همزمان در سایت دوربین مارکت مشاهده کرد. سایت دوربین مارکت را می توان مقصدی مناسب برای افراد حرفه ای و تازه کار دانست. افراد حرفه ای می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن و به سرعت تهیه کنند. افرادی که به تازگی قصد خرید دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانندن با توجه به توضیحاتی که درباره عملکرد هر محصول داده شده است و همچنین مطالعه مطالب آموزشی و اطلاعات عمومی که در سایت دوربین مارکت موجود است، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. پس از کسب اطلاعات لازم و جستجو در بین محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر بسیار ساده تر از گذشته خواهد بود.

یکی از محصولات برند معروف و معتبر داهوا که نزد همگان به کیفیت بالا شناخته می شود، دوربین داهوا

 dh-hac-hdw1400emp-aاست. دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a که در دسته دوربین های دام آنالوگ قرار می گیرد، از تکنولوژی هایی مانند صد آب و ضد گرد و غبار، دوربین 4 مگا پیکسلی با کیفیت اچ دی، حسگرهای مادون قرمز، ویژگی  دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 50 متر، بهره مند است. برخورداری از تمامی امکانات ذکر شده و کیفیت بدنه بالای آن در کنار قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a را تبدیل به یکی از پرفروش ترین دوربین های مدار بسته در سایت دوربین مارکت و بازارهای داخلی کرده است.

دیگر محصول مقرون به صرفه ولی با کیفیت بالا، دوربین داهوا b1a21p است که در سایت دوربین مارکت موجود است. دوربین داهوا b1a21p نیز همانند دوربین مدار بسته قبلی برابر آب و گرد و غبار مقاوم می باشد و از دارای دوربین آنالوگ است. دوربین داهوا b1a21p با کیفیت 2 مگا پیکسلی و کیفیت فول اچ دی ، می تواند برای فضاهای بیرونی یک گزینه بسیار مناسب و مطمئن به شمار رود.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

خرید دوربین خورشیدی / دستگاه xvr5104hs-i2 / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت را می توان یکی  از کاربردی ترین و مفید ترین سایت های فعال در عرصه ی سیستم های امنیتی و نظارتی قلمداد کرد. سایت دوربین مارکت با بهره مندی از تنوع بالای محصولات و در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین با تجربه ای که مهارت بالا و آشنایی خوبی با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دارند، می تواند به بسیاری از مشتریان و افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته، دزدگیر، دوربین خودر و یا هرگونه سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، راهنمایی و کمک کنند. با توجه به اطلاعات و مطالبی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، خریداری بسیاری از محصولات حتی برای افراد نا آشنا با آن محصول نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. به طور مثال، هنگامی که یک فرد به قصد خرید دوربین خورشیدی وارد سایت دوربین مارکت می شود، علاوه بر تنوع بالا و کیفیت خوب محصولات می تواند از با مطالعه مطالب و توضیحاتی که در رابطه با نحوه کار و شیوه صحیح استفاده از دوربین خورشیدی، انتخابی مناسب و صحیح داشته باشد. سایت دوربین مارکت همواره سعی داشته است با به روز رسانی محصولات و مطالب خود، از روش ها و شیوه های مختلف رضایت مشتریان خود را جلب کند. با توجه به سالهای متوالی ای که در این زمینه فعالیت داشته است به طور مشهود می توان فهمید که در این امر از عملکردی قابل قبول برخوردار بوده است.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دستگاه ان وی آر است. دستگاه ان وی آر یک عضو جدا نشدنی در سیستم های امنیتی و نظارتی است که محل نگهداری اطلاعاتی است که توسط دوربین های مدار بسته به آن ارسال می شود. دستگاه xvr5104hs-i2 که یک دستگاه آنالوگ و از تولیدات برند بسیار معروف و معتبر داهوا می باشد، یکی از دستگاه های ان وی آر موجود در بازار است که قابلیت پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته را دارد. دستگاه xvr5104hs-i2 را می توان یکی از مطمئن ترین و سریع ترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار دانست که از قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت برخوردار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a/ دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

امروزه شاهد رشد روز افزون پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر تمامی ابعاد زندگی خود هستیم. شاید یکی از صنعت هایی که از باقی صنایع بیشتر تحت تاثیر تکنولوژی قرار دارد، صنعت تولید سیستم های امنیتی و نظارتی است. با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی، تنوع محصولات و کاربرد آنها نیز بسیار مختلف و گوناگون شده است . دزدگیر کلاسیک که یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین محصولات سیستم امنیتی است با استفاده از تکنولوژی جدید، دستخوش تغییر و تحول فراوانی شده است. دزدگیرها کلاسیک امروزه با پشتیبانی از قابلیت های جدید همانند سیم کارت و تلفن کننده بودن و... بسیار ایمن تر و کاربردی تر از سابق شده اند. آشنایی با کاربردها و توانایی های دزدگیر کلاسیک و جدیدترین محصولات جدید از طریق سایت های فعال در این زمینه بسیار راحت است. سایت دوربین مارکت یکی از سایت هایی است که می توانید علاوه بر کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با سیستم های امنیتی و نظارتی، امکان سفارش و خرید آن نیز محیا می باشد. سایت دوربین مارکت، سالیان سال است که به طور حرفه ای و تخصصی در عرصه  فروش سیستم های امنیتی و انواع دوربین های مدار بسته فعالیت می کند. کارشناسان فروش و نصب سیستم های امنیتی و نظارتی فعال در دوربین مارکت، آمادگی راهنمایی خریداران را در مورد مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی با توجه به محیط مورد نظر را دارند. محصولات متنوعی در سایت دوربین مارکت موجود می باشد که به طور حتم می تواند پاسخگوی هر گونه تقاضای مشتریان خود باشد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a را می توان یکی از قوی ترین و قابل اعتماد ترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار کشور قلمداد کرد. میکروفون داخلی به کار رفته در دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a  برای شنیدن صدای محیط کاملا مناسب می باشد. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با کیفیت فول اچ دی و همچنین قابلیت دید در شب قادر است تا فاصله 50 متری را نیز پوشش دهی کند. در کنار ویژگی های گفته شده و بسیاری قابلیت دیگر که می توانید به طور کامل در سایت دوربین مارکت مطالعه کنید، دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a را می توان یک دوربین مطمئن و ایمن برای محافظت از محیط و اماکن مختلف به شمار آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()