نقاشی طوطی
نوشته شده توسط : radin

نقاشی طوطی / نقاشی سنجاقک / نقاشی جدید

 

همچنین کودکان در مسیر اتمام نقاشی طوطی با رنگ ها، الگو ها و طرح های جدید بسیار زیادی آشنا می شوند و زمانی که نقاشی طوطی خود را به اتمام می رسانند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهند، این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در کودکی به آن توجه شود. در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار مشکلات و اختلالات بسیار زیادی خواهد شد. همچنین ممکن است هنگامی که کودک نقاشی طوطی خود را به اطرافیانش نشان می دهد، مورد انتقاد قرار بگیرد. این امر نیز باعث تقویت و افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت آن کودک می شود.

زمانی که کودک شما نقاشی سنجاقک خود را به اتمام می رساند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر ها یا دوستان خود نشان می دهد. اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید اعتماد به نفس کافی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. شما می توانید با آموزش نقاشی سنجاقک به کودکان خود شخصیت بهتری را در فرزندان خود پرورش دهید و آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .

 





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: