نوشته شده توسط : radin

نقاشی اسب آبی / نقاشی باگز بانی / نقاشی ساده

 

برای کشیدن نقاشی اسب آبی بهتر است با مراجعه به ویدئوی های موجود در وولک آن را بکشید. ویدئوی نقاشی اسب ابی در وولک کاملا رایگان است و می توانید با مراجعه به این ویدئو ها و تصاویر نقاشی اسب آبی به راحتی آن ها را بکشید. کشیدن نقاشی یکی از کار هایی است که کودکان را شاد می کند و به آن ها انرژی می دهد. با کشیدن نقاشی اسب آبی همراه با وولک به راحتی می توانید از هزینه های گزاف کلاس های خارج از خانه راحت شوید. برای اینکه کودکتان خلاقیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد و استعداد هایش شکوفا شود، می توانید به ویدئوهای نقاشی در سایت وولک سری بزنید.

باگز بانی از شخصیت های معروف کارتون هاست و کودکان هم از تماشای آن لذت می برند. برای اینکه این لذت برای کودکان دو چمندان شود می توانند پوستر باگزبانی را نقاشی کنند. نقاشی باگز بانی به راحتی کشیده می شود و علاوه بر این ها در سایت وولک به صورت رایگان قابل دریافت است. برای دریافت ویدئوی نقاشی باگز بانی همراه ما باشید و ویدئوی نقاشی باگز بانی را به صورت آنلاین و رایگان دریافت کنید.

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی ساده کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی پوکمون / کاردستی چوب جادویی / https://www.voolak.com

 

زمانی که کودک شما شروع به ساخت کاردستی پوکمون می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان کاردستی پوکمون خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش کاردستی پوکمون به کودکان خود آن ها را از فواید ساخت کاردستی بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به ساخت کاردستی افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به ساختن کاردستی، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال کاردستی چوب جادویی که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح کاردستی چوب جادویی به ساخت کاردستی تشویق شود. ساخت کاردستی چوب جادویی یا هر کاردستی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

برای دیدن نقاشی و کاردستی های بیشتر و سرگرمی های متناسب با کودکان خود می توانید به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کرده و از محتواهای کاملا رایگان این وبسایت تخصصی کودکان بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی چهار فصل / کاردستی گاوصندوق / وولک

 

کاردستی چهارفصل به صورت کاملا ساده ساخته می شود و اصلا نیازی به کمک کسی نیست و کودک می تواند آن را به تنهایی بسازد؛ در نهایت وظیفه والدین است که کودک را تشویق کنند تا بهترین کاردستی ها را در آینده بسازد و به این کار خود ادامه دهد و استعداد های خود را از این راه کشف کند. کاردستی چهار فصل به سادگی ساخته می شود و ساخت آن به طوری نیست که نیاز باشد کسی بر کودک نظارت داشته باشد و بهتر است خود کودک آن را بسازد تا حس استقلال نیز به او دست دهد. کاردستی چهار فصل را می توانید ابتدا خودتان بسازید و سپس آن را بهخ کودک نشان داده تا او هم از شما الگو برداری کند زیرا کودک از والدین خود به خوبی الگو برداری می کند و کاری که از مادر و پدر می آموزد را همیشه خوب می داند و برای آن وقت می گذارد.

برای تماشای ویدئوی کاردستی گاوصندوق می توانید همراه ما باشید و ویدئوی را در قسمت بالا تماشا کنید. کاردستی گاوصندوق می تواند به سادگی ساخته شود و نیازی به تخصص خاصی ندارد در عین حال هم ساختار پیچیده و جالبی دارد که در نهایت نتیجه بخش خواهد بود. برای اینکه بتوانید ویدئوی کاردستی گاوصندوق را تماشا کنید می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و در کنار آن دیگر ویدئو ها را نیز تماشا کنید. کودکان سرمایه های ارزشمند زندگی هستند و باید به آن ها توجه شود و در کنار آن ها بود. یک کاردستی گاوصندوق ساده که با کمک شما تهیه شود کار کوچکی است که کودک را سرگرم می کند و او نیز متوجه ارزشی که برای شما دارد و وقتی که برای او می گذارید می شود.

کاردستی های بیشتر و فیلم ها و ایده های سرگرمی کودک خود را می توانید در وبسایت کودکانه وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی جا مسواکی / کاردستی جای تبلت / https://www.voolak.com

 

همانطور که گفتیم کاردستی جا مسواکی جنبه آموزشی دارد و می تواند باعث خوشحالی کودکان هم بشود و کودکان می‌توانند آن را به دیگران بیاموزند و به این روش بهداشت را رعایت کنند. ساخت کاردستی جا مسواکی بسیار راحت است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد مگر در شرایطی که نیاز باشد برشی روی وسایل زده شود تا کارستی جامسواکی ساخته شود. کاردستی جا مسواکی از جمله کاردستی هایی است که اگر به دست کودک ساخته شود موجب افزایش اعتماد بنفس و می گردد و می تواند آن را برای دیگران هم بسازد تا او را تشویق کنند. ویدئوی کاردستی جا مسواکی در وولک به صورت رایگان و آنلاین در حال پخش است برای تماشای کاردستی جا مسواکی می‌توانید به قسمت بالا مراجعه کنید و فیلم کاردستی جا مسواکی ساده را دریافت کنید. کاردستی جا مسواکی از جمله کاردستی هایی است که به درد کودک می خورد و بهتر است هر کودکی ساختن آن را بیاموزد پس در کنار ما باشید تا علاوه بر کاردستی جا مسواکی کاردستی های دیگر را نیز دریافت کنید.

کاردستی جای تبلت برای کودکان می تواند باعث خوشحالی او شود و با یک کاردستی ساده می توان حس نشاط او را برانگیخت. اما برای اینکه استعداد های کودک نیز کشف شود یکی از راه ها ساخت کاردستی است و می توان کاردستی جای تبلت را برای شروع ساخت. یکی از رفتار هایی که در اثر ساخت کاردستی جای تبلت در رفتار کودک مشاهده می شود، خلاقیت است. خلاقی کودکان در این راه ها بروز می کند. با ساخت یک کاردستی جای تبلت ساده می توان تخیل کودک را برانگیخت. برای تماشای کاردستی جای تبلت به صورت ویدئوی در این صفحه به قسمت بالا مراجعه کنید و آموزش ساخت جای تبلت را مشاهده کنید. برای دیدن کاردستی های بیشتر در وولک می توانید به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی جعبه سوپرایز / کاردستی سفینه فضایی / وولک

 

کودکان علاقه بسیاری به هدیه دادن و غافلگیر کردن دیگران دارند. برای همین هم از راه های مختلفی برای این غافلگیری استفاده می کنند. را پیشنهادی ما برای غافلگیر کردن کودکان، ساخت کاردستی ساده است. حال اگر این کاردستی، کاردستی جعبه سوپرایز باشد که چه بهتر. کاردستی جعبه سوپرایز مخصوص هدیه دادن است. اگر کودک کاردستی جعبه سوپرایز را بسازد و به یکی از اعضای خانواده هدیه بدهد، علاوه بر اینکه آن ها را شاد می کند خودش نیز خوشحال می شود. کاردستی جعبه سوپرایز به سادگی ساخته می شود و نیازی به کمک بزرگتر ها نسیت مگر اینکه نیاز به برش وجود داشته باشد که قطعا در ساخات کاردستی جعبه سوپرایز نیاز به برش هست و پدر یا مادر باید کار با قیچی را انجام دهند یا اگر خود کودک آن را انجام می دهد حتما زیر نظر یک بزرگتر باشد. ساخت کاردستی جعبه سوپرایز کودک بسیار ساده است و می توانید از رنگ های جذابی در آن استفاده کنید. استفاده از رنگ های شاد برای کودکان بسیار نشاط آور است و موجب انرژی مثبت آنان می گردد.

ساخت کاردستی سفینه فضایی هم به دست کودک و هم به دست والدین به سادگی قابل ساخت است. ساخت کاردستی سفینه فضایی بسیار ساده است و تنها به چند تکه مقوای رنگی و تلق نیازمند هستید. برای زیبایی کگاردستی هم می توانید از پولک یا سنگ های مختلف رنگی استفاده کنید. البته از آنجایی که نیاز به برش دارد بهتر است این کار را والدین انجام دهند. برای ساخت کاردستی سفینه فضایی ویدئو را برای کودک خود پخش کنید و خودتان هم از طرفی او را همراهی کنید.

برای آموزش کاردستی و نقاشی های کودکانه به فرزند خود، به صورت مرحله به مرحله و کاملا رایگان می توانید از محتواهای مفید موجود در وبسایت تخصصی کودکان وولک استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی اسکلت / کاردستی جدول ضرب / وولک

 

با آموزش کاردستی اسکلت می توانید فرزند خود را با ساختار بدن انسان آشنا کنید و اطلاعات او را در این زمینه بالا ببرید. همچنین می توانید در حالی که کودکتان در حال ساخت کاردستی اسکلت است برای شعر ها و قصه های مربوط به اندام های بدن را بخوانید تا اطلاعات بهتر در ذهن او بماند. همچنین ساخت کاردستی اسکلت یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما دارند و به رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز کمک می کنند؛ زیرا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در کودک شما تقویت می کند. تحقیقات روانشناسان نیز نشان داده است که آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. به همین دلیل است که در مهد کودک ها و مدارس به ویژه پایه های ابتدایی از ساخت کاردستی های متنوع کودکانه به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم استفاده می شود.

با فرزند یا دانش آموز خود مشغول ساخت کاردستی جدول ضرب شوید و هنگامی که کودک در حال ساخت کاردستی جدول ضرب است از او سئوالاتی در اینباره بپرسید و جدول ضرب را با او تمرین کنید. این کار درصد یادگیری کودک شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی جدول ضرب یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز دارد. چرا که باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شود. ساخت کاردستی جدول ضرب می تواند کمک بسیار زیادی به مسیر رشد و پیشرفت تحصیلی کودک شما کند. یکی از سخت ترین مسیر های یادگیری که کودکان سوم ابتدایی باید از آن عبور کنند یادگیری جدول ضرب است.

برای مشاهده نقاشی و کاردستی های بیشتر می توانید از کاردستی های رایگان و جذاب وبسایت وولک استفاده نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی بز / نقاشی کاپ کیک / وولک

 

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی بز خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد.

بنابراین سعی کنید تا طرحی مطابق سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید تا اشتیاق او به کشیدن نقاشی افزایش پیدا کند. طرح نقاشی کاپ کیک می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که معمولا اکثر بچه ها به انواع دسر ها و شکلات و کیک ها علاقمند هستند. بنابراین با دیدن طرح نقاشی کاپ کیک به کشیدن آن اشتیاق نشان می دهند. با اموزش نقاشی کاپ کیک ساده یا هر نقاشی کودکانه دیگری می توانید به رشد بهتر ویژگی های شخصیتی فرزند خود کمک کنید.

همچنین کودک در ابتدای شروع به کشیدن نقاشی کاپ کیک باید طرح نهایی را در ذهن خود تجسم کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویر سازی در کودک شما می شود و در نتیجه قدرت تخیل او نیز تقویت می شود. قدرت تخیل قوی باعث می شود تا کودکی باهوش تر داشته باشید. چرا که یکی از ویژگی های بسیار مهم کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. ایده های نقاشی و کاردستی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی بادبزن / کاردسیتی پاریس / کاردستی جدید

 

ساخت کاردستی معمولا به صورت گروهی در مدرسه ها، مهد کودک ها و ارگان هایی که آموزش و سرگرمی را به طور همزمان برای کودکان پیش می برند، انجام می شود. اما کودکان امروزی در سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند به انجام فعالیت ها، سرگرمی ها، تفریحات و بازی های گروهی با دوستان خود بپردازند. بنابراین شما می توانید با همراهی کردن کودکان خود در این راهف این خلا را برای آن ها پر کنید. انتخاب یک طرح جذاب برای ساخت کاردستی می تواند اشتیاق فرزند شما را به ساختن کاردستی بیشتر کند. به عنوان مثال طرح و ایده ساخت کاردستی بادبزن می تواند طرحی هیجان انگیز برای کودکان باشد.

کودکان از بدو تولد روحیه ای کنجکاو دارند و همواره در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری درباره ی محیط اطراف خود به دست آورند. به همین دلیل ساخت کاردستی پاریس می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. هنگامی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی پاریس است به او اطلاعاتی درباره ی پاریس زیبا بدهید تا از این راه اطلاعات عمومی فرزند خود را نیز افزایش داده باشید.

کاردستی پاریس یکی از طرح ها و ایده های جذاب برای ساخت کاردستی کودکانه است که می تواند برای فرزندان شما بسیار جذاب باشد. از آن جایی که کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال علاقه ی بسیار زیادی دارند، انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب که مطابق سلایق آن ها باشد و به روحیات اشان نزدیک تر باشد می تواند ترفندی جذاب و هوشمندانه باشد تا در نهایت بتوانید با کمک ساخت کاردستی و انجام اینگونه سرگرمی های کودکانه، فرزندان خود را برای ساعاتی در دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید.

یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی فوتبال دستی / کاردستی تراکتور / وولک

 

کاردستی فوتبال دستی می تواند کودک را به هیجان آورد و او را در خانه سرگرم کند. همچینین با ساخت کاردستی فوتبال دستی و بازی با آن محیطی گرم و صمیمی در خانه ایجاد می کنید و کودک را قبه نوعی در خانه مشغول و سرگرم نگه می دارید. کاردستی فوتبال دستی به صورت کاملا ساده ساخته می شود و جای نگرانی نیست که کمودک از پس آن بر نیاید مگر اینکه نیاز به اندازه گیری داشته باشد که در این صورت شما باید برای او اینکار را انجام دهید و تمام یرش ها و اندازه گیری های دقیق کاردستی فوتبال دستی را انجام دهید. تمامی نکات در ویدئوی کاردستی فوتبال دستی گفته شده لطفا تماشا کنید.

لوازم مورد نیاز برای کاردستی تراکتور مقوا هایی است که کارایی ندارند و نیازی نیست مجددا برای خرید مقوا اقدام کنید و هزینه زیاد کنید. برای ساخت کاردستی تراکتور اگر فرزندتان قصد تنهایی ساختن آن را دارد می توانید کار با قیچی را خودتان انجام دهید و برای سرهم کردن آن کودک را تنها بگذارید و یا به صورت کلامی او را کمک کنید. کاردستی تراکتور بسیار ساده ساخته می شود ولی نتیجه بسیار جالبی برای کودک شما خواهد داشت. نتیجه ساخت کاردستی تراکتور برای کودک ممکن است در طولانی مدت جواب دهد و در آینده به ساخت سازه های بزگتر علاقه مند شود. مثلا با ساخت یک کاردستی تراکتور ساده به مهندس شدن علاقمند شود و در ادامه به تحصیل در این زمینه یا طراحی سازه های مختلف مشغول شود. ساخت کاردستی تراکتور می تواند زمینه رفتار های بهتری را فراهم کند. مثلا کودک می تواند با ساخت کاردستی تراکتور اعتماد به نفس خود را افزایش دهد یا با ساخت کاردستی تراکتور خلاقیت خود را افزایش دهد.

برای دیدن ایده ها و کاردستی های بیشتر در وولک کلیک کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی دختر کفشدوزکی / نقاشی زنبور عسل / نقاشی

 

یکی از کارتون های جذابی که کودکان آن را تماشا می کنندو برایشان جذاب است و شخصیت جالب و هیجان انگیزی برای کودکان دارد، دختر کفشدوزکی است. برای همین علاقه ای که به این شخصیت دارند می توانند نقاشی دختر کفشدوزکی را نیز بکشند و آموزش آن را در وولک تماشا کنند. یکی از کارای که کودکانم در خانه سرگرم می کند، کشیدن نقاشی های جذاب و جالب است. از آنجایی که این شخصیت برای آن ها بسیار جالب و هیجان انگیز است، می توانند آن را در خانه حتی اگر سخت هم باشد با کمک ویدئوی وولک بشکند.

تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل در وولک کاملا رایگان است و کشیدن آن به صورت ساده و رایگان به کودکان داده می شود. تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل می تواند بسیاری از هزینه ها را نیز کاهش دهد و هزینه کلاس های آموزشی نیز حذف شود. کشیدن نقاشی زنبور عسل آنقدر ساده است که کودک نیازی به کمک کسی برای کشیدن آن ندارد و می تواند این نقاشی را به راحتی بکشد و همچنین برای دوران مدرسه هم می تواند در مورد حشرات اطلاعات داشته باشد. اطلاعاتی که بوسیله نقاشی ها بدست می آورد می تواند در دوره تحصیل برای او یادگیری را آسان تر کند البته بسیاری از معلمان هم این کار را در مدرسه انجام می دهند.

شما می توانید ایده نقاشی ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود. در سن بین دو و سه سالگی کودک شما سعی می کند تا اشکال متفاوتی بسازد و بیشتر به تصویرسازی ذهنی روی می آورد تا کشیدن نقاشی از روی طرح نقاشی کودکانه. همچنین با استفاده از طرح نقاشی رنگی می تواند در سن کم با رنگ ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی مکعب بی نهایت / کاردستی موتور / https://www.voolak.com

 

برخی از کاردستی ها بسیار خلاقانه طراحی شده اند و برای کودکان و حتی بزرگ تر ها جذاب اند. کاردستی مکعب بی نهایت هم یکی از این نوع کاردستی ها است و کودکان برای ساخت ان حوصله بسیاری را خرج می کنند. زیرا نتیجه این کاردستی، بسیار جذاب و هیجان انگیز است. با ما همراه باشید تا کاردستی مکعب بی نهایت را بسازیم و کودکان خود را تشویق به ساخت کاردستی های بهتر کنیم. شاید ساخت کاردستی ساده مکعبی بی نهایت باعث شود کودک به خلاقیت و استعداد بیشتر و بهتر تشویق شود.

همانطور که گفته شد یکی از جذاب ترین کاردستی ها که حتی برای بزرگسالان نیز جذاب و جادویی است، همان کاردستی مکعب بی نهایت یا جادویی است. کودکان با کشیدن این کاردستی ها احساس خوبی پیدا می کنند.  کاردستی مکعب بی نهایت از آن جایی که می تواند برای کودکان جالب باشد تخیل و خلاقیت آنها را نیز افزایش می‌دهد. پس از ساخت کاردستی مکعب بی نهایت، با نشان دادن آن به بزرگتر ها حس بزرگ بودن به کودک دست می دهد و همین حس موجب رشد رفتاری او در میان اجتماع می گردد.

کاردستی موتور می تواند برای بازی استفاده شود یا به عنوان کادو به دیگران هدیه داده شود. کاردستی موتور که به دست کودکان ساخته می شود ارزش معنوی بسیاری دارد زیرا ساختن آن کار راحتی نیست و کودک می تواند با آن احساس بزرگ بودن داشته باشد. کاردستی موتور که برای پسران جذابیت بیشتری دارد می تواند اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد و به نوعی به هم سالان خود ثابت کنند که از پس کار های این چنین بر می آیند. کاردستی موتور می تواند حس خلاقیت را در کودکان پرورش دهد و تخیلات آن ها را بر انگیزدو با یان موتور میتوان به هدف های بزرگتری فکر کرد مثلا موتوری حکه آرزوی داشتن آن را دارند را بسازند تا در نهایت زمانی که توان خرید آن را داشتند به خود ببالند که موتور کودکی خود را خریدند.

با مراجعه به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com می توانید به همه ی سرگرمی هایی که برای فرزندتان مفید است، به راحتی و کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی اسب دریایی / نقاشی گیلاس / نقاشی

 

یکی از ترفند های هوشمندانه که می توانید کودکان خود را به کشیدن نقاشی جذب کنید و آن ها را حتی برای ساعاتی از دنیای تکنولوژی دور کنید، انتخاب یک طرح جذاب و مناسب برای کودکتان است. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی اسب دریایی می توانید کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. چرا که کودکان همواره به دنبال آشنایی و شناخت بیشتر محیط اطراف خود هستند. بنابراین شما می توانید با کمک نقاشی اسب دریایی، حیوان اسب دریایی را به آن ها معرفی کنید و از آن جایی که اسب دریایی یکی از کارکتر های محبوب در بین کارتون ها و انیمیشن های کودکانه است، طرح نقاشی اسب دریایی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد.

همچنین کشیدن نقاشی های متنوع بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در کودک شما تقویت می کند یا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در او ایجاد می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. به عنوان مثال کودک شما با کشیدن نقاشی گیلاس یا نقاشی های کودکانه ی دیگر از میوه های متنوع از سن کم می تواند با انواع میوه ها آشنا شود و از این راه اطلاعات او نیز افزایش پیدا می کند.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی بشقاب / کاردستی بادبادک / کاردستی

 

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی بشقاب، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی بشقاب کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی بشقاب اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی بادبادک بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی بادبادک که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند. بنابراین می توانید با آموزش کاردستی های ساده و کم هزینه ای مانند کاردستی بادبادک، فرزندان خود را از فواید ساخت کاردستی و انجام فعالیت های گروهی و دوستانه بهره مند کنید. همچنین زمانی که کودک ساخت کاردستی بادبادک خود را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را با کمک اطرافیان یا به تنهایی به پایان رسانده است. این امر باعث افزایش مهم ترین ویژگی مثبت شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی بشقاب / کاردستی بادبادک / کاردستی

 

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی بشقاب، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی بشقاب کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی بشقاب اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی بادبادک بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی بادبادک که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند. بنابراین می توانید با آموزش کاردستی های ساده و کم هزینه ای مانند کاردستی بادبادک، فرزندان خود را از فواید ساخت کاردستی و انجام فعالیت های گروهی و دوستانه بهره مند کنید. همچنین زمانی که کودک ساخت کاردستی بادبادک خود را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را با کمک اطرافیان یا به تنهایی به پایان رسانده است. این امر باعث افزایش مهم ترین ویژگی مثبت شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی مرد عنکبوتی / کاردستی دلقک / وولک

 

کاردستی یکی از سرگرمی های قدیمی و جذاب است که همواره محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد. چرا که انجام و ساخت کاردستی های متنوع کودکانه، کودکان را با الگو ها، طرح ها و ایده های جدید آشنا می کند. اما به طور کلی امروزه کودکان به نسل شبکه معروف هستند و به انجام بازی های دیجیتالی و کامپیوتری علاقه ی بیشتری دارند. بنابراین انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب کودکانه برای ساخت کاردستی می تواند کودکان امروزی را که حتی برای ساعاتی از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی جدا کند.

به عنوان مثال انتخاب طرح و ایده کاردستی مرد عنکبوتی می تواند برای پسر بچه ها بسیار جذاب باشد. چرا که مرد عنکبوتی یکی از کارکتر های انیمیشنی و کارتونی محبوب در بین بچه ها است. بنابراین ساخت کاردستی مرد عنکبوتی می تواند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد.

کاردستی دلقک به دلیل ظاهر رنگارنگی و بامزه ای که دارد کودکان را به خود جذب می کند. کودکان امروز علاقه ی زیادی به انجام فعالیت های دیجیتالی مانند گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های کامپیوتری، دارند. شما با آموزش ساخت کاردستی دلقک به کودکان خود می توانید آن ها را حتی برای ساعاتی از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید.

کاردستی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. بهتر است بدانید که کودکانی که از سن بسیار کم مشغول انجام بازی ها، سرگرمی ها و فعالیت های هنری می شوند باهوش تر از سایر کودکان خواهند بود. چرا که از کودکی ذهن و فکر آن ها مشغول یادگیری مسائل جدید بوده است.

کاردستی ها و نقاشی های جدید و ایده های سرگرمی کودکان خود را می توانید در وبسایت تخصصی کودکان وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک در کرج / شهریه مهد کودک تهران / وولک

 

مهد کودک در کرج در روند اجتماعی شدن بچه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. در روز های اول مربیان مهد با صحبت کردن با بچه ها و برقراری رابطه دوستی با آن ها، تلاش می کنند محیط مهد کودک را برای کودکان دلپذیر و جذاب کنند. این ارتباط گیری با کودک توسط مربیان، کودکان را برای ورود به دنیای اجتماعی آماده می کند. کودکان در مهد های کودک، با همسالان خود آشنا می شوند و با آن ها بازی می کنند و در جریان این بازی با آن ها ارتباط برقرار می کنند. آن ها با گفتن جملاتی مانند “اسمت چیه؟” یا “بیا با من بازی کن” با همسالان خود دوست می شوند.

مهد کودک در تهران، یکی از مباحث و موضوعاتی است که اکثر پدر و مادر ها به آن فکر می کنند و ممکن است در راه انتخاب یک مهد کودک تهران برای فرزند خود دچار چالش های زیادی شوند. انتخاب یک مهد کودک خوب از مهم ترین مسائلی است که والدین قبل از ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند. بهتر است از دلیل اهمیت انتخاب مهدکودک تهران برای کودک خود آگاه باشید تا از این مسئله غفلت نکنید و فرزند خود را به هر مهد کودکی نسپارید. شهریه مهد کودک تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد.

بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک در تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید. با استفاده از لیستی که وولک برایتان تهیه کرده است، به راحتی می توانید نزدیک ترین مهد کودک به محل سکونت خود برای فرزندتان انتخاب نمایید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی مریدا / نقاشی دامن / نقاشی کودکانه

 

مریدا یکی از شخصیت های کارتونی جذاب است که به شجاعت معروف می باشد. بسیاری از مربیان و والدین از این شخصیت به عنوان الگوی شجاعت یاد می کنند. معمولا کودکان که سن کمی دارند از شخصیت های کارتونی الگو برداری می کنند و با آن ها خیال پردازی های جالبی می کنند. شما می توانید با آموزش نقاشی مریدا به نوعی به او آموزش دهید که چگونه با شجاعت رفتار کند و بتواند شخصیت های مختلف را به درستی الگوی خود قرار دهد.

برای کشیدن نقاشی ساده دامن به هیچ عنوان نیاز نیست که به کودک کمک کنید. می توانید نقاشی دامن را به راحتی به کودک بیاموزید و بگذارید آن را به تنهایی بکشد. کشیدن نقاشی دامن هم برای کودک سرگرمی است و هم می تواند نشاط و شادی و اعتماد به نفس او را افزایش دهد. برای کشیدن نقاشی دامن که کاملا ساده و راخت است می توانید از طرح ها و رنگ های مختلف و دلخواه خودتان استفاده کنید. با ما همراه باشید تا نقاشی دامن را باهم تماشا کنیم.

همانطور که گفتیم کودکان ذاتی به نقاشی کشیدن علاقه دارند چون در این سن و سال نیاز دارند که از قوه تخیل خود استفاده کنند و از طریق کشیدن اشکال و طرح های مختلف، قدرت تخیل و تصویرسازی خود را تقویت می کنند. نقاشی کشیدن و آموزش نقاشی به کودکان باعث تقویت قدرت ارتباط آن ها با محیط و افراد اطراف می شود. کودکان با نقاشی کشیدن قدرت ابراز وجود را در خود تقویت می کنند. کودکان شما به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان می دهند. به طور مثال اگر کودک شما امروز به پارک رفته باشد با کشیدن یک نقاشی کودکانه جدید، احساسات خود را از رفتن به پارک به شما نشان می دهد. کودکان با استفاده از نقاشی کشیدن، دنیایی را که در ذهن خود ساخته اند به تصویر می کشند. نقاشی کشیدن فعالیتی است که کودکان شما با دست های خودشان انجام می دهند و جز اولین فعالیت هایی است که می توانند به تنهای از پس آن بربیایند همچنین انجام مکرر نقاشی توسط کودکان از استرس آن ها می کاهد همچنین این سرگرمی و هنر می تواند در ادامه حرفه ای تر دنبال شود. نقاشی کشیدن می تواند یک گزینه سرگرمی و در حین حال آموزشی برای کودکان شما باشد. نقاشی کشیدن کودکان شما را برای مدرسه رفتن آماده می کند زیرا به طور مثال کودکان می توانند با کشیدن نقاشی اندازه ها، طرح ها و رنگ ها را درک کنند. به طور کلی آموزشی نقاشی به کودکان مزیت ها و فواید بسیار زیادی دارد؛ بنابراین این که علاقه کودک خود به نقاشی را می توانید با راه های مختلفی مثل گذاشتن فیلم نقاشی کودکانه یا طرح نقاشی های مختلف تقویت کنید، یکی از راه های کمک به تربیت هر چه بهتر کودک شما است.

 



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی روز مادر / کاردستی دایناسور / کاردستی

 

همه اینها نتیجه تلاش کودکان برای دیدن خوشحالی مادرشان است ساخت یک کاردستی روز مادر ساده می‌توانند هیجان و نشاط فراوانی برای کودک داشته باشد و اعتماد بنفس را افزایش دهد. یکی از دلایلی که کودکان را به ذوق می‌آورد تشویق والدین است که در نهایت موجب افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس آنها می‌شود. یکی از کاردستی های روز مادر کاردستی گل برای روز مادر است که کودکان می توانند به سادگی آنرا انجام دهند و در کلیپ کاردستی روز مادر نیز در حال پخش است. برای یادگیری این کاردستی گل برای روز مادر می توانید به ویدئوی قسمت بالا مراجعه فرمایید. یکی دیگر از کاردستی ها، کاردستی کارت پستال روز مادر است که معمولا کودکان بسیاری آن را به مادرشان هدیه می دهند. کاردستی کارت پستال روز مادر نیز مانند کاردستی گل برای روز مادر در ویدئویی کاردستی روز مادر در حال پخش است ساخت کاردستی روز مادر با کاغذ رنگی یا مقوا انجام میشود و نیازی به کمک بزرگترها ندارد مگر اینکه احتیاج به برش کاغذ وجود داشته باشد که لازم است فردی بزرگ تر آن را با قیچی انجام دهد.

کاردستی دایناسور می تواند با کاغذ رنگی های مختلف تهیه شود ولی معمولا برای ساخت کاردستی دایناسور از رنگ سبز استفاده می کنند. ساخت کاردستی دایناسور تنها با چند تا امکان پذیر است و نیازی نیست والدین کمک کودک کنند تا آن را بسازد. کاردستی دایناسور در نهایت به یک اسباب بازی و کاردستی زیبا تبدیل می شود. برای ساخت کاردستی دایناسور باید کودک حس استقلال داشته باشد و بتواند آن را به تنهایی بسازد. ساخت کاردستی دایناسور برای کودکان بسیار راحت و آسان است و کودک با ساخت کاردستی دایناسور و نشان دادن آن به والدین خود می تواند حس اعتماد بهنفس و استقلال را دریافت کند. برای این که کودک به ساخت کاردستی های جدید تر بپردازد می توانید ویدئوهای بیشتری را به او معرفی کنید. برای دریاقت ویدئوی کاردستی جدید می توانید به قسمت کاردستی های وولک مراجعه کنید.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی بستنی / کاردستی موشک / وولک

 

ساخت کاردستی بستنی نیاز به وسایل زیادی ندارد و با چند تکه کاغذ رنگی آماده میشود. برای اینکه بتوان به راحت ترین شکل ممکن کاردستی بستنی را ساخت، می تواتید با استفاده از چند تکه کاغذ رنگی و ماژیک و چوب بستنی آن را بسازید. ساخت کاردستی بستنی بسیار راحت است و نیازی به کمک بزرگتر هابرای ساخت آن وجود ندارد. تنها می توانید برش هایی که نیاز به قیچی دارند انجام دهید. برای اینکه کودک به راحتی کاردستی بستنی را بسازد می توانید آن را ابتدا خودتان بسازید و سپس کودک از شما الگو برداری کند و آن را بسازد.

کاردستی موشک یکی از راحت ترین کاردستی هاست و برای ساخت آن فقط کاغذ رنگی نیاز دارید. برای اینکه بتوانید کاردستی موشک را بسازید اصلا نیازی به داشتن تخصص و هنر خاصی نیست و لازم است که چند تا بزنید تا کاردستی موشک ساخته شود. کاردستی موشک آنقدر راحت ساخته می شود که نیازی به کمک دیگران نیست. اکثرا بزرگتر ها هم به یاد کودکی کاردستی موشک می سازند و با آن ها بازی هم می کنند. از آنجایی که موشک ها بیشتر مورد علاقه پسر ها هستند، اکثر اوقات پسران آن را می سازند و با آن سرگرم می شوند. ساخت کاردستی علاوه بر یادگیری، سرگرمی نیز محسوب می شود و به راحتی نیز ساخته می شود. برخی از کاردستی های موشک اگر به درستی ساخته شوند می توانند پرواز کنند البته نه به اندازه موشک واقعی ولی در حد چند متر می توانند پرواز کنند.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند؛ وولک بهترین سایت کودکانه است که در آن می توانید به همه ی سرگرمی های متناسب با سن و روحیه ی کودک خود دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی سیب / کاردستی گیلاس / کاردستی

 

فیلم کاردستی سیب که در این صفحه بارگذاری شده است، مراحل ساخت یک کاردستی سیب ساده را تنها باک مک مقوا و کاغذ نشان می دهد. بنابراین ساخت این کاردستی بسیار ساده و کم هزینه است و می توانید در هر شرایطی کودک خود را مشغول ساخت کاردستی سیب کنید. بهتر است خودتان نیز همراه کودکتان مشغول ساخت کاردستی سیب شوید چرا که انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی برای کودکان نسبت به بازی ها و سرگرمی های انفرادی بسیار لذتبخش تر است.

حتی پدر و مادر ها می توانند از کاردستی سیب به عنوان یک راه غیر مستقیم آموزشی استفاده کنند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی سیب است به او اطلاعاتی درباره ی میوه سیب منتقل کنید و از فواید این میوه خوشمزه بگویید تا کودکتان را نیز به سمت خوردن بیشتر این میوه مفید جذب کنید.کاردستی یکی از سرگرمی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی را در بین کودکان داشته است. چرا؟ کاردستی به کودکان در مسیر شناخت بیشتر و بهتر محیط اطرافشان کمک می کند و همانطور که می دانید کودکان از بدو تولد روحیه و شخصیتی کنجکاو دارند و همواره تلاش می کنند تا اطرافشان را بهتر بشناسند. بنابراین انجام فعالیت ها و بازی هایی که به آن ها در این مسیر کمک می کند برایشان بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود. به عنوان مثال زمانی که کودکان شما در حال ساخت کاردستی گیلاس است باید قسمت های مختلف کاغذ یا مقوا را به یکدیگر بچسباند و از کاغذ رنگی های مختلف استفاده کند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی میکی موس / نقاشی گورخر / https://www.voolak.com

 

میکی موس! کارکتری جذاب برای دختر بچه و پسر بچه ها است. بنابراین نقاشی میکی موس نیز می تواند برای کودکان شما بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و یکی از راهکار هایی که می توانید کودکان خود را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید انتخاب یک طرح مناسب و مطابق با سلایق کودکتان است. بنابراین باید با سلایق و علایق کودکان خود آشنا باشید تا بتوانید طرحی مناسب برای آن ها انتخاب کنید. کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی میکی موس را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند.

کشیدن نقاشی های متنوع کودکانه نوعی از این فعالیت ها است که به کودکان به شناخت بیشتر و افزایش آگاهی و اطلاعاتشان کمک می کند. شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی های متنوع به کودکان، اطلاعات عمومی آن ها را افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید با آموزش طرح های نقاشی های حیوانات مانند نقاشی گورخر کودکان را با حیوانات بیش تری آشنا کنید.

میزان اعتماد به نفس کافی یکی از شروط اصلی سلامت روانی هر فردی است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در کودکان توجه ویژه شود. همچنین زمانی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی گورخر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری است درواقع در حال ورزش دادن دست های خود با در دست گرفتن قلم است و در نتیجه به رشد جسمی بهتر خود نیز کمک می کند. با آموزش طرح نقاشی گورخر به کودکان خود در وولک https://www.voolak.com  آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین مهد کودک تبریز / لیست مهد کودک قم / وولک

 

با این که تعداد مهد کودک های خوب تبریز کم نیست و اغلب مهد کودک های این شهر زیبا از امکانات استانداردی برخوردارند؛ اما داشتن نگهداران و مربیانی با تجربه و کارامد که با خلقی نیکو و صبوری فراوان با کودکان ارتباط برقرار می کنند، از جمله مهم ترین نکات در انتخاب بهترین مهد کودک تبریز به شمار می آید.

مربیان نباید در مهد کودک به کودک آزاری بپردازند و محیط مهد کودک را برای بچه ها متشنج و ناامن کنند بلکه باید با ایجاد سرگرمی و برنامه های تفریحی و شاد برای کودک، مهد کودک را به محیطی شاد و جذاب برای کودکان تبدیل کنند.

تعداد مربیان مهد کودک باید با تعداد کودکان قابل پذیرش مهد کودک تبریز باید متناسب باشند؛ چرا که هم کنترل و نظم دهی به کودکان در مهدکودک  آسان تر شده و هم کودکان می توانند برنامه های متعددی را با مربیان متنوع و گوناگون تجربه کنند، به این ترتیب محیط مهد کودک نیز از یکنواختی دور می شود.

بررسی لیست مهد کودک قم اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا بهتر است مهد کودک قم که برای کودک خود انتخاب می کنید باید ویژگی های یک مهدکودک استاندارد را داشته باشد و همگنین با ملاک های شخصی مهد کودک قم انتخابی ذهن شما همخوانی داشته باشد تا کودک شما در ساعاتی که در مهد کودک قم حضور دارد احساس امنیت و آرامش لازمه را داشته باشد.

انتخاب یک مهد کودک قم خوب یا هر شهری که در آن زندگی می کنید یکی از اولویت های والدین است زیرا مهد کودک قم یا مهد کودک شهر سکونتتان یکی از بهترین مکان ها برای کودکان بعد از دوسالگی است که بتوانند در آن در کنار احساس امنیت و آرامش رفتار های اجتماعی و حضور در اجتماعی خارج از خانواده خود و ارتباط با کودکان دیگر را یاد بگیرند. برای بررسی تمامی این نکات به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به وبسایت کودکانه وولک مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک اهواز / مهد کودک در سمنان / https://www.voolak.com

روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.

مهد کودک در سمنان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، مکانی است که کودک شما اولین تجربه حضور در یک فضای اجتماعی به دور از خانواده خود را در آن کسب می کند. بنابراین کیفیت این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کودکان در سن بسیار حساسی وارد مهد کودک می شوند که در این سن عوامل محیطی و افراد اطراف آن ها تاثیر مستقیم بر روی شکل گیری شخصیتی آن ها دارند. یکی از مهم ترین تصمیماتی که بر عهده ی والدین است این است که در بین مهد کودک های سمنان، یک مهد کودک خوب در سمنان را برای ثبت نام فرزند خود انتخاب کنند. کودک شما هنگام ورود به یک مهدکودک مناسب و بهترین مهد کودک سمنان باید احساس آرامش و امنیت اولیه را کسب کند. در غیراینصورت تجربه ی خوبی را کسب نخواهد کرد.

بهترین مهد کودک های تهران و سایر شهر های ایران را می توانید در وبسایت وولک مشاهده نموده، امکانات آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و برای کودک خود برگزینید. برای رفتن به وبسایت وولک کافیست به نشانی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک مشهد / مهد کودک در اهواز / https://www.voolak.com

 

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. حضور در مهد کودک و توسعه روابط کودک، مهارت کلامی را در ذهن و کلام او تقویت می کند. صحبت کردن مربیان مهد با کودکان، صحبت کردن کودکان با یکدیگر، فعالیت های شعر خوانی و قصه گویی برای کودکان از جمله کارهایی است که در بهترین مهد کودک های مشهد برای رشد مهارت های کلامی در کودک انجام می شود.

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. درست است که مهد کودک باید مکانی برای راحتی، سرگرمی و بازی کودکان باشد اما صدرصد بهتر است تا مقررات و قوانین مورد نیاز و ضروری را نیز داشته باشد و از همه مهم تر به آن قوانین پایبند باشد. به عنوان مثال مهد کودک ها باید در انجام به موقع واکسیناسیون های کودکان و چک آپ های منظم آن ها نظارت داشته باشند و در این مورد سختگیرانه عمل کنند و بهترین مهد کودک اهواز بی شک باید به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

اگر شما هم به دنبال یک مهد کودک خوب برای فرزند خود هستید، فرصت را از دست ندهید و همین الان به وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کره زمین / نقاشی ویلچر / https://www.voolak.com

 

به عنوان مثال اگر پسر بچه ای پرخاشگر دارید می توانید طرح نقاشی کره زمین را با او اجرا کنید و در حین کشیدن نقاشی کره زمین با او همصحبت شوید تا کودک بتوانند احساساتش را با شما درمیان بگذارد. زیرا یکی از ویژگی کودکان پرخاشگر این است که آنا نمی توانند احساسات خود را به راحتی بیان کنند بنابراین کشیدن نقاشی کره زمین یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که توسط درمانگر پیشنهاد شود می تواند به فرزند شما در مسیر صحبت درباره ی نگرانی ها و احساساتش کمک کند.

البته تنها فایده نقاشی کشیدن در مسیر روان درمانی نیست. به طور کلی نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی از جمله تقویت و افزایش ویژگی های مثبتی شخصیتی از جمله تقویت اعتماد به نفس، افزایش قدرت تصمیم گیری، افزایش قدرت تخیل، افزایش قدرت تصویرسازی و… دارد. طرح نقاشی قوری می تواند یکی از طرح های جذاب برای پسر بچه ها باشد.

کشیدن نقاشی ویلچر یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی نیز کمک می کند. چرا که باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک شما می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی ویلچر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در او یعنی افزایش اعتماد به نفسش می شود.

همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی ویلچر یا هر نقاشی کودکانه دیگری است باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی ویلچر نزدیک شود. بنابراین در این مسیر ویژگی تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود و شخصیتی مستقل تر پیدا می کند. همین الان با آموزش نقاشی ویلچر را در وولک به نشانی https://www.voolak.com  کودکان را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی جشن تکلیف / نقاشی تینکربل / نقاشی

 

زمانی که کودک شما مشغول کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا هر نقاشی دیگری می شود در حال در حال ورزش دادن و تقویت کردن عضلات دست خود است. بنابراین از این طریق به رشد بهتر جسمی او کمک می شود. همچنین کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا نقاشی های دیگر باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها به وجود می آورد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی جشن تکلیف خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود و همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از مهم ترین شرط ها برای داشتن روانی سالم است.

علاوه بر اینکه سرگرم کردن کودکان با کشیدن نقاشی تینکربل آن ها را برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور می کند، باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگ های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود. یعنی شما تنها با آموزش نقاشی تینکربل یا نقاشی های دیگر کودکانه قادر خواهید بود به رشد بهتر شخصیتی فرزند خود کمک کنید. زمانی که کودک شما نقاشی تینکربل خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین شروط سلامت روان، داشتن اعتماد به نفس کافی است.

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .

 



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی چراغ راهنمایی رانندگی / کاردستی تیر کمان / کاردستی ساده

 

به خاطر داشته باشید که ایده و طرح های هیجان انگیز و جذابی که با روحیات و علایق کودکان شما همخوانی داشته باشد و به سلایق آن ها نزدیک باشد، انتخاب کنید تا کودکتان به انجام و ساخت کاردستی انتخابی شما علاقه و اشتیاق نشان دهد. به عنوان مثال طرح و ایده کاردستی چراغ راهنمایی رانندگی می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. همچنین ساخت کاردستی چراغ راهنمایی رانندگی توسط کودکان می تواند به آن ها در مسیر رشد شخصیتی اشان نیز کمک کند. شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد بنابراین والدین می تواند با روش ساده ای مانند آموزش ساخت کاردستی چراغ راهنمایی رانندگی به کودکان باعث پرورش شخصیت بهتری در کودکان شوند و ویژگی های مثبت شخصیتی را در آن ها تقویت کنند.

همچنین ساخت کاردستی تیرکمان یا کار دستی های دیگر باعث تقویت روحیه اجتماعی و عاطفی کودک شما می شود و رفتار اجتماعی فرزند شما را بهبود می بخشد زیرا قطعا کودک شما هنگام ساخت کاردستی تیرکمان به کمک فرد دیگری نیاز خواهد داشت یا حتی بعضی از کاردستی ها باید به صورت گروهی ساخته شوند و این امر باعث تقویت رفتار اجتماعی کودکان خواهد شد. ساخت کاردستی های متفاوت از جمله اوریگامی ها مانند کاردستی تیرکمان باعث شکوفایی استعداد های دیگر کودک شما نیز می شود. کودک شما هنگام ساخت کاردستی باید مراحل ساخت کاردستی تیرکمان را به خاطر بسپرد و این امر باعث تقویت حافظه ی کودکان شما می شود. به عنوان مثال یادگیری الگو های تا کردن کاغذ برای ساخت کاردستی تیرکمان باعث افزایش حافظه ی کودک شما می شود.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی آشپز / نقاشی کریسمس / https://www.voolak.com

 

اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی کودکانه لذت می برند. در این صفحه ویدیوی آموزشی نقاشی آشپز را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی آشپز آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی آشپز را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی آشپز می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد.

روانشناسان با بررسی طرح های کشیده شده توسط کودکان می توانند به بسیاری از ویژگی های شخصیتی کودکان شما پی ببرند. نقاشی کشیدن از اولین فعالیت ها و سرگرمی هایی است که کودکان به آن مشغول می شوند بنابراین آموزش غیرمستقیم  موضوعات مختلف در قالب نقاشی به کودکان می تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی آشپز می تواند کودک شما را با شغل آشپزی آشنا کند.

همچنین کشیدن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد. چرا که باعث بوجود آمدن ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود و یا ویژگی های مثبت شخصیتی آنها را تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی کریسمس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیتی را به تنهایی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و هنر نقاشی کریسمس خود را به اطرافیان خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما حتی می توانید با آویزان کردن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر فرزند خود به دیوار به تقویت هر چه بیشتر اعتماد به نفس او کمک کنید.

در وولک https://www.voolak.com می توانید از نقاشی ها و کاردستی های بیشتری برای آموزش و یادگیری کودکان خود بهره مند شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک بندرعباس / قیمت مهد کودک اراک / https://www.voolak.com

 

قیمت مهد کودک بندر عباس می تواند به دلایل بسیار زیاد و متفاوتی در قسمت های متفاوت شهر بندر عباس از نظر جغرافیایی تفاوت داشته باشد. هزینه مهد کودک بندر عباس بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد مودک بندر عباس برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند. به عنوان مثال اگر آن مهد کودک بندر عباس که برای کودک خود انتخاب می کنید مجهز به خانه بازی کودک باشد مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بندر عباس خواهد داشت. مثال دیگر می تواند درباره مربیان مهد کودک بندر عباس باشد. در بعضی از مهد کودک های بندر عباس چندین مربی وجود دارد که هرکدام وظایف خاص خود را دارند یا بعضی از مهد کودک های بندر عباس به صورت دو زبانه هستند و همانطور که می دانید کودکان در سنین پایین توانایی یادگیری زبان بیشتری دارند بنابراین دوزبانه بودن مهد کودک بندرعباس می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی یادگیری زبان انگلیسی کودک شما داشته باشد. تمامی این امکانات باعث می شود تا مهد کودک های بندر عباس از یکدیگر متمایز شوند و در نتیجه قیمه مهد کودک بندر عباس در مهد کودک های مختلف متفاوت باشد.

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و … بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

یکی از انواع مهد کودک اراک، می توان به مهد کودک دو زبانه در اراک اشاره کرد. در این نوع مهد کودک های اراک زبان بین المللی انگلیسی نیز تدریس می شود. البته آموزضش در مهد کودک ها به فرزندان شما به صورت غیر مستقیم است زیرا وظیفه ی اصلی مهدکودک ها نگهداری از کودکان شما است و آموزش در اولویت های بعدی قرار دارد. لیست این مهد کودک ها را می توانید در وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com ببینید.

 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک اراک / مهد کودک در بندرعباس   / https://www.voolak.com

 

مهد کودک یا کودکستان مکانی است که تاثیر بسیار زیادی بر روی شکل گیری شخصیت کودک شما دارد زیرا مهد کودک اولین مکانی است که کودک شما پس از خانواده حضور در آن را تجربه می کند بنابراین تمامی رفتار های اجتماعی کودک شما در مهد کودک شکل می گیرد.

هر مهد کودکی که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید ویژگی های خاصی را داشته باشد البته ملاک والدین برای انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا هر شهری که در ساکن هستند متفاوت است اما تعدادی ملاک و ویژگی های ثابت وجود دارند که چه بهترین مهد کودک بندر عباس چه هر مهد کودک بندرعباس دیگری باید به آن ها توجه ویژه داشته باشد. البته به طور کلی مهد کودک های بندرعباس از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

مهد کودک های خوب اراک معمولا آن دسته از مهد کودک اراک هستند که ویژگی ها و امکانات خاص تری نسبت به سایر مهد کودک های اراک دارند. یکی از ویژگی های مثبت یک مهد کودک اراک این است که به برنامه ی تغذیه ی کودکان توجه ویژه شود. زیر تغذیه یکی از دغدغه های بزرگ همه ی والدین است. برنامه غذایی مناسب برای کودکان می تواند بسیار کم کننده و مفید باشد. بی شک یک انتخاب مناسب در بین مهد کودک های خوب اراک، باید برنامه غذایی منظمی را برای کودکانی که در آن مهد کودک اراک ثبت نام می کنند ارائه دهد. هزینه مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و … بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک در وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com ، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شهریه مهد کودک سمنان / بهترین مهد کودک مشهد / وولک

 

شهریه مهد کودک سمنان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. مجموعه امکانات و میزان رفاهی که یک مهد کودک در سمنان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند، تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک سمنان دارد. حتی موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک سمنان نیز بر روی قیمت مهد کودک سمنان تاثیر گذار است. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت مهد کودک سمنان از مواردی مهمی است که باید به آن توجه داشت اما به سایر موارد برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان برای فرزند خود توجه داشته باشید.

یاد دادن کارهای هنری نظیر نقاشی و کار دستی به کودکان، از فعالیت های اصلی بهترین مهد کودک مشهد به شمار می آید. نقاشی کشیدن و درست کردن کار دستی، هر دو، از جمله فعالیت هایی است که باعث افزایش خلاقیت و رشد آن در ذهن کودکان می شود. انجام این فعالیت ها هم چنین باعث ایجاد شادی و نشاط و تخلیه انرژی پتانسیل کودکان می شود.

حضور در مهد کودک و توسعه روابط کودک، مهارت کلامی را در ذهن و کلام او تقویت می کند. صحبت کردن مربیان مهد با کودکان، صحبت کردن کودکان با یکدیگر، فعالیت های شعر خوانی و قصه گویی برای کودکان از جمله کارهایی است که در بهترین مهد کودک های مشهد برای رشد مهارت های کلامی در کودک انجام می شود.

برای یافتن بهترین مهد کودک های هر استان، می توانید با استفاده از وبسایت های کودکانه کار خود را راحت کنید. وولک یک وبسایت کودکانه است که با استفاده از آن می توانید به لیستی از بهترین مهد کودک های سراسر ایران به راحتی دسترسی داشته باشید. وولک هم چنین ویژگی ها و امکانات هر مهد کودک در هر شهری که شما دوست دارید را برای شما نوشته است تا بتوانید مهد کودک ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لیست مهد کودک اردبیل / مهد کودک در تهران / وولک

 

یکی از ویژگی های مهمی که باید مهد کودک داشته باشد ، جو مناسب ، پرنشاط و شاد برای کودکان است . برای اینکه بدانید آن مهد کودک در اردبیل محیطی خوب برای فرزند شماست می توانید به صورت حضوری به آن جا مراجعه کرده و یا با دیگر والدین در ان جا مشورت کنید . شما می توانید با دیدن لیست مهد کودک اردبیل ، آدرس آن ها را بیابید و نزدیک ترین مهد کودک در اردبیل را پیدا کنید .

مهد کودک در تهران، یکی از مباحث و موضوعاتی است که اکثر پدر و مادر ها به آن فکر می کنند و ممکن است در راه انتخاب یک مهد کودک تهران برای فرزند خود دچار چالش های زیادی شوند. انتخاب یک مهد کودک خوب از مهم ترین مسائلی است که والدین قبل از ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند. بهتر است از دلیل اهمیت انتخاب مهدکودک تهران برای کودک خود آگاه باشید تا از این مسئله غفلت نکنید و فرزند خود را به هر مهد کودکی نسپارید. یکی از چالش هایی که پدر و مادر ها با آن درگیر می شوند این است که از چه سنی کودک خود را به مهد کودک بفرستند و چه سنی برای ورود کودک به مهد کودک مناسب است.

به طور کلی تحقیقات روانشناسان و کارشناسان نشان می دهد که شما می توانید کودکان خود را پس از سه سالگی به مهد کودک تهران یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید بفرستید. کودکان از سه سالگی به بعد نیاز دارند تا با مفهوم استقلال و اجتماع آشنا شوند و وارد محیط های اجتماعی تر شوند. از زمانی که کودک شما متولد می شود میل استقلال در او وجود دارد و با اینکه اکثر کودکان حداقل تا سه سالگی به صورت مداوم در آغوش خانواده خود هستند اما هرروز به سمت استقلال یافتن حرکت می کنند. اولین مکانی که کودک شما می تواند در راه آشنایی با مفهوم استقلال در آن حضور یابد مهد کودک در تهران است. مهد کودک و ویژگی های بیشتر آن ها را در سایت وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک در قم / بهترین مهد کودک ارومیه / https://www.voolak.com

 

مهد کودک در قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. برای این که کودک شما با کودکان دیگر در ارتباط باشد باید مکان مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید زیرا اگر کودک شما در اولین تجربه های ارتباط اجتماعی با کودکان دیگر تجربه ی خوبی کسب نکند، ممکن است از حضور در اجتماع دلسرد و دلزده شود. بنابراین انتخاب یک مهد کودک قم خوب یا هر شهری که در آن زندگی می کنید یکی از اولویت های والدین است؛ زیرا مهد کودک قم یا مهد کودک شهر سکونتتان یکی از بهترین مکان ها برای کودکان بعد از دوسالگی است که بتوانند در آن در کنار احساس امنیت و آرامش رفتار های اجتماعی و حضور در اجتماعی خارج از خانواده خود و ارتباط با کودکان دیگر را یاد بگیرند.

مسلما مهد کودک ارومیه باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا بتوان از آن مهد کودک ارومیه به عنوان یک مهد کودک خوب در ارومیه یا حتی بهترین مهد کودک ارومیه نام برد. قبل از ثبت نام کودک خود در مهد کودک ارومیه حتما به نکات زیر توجه کنید. از آنجایی که کودکان شاید در ابتدا به دلیل ترس از ورود به مهد کودک برای رفتن و ثبت نام در مهد کودک ارومیه یا هر شهر دیگری که در آن زندگی می کنید تمایل نشان ندهند، بنابراین مهد کودک ارومیه که کودک خود را برای ثبت نام به آن مهد کودک ارومیه می برید باید از ابزاراتی که معمولا کودکان به آن علاقه دارند مانند اسباب بازی های متفاوت کودکان را برای رفتن به مهد کودک ارومیه تشویق کند.

لیست کامل مهد کودک های بیشتر در این دو استان و شهر های بیشتر ایران را می توانید در وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com ببنید.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شهریه مهد کودک ارومیه / بهترین مهد کودک تهران / وولک

 

شهریه مهد کودک ارومیه بستگی به موارد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود انتخاب می کنید در میزان هزینه مهد کودک در ارومیه تاثیرگذار است و یا حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه نیز ممکن است در شهریه مهد کودک های ارومیه تاثیرگذار باشد بنابراین هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود تمامی نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت مناسب ترین مهد کودک ارومیه با مناسب ترین قیمت مهد کودک ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

بهترین مهد کودک های ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد. برای یافتن مهد کودک های نزدیک محل سکونت خود در ارومیه، می توانید از لیست موجود در وبسایت وولک استفاده کنید.

تعداد مربیانی که برای کودکان زیر سه سال هستند باید بیشتر باشد زیرا توجه به کودکان زیر سه سال باید بیشتر باشد. اخلاق و رفتار مربی بهترین مهد کودک تهران که برای کودک خود انتخاب می کنید تاثیر مستقیم بر روی تربیت و شکل گیری شخصیت کودک شما دارد.

طبیعتا بهترین مهد کودک تهران باید به این مسئله آگاه باشد که برای علاقمند کردن کودکان به مهد کودک تهران و کودکستان باید از علاقمندی های قبلی کودکان در آن محیط به کار رفته باشد مانند رنگ های شاد و عروسک ها.

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مهد کودک های تهران این است که والدین و حتی کودکان را در جریان برنامه هایی که برای کودکان دارد قرار می دهند. با کودکان درباره فعالیت هایی که قرار است در مهد کودک تهران انجام دهند بهتر است صحبت شود و یکی از وظایف مربی این است که ارتباط دوستانه خوبی بین کودکان برقرار کند.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین مهد کودک کرج / لیست مهد کودک ارومیه / وولک

 

در اقصی نقاط شهر کرج مهد کودک  های متعددی وجود دارند که امکانات مختلفی را در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهند. انتخاب بهترین مهد کودک کرج که کامل ترین تجهیزات و بهترین مربیان کودک را داشته باشد، تحت تاثیر عوامل متعددی است و والدین باید با در نظر گرفتن این عوامل مهد کودک مناسب فرزند خود را سنجش و بازبینی کنند.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد.

معمولا پیشنهاد می شود که کودکان حداقل تا سن دو سالگی تمام وقت خود را با خانواده بگذرانند و از سن دو سالگی به بعد حضور در مهد کودک را تجربه کنند. کودکان از سن دو سالگی به بعد نیاز دارند تا کمی از وقت روزانه ی خود را با کودکان هم سن و سال خود بگذرانند و معاشرت با افراد غریبه را یاد بگیرند. یکی از بزرگ ترین کمک هایی که مهد کودک به فرزند شما می کند این است توانایی معاشرت و رفتار اجتماعی کودک شما را تقویت می کند. انسان ها به طور غریزی تمایل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراین طبیعی است که کودک شما از دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با کودکان هم سن و سال خود بازی و معاشرت کنند و در این راه کنار آمدن با بقیه را نیز یاد بگیرند.

برای بهتر انتخاب کردن مناسب ترین مهد کودک ارومیه برای کودک خود حتما لیست مهد کودک ارومیه با دقت کافی بررسی کنید و تمامی ویژگی های ذکر شده برای یک مهد کودک خوب در ارومیه را با موارد لیست مهد کودک در ارومیه مقایسه کنید تا در نهایت مناسب ترین و بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

برای این کار می توانید به وبسایت کودکانه وولک مراجعه کرده و لیست بهترین مهد کودک های تمامی استان های ایران را در آن جا ببینید.

 



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین مهد کودک اصفهان / لیست مهد کودک رشت /  https://www.voolak.com

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک در اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهان برای کودکان این شهر زیبا نقش دارند.

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک اصفهان به شمار می آیند.

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

در یک مهد کودک خوب باید فعالیت های رسمی و غیر رسمی انجام شود. این امر به این منظور است که در یک مهد کودک در رشت که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید بازی های متنوعی انجام شود. کودک شما ساعات زیادی از روز خود را در مهد کودک می گذراند بنابراین باید در مهد کودک رشت بازی های متنوعی انجام شود. برای دیدن لیست مهد کودک رشت و ویژگی ها و امکانات گسترده مهد کودک های این شهر، می توانید به وبسایت وولک مراجعه کرده و ادامه این مقاله را در آن جا بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک کرمانشاه  / مهد کودک در اصفهان / وولک

 

شهریه مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد.

موقعیت جغرافیایی می تواند یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین مهد کودک در کرمانشاه برای فرزندتان باشد، زیرا در صورتی که مهد کودک کرمانشاه از محل سکونت شما فاصله ی بسیار زیادی داشته باشد ممکن است کودک شما از مهدکودک خود دلزده شود.

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک در اصفهان به شمار می آیند.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. برای دیدن لیست کامل مهد کودک های این دو شهر در وولک کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک اصفهان / شهریه مهد کودک کرمانشاه / وولک

 

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.

شهریه مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد. در بعضی موارد کودک شما تمایل به رفتن به مهد کودک در کرمانشاه یا ثبت نام پیش دبستانی کرمانشاه ندارند که در این صورت باید با استفاده از انجام اقدامات و ترفند هایی کودک خود را برای رفتن به مهد کودک در کرمانشاه یا شهر سکونتتان تشویق کنید.

برای دیدن لیست بهترنی مهد کودک های ایران به تفکیک مراکز استان ها، می توانید از وبسایت های کودکانه ای که می توانند شما را در این زمینه یاری نمایند، استفاده کنید. وولک یکی از وبسایت های کودکانه ای است که راه انتخاب بهترین مهد کودک برای کودکان را برای والدین هموار کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک در تبریز / بهترین مهد کودک اردبیل / https://www.voolak.com

 

تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. این قیمت مهد کودک در تبریز به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

یکی از ویژگی های مهمی که باید مهد کودک داشته باشد ، جو مناسب ، پرنشاط و شاد برای کودکان است . برای این که بدانید آن مهد کودک در اردبیل محیطی خوب برای فرزند شماست می توانید به صورت حض.ری به آن جا مراجعه کرده و یا با دیگر والدین در ان جا مشورت کنید . شما می توانید با دیدن لیست مهد کودک های استان اردبیل ، آدرس آن ها را بیابید و نزدیک ترین مهد کودک در اردبیل را پیدا کنید. یکی از مهم ترین کارهایی که بهترین مهد کودک اردبیل موظف است که انجام دهد ، اجازه ورود والدین است . در صورتی که مهد کودکی به شما اجازه ورود ندهد و در ساعات خاصی درب مهدکودک را باز کند ، احتمال اینکه در آن ساعات کار غیر معمول انجام دهد وجود دارد .

لیست مهد کودک های این دو شهر زیبا، امکانات و ویژگی های داخلی آن ها را می توانید در وبسایت تخصصی کودکان وولک به نشانی https://www.voolak.com ببینید.

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

مهد کودک اصفهان / مهد کودک در رشت / وولک

 

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک در اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهانمهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک های اصفهان به شمار می آیند.

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک در رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

هم چنین برای شناخت بهتر امکانات این مهد کودک ها می توانید از لیست مهد کودکی که در وبسایت وولک هست، بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()