نوشته شده توسط : radin

نقش آموزش نقاشی کودکانه در تربیت آن ها فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی ساده و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

 نقاشی لاک پشت یکی از طرح های جذاب در بین طرح های نقاشی کودکانه است. ممکن است کودک شما زمینه ی علاقه مندی به نقاشی کشیدن را نداشته باشد اما شما می توانید با انتخاب و نشان دادن طرح های جذاب نقاشی کودکانه مانند نقاشی لاک پشت به فرزند خود او را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید زیرا نقاشی کشیدن برای روح و جسم کودک شما فواید بسیار زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال، کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

برای مشاهده نقاشی لاک پشت و نقاشی های کودکانه بیشتر برای سرگرمی کودکان در خانه می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید. وبسایت کودکانه وولک با در برداشتن داستان های کودکانه متنوع و سرگرمی های جذاب مانند آهنگ کودکانه، نقاشی، کاردستی و کارتون های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای کودکان شما می آفریند!

 



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قطعا مهم ترین و اولین نکته ای که هر خانواده باید آن توجه داشته باشند داشته باشد پروانه و مجوز سازمان بهزیستی است. مهد کودک بوشهر یا مهدکودک هر شهر دیگری که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید از سمت سازمان بهزیستی همان شهر مجوز لازم را داشته باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان به آن مهد کودک بوشهر اعتماد نکنید. در صورتی که مهد کودکی دارای مجوز سازمان بهزیستی باشد باید بر در ورودی آن نام مهد کودک، سال تاسیس و عبارت (تحت امتیاز و نظارت سازمان بهزیستی استان) ذکر شده باشد.

اگر در بندر عباس ساکن هستید پس حتما لیست مهد کودک های بندر عباس برای شما اهمیت زیادی دارد چرا که همان طور که می دانید قبل از فرستادن کودک خود به مهد کودک حتما باید تحقیقات و بررسی های لازم را برای انتخاب بهترین مهد کودک در بندر عباس و مناسب ترین مهد کودک بندر عباس انجام دهید. در صورتی که کودک خود را در مهد کودک خوبی ثبت نام کنید تاثیرات بسیار منفی در اخلاقیات و شخصیت کودک شما خواهد داشت. همان قدر که یک مهد کودک در بندر عباس می تواند تاثیرا تبسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد به همان اندازه می تواند تاثیرات منفی روی کودک شما بگذارد و مضر باشد بنابراین در انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا در هر شهری که در آن ساکن هستید، نهایت دقت را به خرج دهید.

قیمت مهد کودک بیرجند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. از جمله مواردی که در قیمت مهد کودک بیرجند تاثیر گذار است می توان به موقعیت جغرافیایی، برنامه های تفریحی، تجهیزات خانه بازی و ... اشاره کرد. بعضی از مهد کودک های بیرجند به صورت دو زبانه هستند و در آن ها زبان بین المللی انگلیسی نیز با روش غیرمستقیم به کودکان تدریس می شود. بنابراین این نوع مهد کودک بیرجند نسبت به سایر مهد کودک های بیرجند شهریه ی بیشتری دارند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مودم ها یکی تجهیزات الکترونیکی بسیار کاربردی برای کاربران هستند زیرا ارتباط سایر تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه، لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و... را با اینترنت برقرار می کنند. بنابراین خرابی مودم ها می تواند برای کاربران کابوس باشد و باعث دردسر بسیار زیادی شود. چرا که بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها به کمک تجهیزات الکترونیکی و اینترنت انجام می شود. در این روز های کرونایی بیش تر از یک سال است که کودکان و نوجوانان آموزش و تحصیل خود را در دنیای مجازی می گذرانند.

زمانی که مودم شما دچار مشکلی سخت افزاری یا نرم افزاری شد بهتر است در اولین فرصت به یک مرکز تعمیر تخصصی مودم مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل مودم شما را رفع کنید. اولین مرحله ای که یک تعمیرکار ماهر و مجرب باید برای تعمیر مودم ها پشت سر بگذارد، عیب یابی صحیح است. اگر عیب یابی به طور صحیح انجام نشود تمام اقدامات مربوط به تعمیر نیز اشتباه خواهند بود. به همین دلیل بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات مطمئن را بشناسید و در زمان اضطراری برای تعمیر دستگاه خود به آن مرکز مراجعه کنید.

علت روشن نشدن چراغ اینترنت مودم یکی از دلایلی است که اکثر کاربران به خاطر آن به مرکز تعمیرات http://digibaan.ir/  مراجعه می کند. این مشکل می تواند به دلیل مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری مودم باشد. برای رفع این مشکل باید به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکاری حرفه ای که بتواند با کم ترین هزینه ی ممکن مشکل دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی و سپس آن را تعمیر کند، مراجعه کنید. یک مرکز تعمیرات حرفه ای با دسترسی به برترین و ماهرترین تعمیرکار ها باید مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات نیز باشد تا بتواند دستگاه شما را هرچه بی نقص تر تعمیر کند.

 


:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

دزدگیر گپ G12 با کیفیت قطعات بالا و کارایی متفاوت توانسته تا مزیت های کلی زیر را در خود جا بیاندازد:

  • قابل کنترل کامل از طریق اپلیکیشن گوشی های اندرویدی و ios
  • قیمتی مناسب و سطح امنیت بالا
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله

ردیاب خودروآهن ربایی

امکانات بهترین ردیاب خودروآهن ربایی بازار را تنها می توان با ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو مقایسه کرد. به عبارت بهتر IR180 تا دندان مجهز به انواع و اقسام تجهیزات است. جی پی اس آی آر 180 نیازی به سیم کشی و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنربای مگنتی قوی به نقطه مورد نظر متصل می شود . حجم این دستگاه بسیار کوچک است و مانند ردیاب جاسوسی پس از نصب کسی از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا که فاقد هرگونه چراغ و صدا است.

دوربین بولت بی سیم

دوربین مداربسته بولت بیسیم بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط تصویر این امکان را به شما میدهد که به راحتی آن را نصب نمایید و با قرار دادن مموری کارت در دوربین تصاویر را ذخیره کنید و با استفاده از اینترنت تصاویر را از هر کجای دنیا که هستید مشاهده کنید دوربین را در تمامی محور ها بچرخانید و تنظیم کنید.  دوربین بولت بیسیم دارای بدنه ای پلاستیکی سخت است ودر برابر ضربه مقاوم است لنز این دوربین 2مگاپیکسل است و تصاور را به شما به صورت عریض ارسال می شود واز کیفیت تصویر خوبی برخوردار است همانطور که در فیلم محصول مشاهده میکنید .دارای نرم افزار اختصاصی برای تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروید و IOS و مک و ویندوز جهت نصب بر روی موبایل و تبلت اندروید و ایفون وآی پد. ویژگی دیگر این دوربین نصب راحت و اسان ان میباشد که نیاز به متخصص ندارد و شما میتوانید از طریق دفترچه راهنمای ان استفاده نمایید.

 




:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بی شک یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی پیدا کردن یا انتخاب کردن سرگرمی های مناسب و سالم برای کودکان خود است که به آن علاقه نیز داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کودکان به ابزارات الکترونیکی و حضور در فضای مجازی علاقه نشان می دهند بنابراین انتخاب سرگرمی های آن ها نیز باید با دخالت این ابزارات الکترونیکی و اینترنت باشد تا کودک شما از انجام آن سرگرمی ها لذت ببرد.

به عنوان مثال می توانید انواع داستان کودکانه ی آموزنده را برای کودک خود از روی کتاب بخوانید یا برای به وجد آمدن بیشتر کودک خود داستان های صوتی آنلاین را با گوشی خود برای او پخش کنید. با استفاده از این داستان های کودکانه ی جذاب می توانید نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از راه غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. راه های آموزش غیر مستقیم بیشترین اثرگذاری و بازدهی را بر روی کودکان دارد. از دیگر کار هایی که می توانید برای فرزند خود از طریق گوشی های همراه و یا ابزارات الکترونیکی انجام دهید، در اختیار قرار دادن موبایل به فرزند خود برای انجام بازی آنلاین کودکانه است.

صد ها بازی آنلاین کودکانه در انواع سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید فرزند خود را به وسیله آن ها سرگرم کنید. از دیگر سرگرمی هایی که اکثر کودکان به آن علاقمند هستند، تماشای کارتون های متفاوت و جدید امروزی است. با پخش کردن کارتون های جذاب کودکانه از موبایل یا تلویزیون خود می توانید فرزند خود را سرگرم کنید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است تماشای کارتون های انگلیسی زبان کمک بسیاری به یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودکان می کند زیرا این راه نیز جز روش های آموزش غیرمستقیم به حساب می آید.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همه ی والدین برای کودکان خود از سن بسیار کم به خصوص قبل خواب قصه های متفاوت می خوانند و قصه خوانی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودکان دارد. از جمله فواید قصه خوانی برای کودکان می توان به تقویت حافظه ی آن ها اشاره کرد. زیرا زمانی که شما قصه ای را برای فرزند خود می خوانید، فرزند شما با شخصیت های قصه همزاد پنداری می کند. این همزاد پنداری باعث تقویت قوه ی تخیل و تصویر سازی در کودک شما نیز می شود. قصه های کودکانه اغلب پند های آموزنده ای نیز در آن ها گنجانده شده است.

شما با خواندن قصه های آموزنده برای کودک خود می توانید نکات آموزنده و رفتار های اجتماعی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. آهنگ کودکانه نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودکان دارد که از جمله تاثیرات موسیقی بر روی کودکان می توان به افزایش حافظه اشاره کرد. کودک شما هنگام شنیدن یک موسیقی کودکانه سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کند و این امر باعث تقویت حافظه او می شود. همچنین شنیدن ترانه های کودکانه ی متنوع باعث می شود تا دایره لغات کودک شما نیز بیشتر شود و با واژه های جدید و تازه ای آشنا شود. پس این امر در صحبت کردن کودک شما نیز تاثیرگذار است. هنگامی که کودک برای والدین خود ترانه را می خواند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

کارتون کودکانه نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کودک شما دارد. تماشای کارتون و انیمیشن های جذاب کودکانه ی امروزی نیز باعث افزایش دایره لغت در کودک شما و صحبت کردن هر چه بهتر او می شود. همچنین کارتون هایی که با زبان اصلی در دسترس شما قرار دارند باعث یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودک شما نیز می شود. شما می توانید با سرگرمی های ساده کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شهریه مهد کودک ها جز موارد مهمی است که هنگام انتخاب مهد کودک برای فرزند خود باید آن را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک قزوین به عوامل متفاوتی بستگی دارد از جمله امکانات و میزان رفاهی که آن بهترین مهد کودک قزوین مورد نظر شما برای کودک والدین کودک فراهم می کند. برای سنجیدن مناسب بودن شهریه مهد کودک های قزوین بهتر است تمامی نکات ذکر شده در ارتباط با بهترین مهد کودک های قزوین در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر مهد کودک خوب قزوین مورد نظر شما دو زبانه باشد یا برای کودکان شما اردو های تفریحی و آموزشی در برنامه هفتگی یا ماهانه ی خود در نظر گرفته باشد طبیعتا بر روی قیمت و شهریه آن مهد کودک قزوین تاثیرگذار است.

در هنگام انتخاب مناسب ترین مهد کودک در شهر سکونت خود برای فرزندتان، موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ویژگی های دزدگیر سایلکس +SG8

  • دارای 5 زون با قابلیت تعریف هر زون به 8 حالت
  • تماس با خط ثابت و سیم‌کارت
  • ثبت 99 واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع
  • 24 ثانیه پیام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پیام مجزا (Alarm - Fire - Tamper - Panic)
  • قابلیت کنترل توسط نرم‌افزار اندروید و iOS و همچنین تغییر تقریبا تمامی تنظیمات توسط نرم‌افزار اندروید
  • دزدگیر سایلکس +SG8دارای ریموت 433.92MHz) Hopping Code) با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران
  • دارای 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS (فارسی) و تماس
  • امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌سیم در سیستم

دو دسته کلی دوربین مدار بسته IP وجود دارد:

دوربین تحت شبکه داهوا متمرکز که به یک شبکه ضبط تصاویر مرکزی نیاز دارد . دوربین های مدار بسته آی پی غیر متمرکز که به NVR مرکزی نیازی ندارند چرا که دارای عملکرد ضبط داخلی هستند و می توانند تصاویر را مستقیما به روی هر وسیله استانداردی مانند کارت های (SD، NAS (Network Attached Stirage و یا دریافت کننده ها بر روی کامپیوتر، ذخیره نمایند.

در واقع سیستم نظارتی تحت شبکه عملکردی مانند کامپیوتر ها دارند، چرا که به سرعت پس از دریافت اطلاعات از حسگر ها (که می توانند از نوع CCD و یا CMOS باشند) آنها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می کنند. اکثر دوربین مداربسته های دارای این قابلیت هستند که می توان از همان کابل شبکه (و بدون استفاده از کابلی مجزا) برای تغذیه آن استفاده نمود؛ این مورد، یکی دیگر از تفاوت های اساسی دوربین مدار بسته آی پی با دوربین مدار بسته آنالوگ است؛ چرا که محصولات آنالوگ به خاطر نیاز به کابل کشی مجزا، زمان و هزینه بیشتری مصرف می کند. دوربین های تحت شبکه نیز همانند دیگر تجهیزات شبکه، با استفاده از سیستم آی پی و به صورت wired و یا wireless داده های خود را منتقل می سازند. با استفاده از این سیستم می توان صوت و تصویر را به راحتی انتقال داد. در نتیجه می توان به سهولت و به صورت زنده، از فواصل دور نیز بر محیط مورد نظر تسلط داشت. برای خرید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

پکیج دوربین مداربسته یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار با تجهیزات دوربین مدار بسته می تواند پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پک دوربین مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پارکینگ ، منازل و انبارها ارائه نماید. پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد. پکیج  دوربین مدار بسته داهوا انالوگ AHD  دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر  2و4 مگاپیکسل 1080 ،  کابل ترکیبی (برق و انتقال تصویر) و منبع تغذیه مرکزی ، دستگاه ضبط DVR  وفیش های مورد نیاز می باشد. پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای تصاویر دیجیتال ، دید در شب ، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل ، کابل شبکه ، منبع تغذیه ، سوکت ، سوییچ ، دستگاه ضبط NVR می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا

نسل اول دوربین آنالوگ داهوا به دلیل رزولیشن و کیفیت تصاویر پایین ، منسوخ شدند و تولید کنندگانی مانند داهوا به دنبال تولید انواع دیگری از دوربین آنالوگ بودند تا کیفیت بهتری را به بازار ارائه دهند . یکی از این دوربین های با کیفیت ، دوربین HD داهوا است . دوربین HD داهوا با کیفیت و رزولیشن بهتر از دوربین قدیمی آنالوگ ، وارد بازار شدند و از کیفیت 2 مگاپیکسل شروع به کار کردند تا امروز که کیفیت های بهتری تولید شده است . نسل جدید دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا همزمان به انتقال تصویر و صدا می پردازد و قیمت مناسبی نیز دارد . قیمت دوربین HD داهوا مانند دوربین قدیمی آن خیلی زیاد نیست و به صرفه است . تنها ایرادی که بر دوربین اچ دی داهوا وارد است ، نداشتن همخوانی با دیگر دستگاه های ضبط است یعنی نمی توان با هر دستگاهی تصاویر آن را ضبط نمود . یکی از دوربین هایی که با کابل کواکسیال انتقال تصویر انجام می دهد دوربین HDCVI است و تقریبا نسبت به دوربین آنالوگ کیفیت بهتری دارد و در رقابت با دوربین های تحت شبکه می باشد .

دوربین تحت شبکه داهوا

با وجود یک فضای مجازی به نام اینترنت و گسترش روز افزون این بستر مجازی و با دسترسی آسان کاربران به این فناوری باعث شد تا نسل جدیدی از دوربین تحت شبکه داهوا بوجود آیند. دوربین مداربسته های تحت شبکه را می توان به عنوان یک دوربین مداربسته با یک IP منحصر به فرد در یک مجموعه Local شبکه داخلی تعریف کرد و با استفاده از این شناسه IP می توان تصاویر را بر روی سیستم های شبکه ای انتقال داد تا کاربر بتواند بر روی شبکه تصاویر را مشاهده کند همچنین با استفاده از این شناسه می توان انتقال تصویر از راه دور را براحتی فعال، مدیریت و به صورت آنلاین تصاویر دریافتی این دوربین ها را ملاحظه کرد. پس از اتصال دوربین مداربسته به  سوئیچ شبکه داخلی، کاربر با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ مربوطه از هر کامپیوتر متصل به همان شبکه و یا خارج از شبکه با استفاده از بستر اینترنت می تواند به تصاویر دوربین مداربسته IP دسترسی داشته باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان از سن بسیار کم مشغول به سرگرمی های ساده ای مانند نقاشی کشیدن می شوند. این امر به این معنی است که کودکان از سن بسیار کم به کشیدن نقاشی یا همان در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به برگه ی کاغذ علاقه دارند. از سن کم کودکان بدون فکر و بدون طرح خاصی شروع به کشیدن خطوطی بر روی کاغذ می کنند. به همین دلیل است که کارشناسان معتقدند شما با بررسی طرح های کشیده شده بر روی کاغذ کودکان می توانید به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یابید.

آموزش نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشنانسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند.

وولک یک ساایت با محتوای کودکانه است که شما می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های آموزش نقاشی کودکانه را در آن مشاهده کنید. با مراجعه به سایت و بررسی این طرح های جذاب می توانید کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و طرح ها و الگو های متنوع و جذاب کودکانه را به آن ها آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از تجهیزات الکترونیکی است که امروز برای بسیاری از مردم به وسیله ای ضروری تبدیل شده است. چرا که بسیاری از مردم با لپ تاپ ها و کامپیوتر ها مشغول کسب و کار هستند و درآمد آن ها به وسیله ای ابزارات است. بنابراین اهمیت عملکرد صحیح آن ها بیش تر از پیش شده است. از آن جایی که در ساخت لپ تاپ ظرافت و حساسیت زیادی به کار رفته است بنابراین برای یافتن علت روشن نشدن لپ تاپ خود تعمیر هر مشکل دیگر آن نمی توانید به هر تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی مراجعه کنید.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید به تعمیرکارانی مجرب دسترسی داشته باشد. تعمیرکار حرفه ای باید به تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری محصولات شرکت های سازنده ی مختلف مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر تجهیزات الکترونیکی و دستگاه ها متفاوت را به حداقل برساند. در صورتی که تعمیرکار انتخابی شما به اندازه کافی در کار خود مهارت نداشته باشد و تجربه کافی در زمینه ی تعمیرات را نداشته باشد ممکن است به دستگاه شما خسارت بیش تری وارد کند.

در صورتی که شرایط انتقال دستگاه خود را به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیر لپ تاپ در محل استفاده کنید. در این روش پس از ثبت درخواست توسط مشتری، تعمیرکار ماهر و مجرب در محل مورد نظر مشتری حاضر میشود و در حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که با دسترسی به برترین و ماهر ترین تعمیرکاران قادر است تا هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه رفع کند. همچنین این مجموعه قابلیت تعمیر در محل را نیز دارد. برای ثبت درخواست خود به آدرس digibaan.ir مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

پک دوربین مداربسته داهوا

خرید سیستم های دوربین مداربسته بصورت پک و پکیج دوربین داهوابه صرفه تر است . فروشگاه های اینترنتی انواع پک دوربین داهوا را با تخفیف بیشتر و به صرفه تر و با قیمت کمتر بصورت پک بفروش می رسانند . برای خرید پک دوربین مداربسته داهوا باید دقت کنید که به چه دوربینی با چه کیفیتی نیاز دارید . توضیحات سازنده پک را مطالعه کنید تا متوجه شوید این پک برای چه مکانهایی گرد آوری شده .به گارانتی و خدمات قطعات اصلی پک داهوا مانند دوربین , دستکاه و هارد قبل ار خرید دفت کنید .

دزدگیر فورنت B500

دزدگیر فورنت B500 ، جدیدترین محصول شرکت 4Net می باشد. دارای قیمتی رقابتی و بسیار مقرون به صرفه از نظر اقتصادی می باشد. این دستگاه بر خلاف دیگر مدل های این شرکت کاملا انعتاف پذیر می باشد. به صورت هم زمان قابلیت پشنیبانی از خط تلفن شهری و سیمکارت را دارا می باشد. و به نسبت قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی و تلفن کننده با سری سیم کارتی بسیار اندک می باشد . این سری از دزدگیر اماکن مناسب برای هر مکانی می باشد. و جزء کامل ترین دزدگیر های اماکن موجود در بازار است.

ردیاب خودرو دیاگی

ردیاب خودرو دیاگی با داشتن تکنولوژی GPS و LBS مکان‌یابی را حتی در مناطقی که فاقد پوشش و آنتن‌دهی مناسبی هستند به خوبی انجام می‌دهد. در این موقعیت‌یاب از سنسوری استفاده شده است که در صورت خارج کردن ردیاب از مدار به سرعت پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت اطلاعات یک پنل ردیابی در اختیار مالک قرار می‌گیرد. با استفاده از پنل اختصاصی ردیاب دیاگ خودرو IR90 همیشه می‌توانید از موقعیت جغرافیایی و مسیرهای طی شده خودرو مطلع باشید.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان همیشه به شنیدن داستان کودکانه و قصه های متفاوت بچگانه علاقه ی زیادی نشان می دهند. والدین نیز از سن بسیار کم معمولا قبل از خواب برای فرزندان خود قصه های کودکانه ی متفاوتی را می خوانند. شما با انتخاب قصه های آموزنده ی کودکانه می توانید موارد و نکات آموزنده ی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. داستان صوتی یکی از بهترین راه های آموزش به کودکان است که با پخش کردن انواع قصه های صوتی می توانید از سن بسیار کم به کودک خود انواع آموزش های رفتاری را بدهید.

یکی دیگر از محتوا های بسیار سرگرم کننده برای کودکان در فضای مجازی، ترانه کودکانه است. کودکان از شنیدن موسیقی ها و آهنگ های کودکانه بسیار لذت می برند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه های جذاب کودکانه و پخش کردن آن برای کودک خود می توانید باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند خود شوید. زیرا اکثر کودکان هنگامی که موسیقی یا ترانه ای را می شنوند تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنن و برای والدین خود بخوانند. این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما خواهد شد.

از دیگر سرگرمی های کودکان امروزی می توان به بازی کودکانه آنلاین اشاره کرد. هزاران هزار بازی های آنلاین بچگانه با موضوعات متنوع در سایت های کودک وجود دارد که کودکان علاقه ی بسیار زیادی به سپری وقت خود با انجام اینگونه بازی ها دارند. شما با انتخاب بازی های جذاب کودکانه می توانید کودک خود را با بازی هایی که بر روی هوش فرزند شما تاثیر مثبت دارند، سرگرم کنید. بسیاری از بازی های آنلاین کودکانه با هدف تقویت هوش کودکانه طراحی و ساخته می شوند که شما می توانید با استفاده از آن ها هوش کودک خود را تقویت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی به تجهیزات الکترونیکی علاقه ی بیشتری نشان می دهند زیرا حتی وضعیت تحصیل آن ها نیز به این تجهیزات وابسته شده است. بنابراین کودکان بیش از پیش به دنیای مجازی و اینگونه ابزارات علاقمند شده اند. دور کردن کودکان از این فضا ها یکی از دغدغه های امروزی هر والدینی است. برای دورن کردن کودکان از اینترنت و فضای مجازی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی، کامپیوتر و یا حتی کنسول های بازی می توانید از سرگرمی ها و فعالیت های خانگی که برای کودکان جذاب باشد، مانند ساخت کاردستی های متنوع یا روایت قصه های کودکانه مانند حسنی نگو بلا بگو برای کودکان با سن های پایین تر استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین فواید کاردستی، دور کردن کودکان امروزی از دنیای تنولوژی است. بسیاری از کودکان اکثر وقت خود را با کنسول های بازی و موبایل ها می گذرانند. ساخت کاردستی انار یا کار دستی های طرح های دیگر می تواند فرزند شما را برای ساعتی از دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی دور نگه دارد. بنابراین طرحی جذاب و مناسب کودکان را برای کاردستی انتخاب کنید تا کودک شما برای ساخت آن تشویق شود. از دیگر فواید کاردستی می توان به آموزش غیرمستقیم اشاره کرد.

به عنوان مثال، کشور عزیز ما ایران از رسم و رسومات و فرهنگ بسیار جذابی برخوردار است که کودکان ما در گذر زمان با اکثر آن ها آشنا خواهند شد. شما با آموزش کاردستی هفت سین به فرزندان خود می توانید آن ها را از سن بسیار کم با رسم و رسومات جذاب نوروز و سال نوی ایرانیان آشنا کنید. ساخت کاردستی هفت سین می تواند به کودک شما نکات بسیار زیادی را از روش غیرمستقیم آموزش دهد. فرزند شما از سن بسیار کم با انواع الگو ها، طرح ها، رنگ های مختلف، اشکال و .. آشنا می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 دوربین آنالوگ داهوا

دوربین های آنالوگ داهوا به سه نسل تقسیم می شوند :

AHD 

این تکنولوژی اولین بار توسط کمپانی کره ای NextChip  وارد بازار شد و رزولوشن 720p راپشتیبانی می کرد. اما نسخه دوم آن کیفیت را به 1080p می رساند. در ابتدا این تکنولوژی به علت پشتیبانی محدودی که داشت مورد استفاده قرار نمی گرفت ولی با گذشت زمان و افت قیمت آن در بازار جا افتاد و مورد استفاده ی سایر برندها قرار گرفت.

CVI 

Composite Video Interface  به معنای رابط کاربری تصویری مرکب است و این تکنولوژی اولین بار توسط برند معتبر dahua ساخته شد و پس از مدتی برند های دیگر نیز به ساخت این محصولات رو آوردند. در ابتدا این تکنولوژی انحصاری شرکت dahua بود اما بعد ها در سال 2016 این کمپانی تصمیم خود را عوض کرد و در نسخه سوم دوربین هایش پشتیبانی از برند های دیگر را نیز انجام داد اما همچنان در دوربین آنالوگ داهوا hd پرچمدار است.

TVI 

ابداع گر این تکنولوژی شرکت چیپ سازی Techpoint است که با چند شرکت دیگر نیز همکاری داشته است و معتبر ترین این شرکت ها شرکت های داهوا و هایک ویژن هستند که رقبای خوبی نیز هستند. شرکت های دیگری مانند Speco,CNB و KT&C و شرکت های متفرقه ی دیگری نیز شامل پشتیبانی از این تکنولوژی هستند

بیبی کم V380

قطعا دوربین بی‌سیم تحت شبکه پروماکس مدل« V380 » با قابلیت‌های بسیاری که دارد، می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. این دوربین بسیار سبک و جمع‌و‌جور، قابل استفاده به‌صورت سقفی و دیواری بوده و می‌تواند محیط خود را بدون هیچ نقطه کوری بصورت 360 درجه پوشش دهد و شما می‌توانید نصب اپلیکیشن V380 روی PC و یا گوشی همراه Android و یا ios خود، محیط مورد‌نظر را از هر نقطه‌ای در دنیا به‌صورت آنلاین و با کیفیت HD و انتقال صدا با کیفیت بالا و به‌صورت دوطرف به‌راحتی کنترل نمایید. این دوربین دارای شیار کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی تا 64 گیگابایت است. نرم‌افزار قدرتمند این دوربین مداربسته می‌تواند تمام امکانات را یکجا در اختیار یک تا صد کاربر قرار دهد که بدون وقفه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. هر کاربر متصل به دوربین به‌صورت مجزا می‌تواند در PC و یا در گوشی همراه خود تصویر را با حالات مختلف به‌دلخواه خود به 2 یا 4 بخش تقسیم کرده و هرکدام را جداگانه مدیریت کند. این دوربین پیشرفته درصورت قطعی برق حتی با پاوربانک هم کار خواهد کرد. بیبی کم V380 علاوه‌بر موارد ذکر شده دارای دو ویژگی منحصر‌به‌فرد و بسیار کارآمد است که آن را از تمام هم رده‌های خود متمایز کرده است. دارا بودن شبکه بی‌سیم (Local) که به شما این امکان را می‌دهد حتی در صورت نداشتن اینترنت بتوانید به‌صورت مستقیم به دوربین وصل شده و تا فاصله بیش از 10 متر حتی با وجود مانع، تصویر را به‌صورت آنلاین مشاهده و مدیرت کنید. و همینطور سیستم امنیتی و دزدگیر که حین استفاده از دوربین می‌توانید با فعال نمودن سیستم دزدگیر از این ویژگی بسیار کارآمد آن بهرمند شوید.  برای خرید به دوربین مارکت مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تصاویر ارسالی از دوربین , بسته به کیفیت دوربین دارای حجم متفاوتی از لحاظ بسته‌های اطلاعاتی است . دستگاه‌های DVR وظیفه دارند که اطلاعات ارسالی از دوربین را فشرده کرده و با فرمت‌های استاندارد در حافظه جانبی دستگاه ضبط داهوا بایگانی نمایند. داهوا ذخیره ساز امکان پشتیبانی از حافظه‌های سخت افزاری مختلف با ظرفیت‌های متفاوت را برای سیستم‌ها پیش‌بینی کرده‌ است. بعنوان مثال دستگاه 5216 داهوا طبق مشخصات سازنده از دو عدد هارد اینترنال 6 ترابایتی مجموعا 12 ترابایت پشتیبانی می‌کند. مهمترین توانایی دستگاه‌های رکوردر دوربین مداربسته جهت ذخیره‌سازی و بایگانی تصاویر, فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته است. فشرده سازی بیشتر و بهتر باعث صرفه جویی بسیاری در فضای ذخیره‌سازی ( تعداد هارد کمتر و مدت ضبط بیشتر ) دارد. هم‌اکنون دستگاه‌های ذخیره ساز با فرمت‌های استاندارد H.264 , H.264 Plus و H.265 تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته را فشرده سازی می‌کنند.

داهوا XVR-1A04

داهوا XVR-1A04 از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم داهوا XVR-1A04پنج وجهی بودن، تکنولوژی فشرده سازی تصویر H.264 و قابلیت افزودن یک دوربین IP تا 2 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 20 مگابایت بر ثانیه می باشد.

داهوا XVR-1A08

دستگاه دی وی ار داهوا مدل XVR1A08 از پرفروش ترین محصولات سری توربو اچ دی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. داهوا XVR-1A08 دارای ۸ پورت ورودی تصویر (BNC) و ۱ عدد ورودی و ۱ عدد خروجی صدا (AV) دو عدد پورت USB  – خروجی تصویر HDMI و VGA فول اچ دی نیز میباشد . ولتاژ ورودی این دستگاه بین ۱۰ تا ۱۴ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DCو مصرف برقی برابر با ۶ وات رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر و از طریق سوکت BNC نیز میباشد .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

دوربین داهوا 1200EMP-A

اگه قصد خرید دوربین مداربسته با تکنولوژی HDCVI  برای خانه و محل کار خودتون ( شرکت ، کارخونه ، کارگاه و … ) یا هر مکان عمومی دیگه ای مثل پارکینگ ، بیمارستان ، کتابخونه یا ارگان ها و نهاد های نظامی مثل پادگان ها و انبار ها دارید، دوربین داهوا 1200EMP-A  مناسب ترین انتخاب برای شماست .

دوربین داهوا ۱۲۰۰EMP-A دارای قابلیت های زیادی است :

۱- دوربین داهوا ۱۲۰۰EMP-A ، دارای تکنولوژی HDCVI  هست.

۲- این دوربین لنز ثابت با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی داره.

۳- جنس بدنه اون فلزی هست.

۴- این دوربین دارای قابلیت HLC و BLC هست.

۵- دارای درجه حفاظت IP67 هست.

دوربین داهوا HFW1500TP

دوربین داهواHFW1500TP  یک دوربین 5 مگاپیکسلی با برد دید در شب 30 متر می باشد.دوربین بالت 1500TP یکی از پرفروش ترین دوربین های 5 مگ داهوا می باشد که به دلیل وضوح بالای تصویر و همچنین استحکام خوب بدنه فلزی آن، بیشتر برای محیط های Out Door بیرونی استفاده می شود. اگر به دنبال یک دوربین با کیفیت بالای هستید دوربین مداربسته 1500TP برند Dahua یکی از گزینه های انتخاب شماست. لازم به ذکر است در صورتی که دوربین ۱۵۰۰TP را انتخاب کنید باید حتما دستگاه XVR شما قابلیت نمایش و ضبط دوربین های 5 مگاپیکسل را داشته باشد.

دوربین داهوا HFW1500THP-I8

نظارت تصویری با کیفیت فراتر از Full HD را با همان زیرساخت کابلی کواکسیال تجربه کنید. دوربین داهوا HFW1500THP – I8 از یک سنسور 1/2.7 اینچی از نوع CMOS بهره می برد که می تواند تصاویر باکیفیتِ عالی را به راحتی فراهم کند. از دوربین مدار بسته HFW1500THP-I8 می توان در پروژه های متوسط و بزرگ، که قابلیت اعتماد و انعطاف بسیار مورد نظر می باشد، استفاده کرد. اگر شما هم مانند ما اهل گشت و گذار در محصولات امنیتی و نظارتی باشید، به راحتی خواهید فهمید که دوربین HFW1500THP – I8 دارای مادون قرمز با برد 80 متر می باشد که در نوع خود کم نظیر است و می توانیم با خیال راحت برای مکان های تاریکی که در دل شب بدون ذره ای نور، نیاز به مراقبت دارند را محافظت کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همانطور که می دانید ثبت نام در مهد کودک خرم آباد یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودکان اجباری نیست. به طور کلی مهد کودک دوره ی آموزشی اجباری به حساب نمی آید اما حضور کودک در مهد کودک خرم آباد یا شهر سکونت شما مزیت ها و فواید بسیار زیادی در زمینه های متفاوت برای کودک شما دارد.

قیمت مهد کودک زاهدان یا همان شهریه مهد کودک زاهدان بستگی به عوامل زیادی دارد. امکانات و تجهیزاتی یک مهد کودک در زاهدان در اختیار کودکان و همچنین والدین آن ها قرار می دهند طبیعتا می تواند در قیمت مهد کودک زاهدان تاثیر گذار باشد. با توجه به برنامه ی ثابت روزانه یا هفتگی مهدکودک ها همچنین در مهد کودک در زاهدان وجود دارد، در بعضی از آن ها اردو هایی را برای کودکان در نظر می گیرند. این نوع فعالیت ها مسلما بر روی شهریه مهد کودک زاهدان که این فعالیت ها را انجام دهند، تاثیر دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک شهر سکونتتان راه ها و ملاک های بسیاری است.

به عنوان مثال اگر قصد انتخاب بهترین مهد کودک زنجان را دارید، مربی مهد کودک زنجان مهم ترین نقش را در پرورش و تربیت فرزندان شما دارد چرا که در صورتی که شما فرزند خود را در مهد کودک زنجان ثبت نام کنید، کودک شما بخش بسیار زیادی از زمان روز خود را در مهد کودک در زنجان سپری می کند بنابراین مربی مهد کودک زنجان که کودک شما روز خود را با او سپری می کند باید مهارت و توانایی کافی را برای ارتباط با فرزندان شما و مربی مهد کودک زنجان یا هر شهری دیگری بودن را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است ضربه های جبران ناپذیری به کودک شما وارد شود. اگر کودک شما در اولین تجربه ی خود در یک محیط اجتماعی به دور از خانواده یعنی مهد کودک زنجان لحظات خوشی را تجربه نکند و تجربه خوبی را کسب نکند ممکن است رفتار درست اجتماعی را یاد نگیرد و به طور کلی از محیط های اجتماعی دور از خانواده خود دوری کند.

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هر مهد کودکی که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید ویژگی های خاصی را داشته باشد البته ملاک والدین برای انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا هر شهری که در ساکن هستند متفاوت است اما تعدادی ملاک و ویژگی های ثابت وجود دارند که چه بهترین مهد کودک بندر عباس چه هر مهد کودک بندرعباس دیگری باید به آن ها توجه ویژه داشته باشد. البته به طور کلی مهد کودک های بندرعباس از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

یکی از راه هایی که می توانید به وسیله ی آن بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید، بررسی لیست مهد کودک های شهر سکونتتان است. به عنوان مثال، لیست مهد کودک های بیرجند انتخاب یک مهد کودک خوب در بیرجند را برای شما آسان تر می کند. به این صورت که شما با بررسی لیست مهد کودک های بیرجند می توانید به راحتی بهترین مهد کودک بیرجند و مناسب ترین گزینه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

از دیگر دغدغه هایی که هنگام انتخاب یک مهد کودک مناسب قابل توجه است می توان به شهریه های مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، شهریه مهد کودک بوشهر یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و البته موارد و عوامل بسیار زیادی است که بر روی قیمت مهد کودک بوشهر تاثیرگذار است. برنامه های هفتکگی، اردوهای کودکان، امکانات و میزن رفاهی که یک مهد کودک خوب در بوشهر برای شما و فرزندتان فراهم می کند بر روی شهریه مهد کودک بوشهر تاثیر گذار است. حتی آدرس و موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک در بوشهر نیز بر روی قیمت مهد کودک بوشهر تاثیر دارد. البته که آدرس مهدکودک یکی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک بوشهر برای فرزند خود توجه ویژه داشته باشید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه های ضبط کننده تصاویر ان وی ار یک از اجزای اصلی سیستم مدار بسته می باشد چرا که دریافت تصاویر برعهده دستگاه تحت شبکه داهوا می باشد و البته پس از دریافت نیز باید توسط نمایشگر تصاویر را به نمایش در اورد .

دستگاه NVR داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

شباهت عملکرد دستگاه NVR را در سیستم های مداربسته می توان با دستگاه DVR مقایسه کرد و تفاوت عمده این دو دستگاه را می توان در نوع دوربین هایی که پشتیبانی می کنند دانست. دستگاه DVR یا به عبارتی digital video recorder، دستگاه ضبط کننده دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد و دستگاه NVR یا همان Network video recorder، در دوربین های مداربسته تحت شبکه کاربرد دارد. NVR داهوا 2108HS-4KS2 به ابعاد 47.6*224.9*260 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم (بدون احتساب وزن هارد دیسک) از سری NVR های برند Dahua می باشد که که در کنار پردازش اطلاعات و ضبط و پخش تصاویر، از یک هارد دیسک SATA با ظرفیت 6 ترابایت نیز پشتیبانی می نماید.

NVR داهوا 4116HS-4KS2

دستگاه ان وی ار داهوا مدل NVR4116HS-4KS2 از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی داهوا و دارای میکرو پروسسور چهارهسته ای و سیستم لینوکس که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. دستگاه NVR4116HS-4KS2 دارای یک پورت ورودی وخروجی تصویر (۱۰/۱۰۰) RJ45  میباشد. NVR داهوا 4116HS-4KS2  دارای دو عدد پورت USB و همچنین یک خروجی تصویر HDMI با کیفیت ۴K و یک خروجی تصویر VGA با کیفیت فول اچ دی را نیز دارا میباشد. ولتاژ ورودی این دستگاه  ۱۲ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ۶/۳ وات بدون هارد رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل شبکه به متراژ حداکثر ۱۰۰متر و از طریق سوکت شبکه نیز میباشد . ساپورت دوربین های IP تا کیفیت ۸ مگاپیکسل، قابلیت اتصال همزمان ۱۲۸ کاربر و فرمت ضبط  +H264/H264+/H265/H265 که تصاویر را ۲ برابر فشرده تر ضبط میکند از دیگر ویژگی های این دستگاه است. که باعث صرفه جویی در میزان ظرفیت هارد دیسک و بکاپ طولانی مدت میشود . دستگاه مدل NVR4116HS-4KS2 قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد .

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند . کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند.

آموزش نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد. سایت های بسیار زیادی در فضای مجازی با موضوع و محتوای کودک وجود دارند که با مراجعه به آن ها مانند voolak می توانید طرح های بسیار زیاد آموزش نقاشی کودکانه را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند.

تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی عبارت اند از:

 تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی: کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

شکوفایی استعداد ها: نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود. تقویت قدرت تمرکز: کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است. زیرا همان طور که می دانید حضور بیش از حد در فضای مجازی و استفاده ی بیش از حد از موبایل یا کنسول های بازی، ضررات بسیار زیادی برای کودک شما خواهد داشت.

برای مشاهده عکس ها و آموزش های نقاشی کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک اولین مکانی است که کودک شما به دور از خانواده در آن جا حضور می یابد. یکی از دلایلی که والدین در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک گرگان یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستند حساسیت زیادی به خرج می دهند این است که تجربه ای که کودکان در مهد کودک خوب در گرگان کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا مهد کودک اولین مکانی است که فرزند شما به دور از خانواده خود در آن جا حضور می یابد. شما با بررسی موارد می توانید مناسب ترین مهد کودک شهر سکونت خود را برای فرزند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال شهریه یکی از مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در همدان می تواند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی داشته باشد و این نکات نه تنها برای مهدکودک همدان بلکه برای همه ی شهر ها صدق می کند. به عنوان مثال یکی از ویژگی هایی که می تواند در شهریه مهد کودک همدان تاثیرگذار باشد، مجهز بودن آن مهد کودک همدان به خانه بازی کودک است.  بنابراین یکی از نکات قابل توجهی که در قیمت مهد کودک همدان و شهریه مهد کودک در همدان تاثیر گذار است، سطح امکانات و میزان رفاهی است که آن مهد کودک در همدان برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند، است.

لیست شما می توانید با تهیه کردن لیست مهد کودک های یزد و با بررسی لیست مهد کودک های یزد مطمئن شوید که بهترین مهد کودک یزد را برای کودک خود انتخاب کرده اید. بهتر است برای انتخاب بهترین مهد کودک یزد برای کودک خود، ویژگی بهترین مهد کودک های یزد را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید تا قبل از انتخاب مهد کودک یزد برای کودک خود حتما اطلاعات مهد کودک های یزد را بررسی نمایید زیرا انتخاب مهدکودک نا مناسب برای فرزند خود می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی شخصیت کودک شما داشته باشد. بررسی اطلاعات مهد کودک های یزد به کمک لیست مهد کودک های یزد بیشترین کمک را به شما برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک یزد برای کودکتان می کند.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لیست مهد کودک های گرگان یکی از بهترین راه های برای بررسی هر مهد کودک در گرگان است زیرا لیست مهد کودک های گرگان شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز از هر مهد کودک گرگان است. مانند: آدرس، شماره تماس، امکانات، شرح فعالیت ها و... . یکی از مهم ترین وظایف هر والدینی انتخاب بهترین مهد کودک گرگان برای فرزند خود است.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

نرخ مهد کودک های یزد و قیمت مهد کودک یزد می تواند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد و همچنین عوامل زیادی بر  روی قیمت مهد کودک یزد تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال همان طور که راجع به مهد کودک دو زبانه یزد اشاره کردیم، دو زبانه بودن مهد کودک در یزد می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک یزد داشته باشد و طبیعتا هزینه مهد کودک دو زبانه یزد به طور کلی از نرخ مهد کودک های یزد که تک زبانه هستند بیشتر است. مجموعه فعالیت ها، امکانات، تجهیزات و... بر روی قیمت مهد کودک یزد بسیار تاثیرگذارند. هرچقدر یک مهد کودک در یزد امکانات بیشتری را برای کودکان و والدین فراهم کرده باشد طبیعتا قیمت مهد کودک یزد نیز بیشتر خواهد بود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()