کاردستی خورشید
نوشته شده توسط : radin

کاردستی و نقاشی از جمله فعالیت هایی هستند که از گذشته تا به امروز در بین کودکان محبوبیت خود را حفظ کرده اند. شما می توانید با مراجعه به سایت وولک می توانید به صد ها ویدیوی آموزش کاردستی و نقاشی های کودکانه با طرح و ایده های جذاب دسترسی پیدا کنید. ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در زمینه های مختلف دارد.

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که معمولا بچه ها به آن علاقه نشان می دهند. چرا که اغلب اوقات کاردستی ها به صورت گروهی انجام می شود و کودکان از این که به انجام فعالیت هایی همراه دوستان و همسن و سالان خود بپردازند لذت می برند. ساخت کاردستی مانند کاردستی خورشید به آن ها در مسیر شناخت محیط پیرامونشان کمک می کند. زیرا کودکان همیشه در حال یادگیری و شناخت محیط اطراف خود هستند. بنابراین طرح نقاشی خورشید می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

نقاشی کشیدن نیز فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی خرس می توانید کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که کودک شما شروع به نقاشی کشیدن می کند در واقع طرح نهایی را در ذهن خود متصور می شود و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همین طور زمانی که کودک نقاشی خرس خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. بنابراین کودک خود را به ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی تشویق کنید!





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: