قیمت دوربین هایک ویژن
نوشته شده توسط : radin

قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: