دوربین سیمکارتی
نوشته شده توسط : radin

 

دوربین سیمکارتی / دستگاه NVR4216HS-4KS2L / دوربین مارکت

 

به لطف پیشرفت های تکنولوژی، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی در چند سال اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده است. اکثر این تغییرات را می توان در عملکرد دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها همانند ان وی آر مشاهده کرد. دوربین سیمکارتی در حال حاضر یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازارهای کشور می باشد. دوربین سیمکارتی، با بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی هایی همانند انتقال تصاویر به صورت بی سیم و پشتیبانی از سیمکارت می توان با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت نصب شده بر روی دوربین مدار بسته، عملکرد این دوربین مدار بسته را کاملا مستقل و بی نیاز از مودم و کابل اینترنت دانست.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از دوربین مدار بسته و کابل تشکیل نمی شود. تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها باید در بخش دیگری ثبت، نگه داری و اجرا شوند. یک دستگاه که هنگام نصب دوربین سیمکارتی یا هر نوع دوربین تحت شبکه ای مورد نیاز است، دستگاه ان وی آر می باشد. شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، همزمان دستگاه های جانبی هماهنگ با آنها را نیز به بازار عرضه می کنند. دستگاه NVR4216HS-4KS2L، از جمله تولیدات شرکت داهوا است که با اکثر دوربین های تحت شبکه هماهنگی و همخوانی بالایی دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2L با وجود 16 کانال ورودی ای که دارد به راحتی قادر است از دو عدد هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی کند.

در صورتی که قصد خرید سیستم های امنیتی و نظارتی از مکانی مطمئن با تنوع محصولی بالا را دارید، سایت دوربین مارکت می تواند مقصد بسیار مناسبی برای شما باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین سایت هایی فعال در زمینه فروش و نصب انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. سایت دوربین مارکت بهره مندی از تنوع بالای محصولات و برندهای معتبر جهانی، قادر خواهد بود به خوبی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای امنیتی مشتریان خود باشد. مدل های مختلف دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی، دوربین های آی پی، دزدگیر اماکن، دزدگیر خودرو، دوربین خودرو و... از تولیدات شرکت های معتبر و معروف جهانی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت، خریداری کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: