اسم دختر
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر/ اسم دخترانه مذهبی/ وولک

 

در اغلب موارد، پدران و مادران کشور ما دوست دارند که برای انتخاب اسم کودک خود چه دختر و چه پسر از اسامی مذهبی استفاده کنند. با توجه به عشق و علاقه ای که مردم ایران به ائمه اطهار و اسامی با معنای آنها دارند، به طور حتم انتخاب یک اسم دخترانه مذهبی نشان از شخصیت والایی است که آن کودک در آینده می تواند با الهام از اسم خود، کسب کند. اسم دختر و اسم پسر که از اسامی مذهبی ریشه گرفته باشند، به کودکان این حس را می دهد که باید متناسب با اسم شخصیتی که بر اساس آن نام گذاری شده اند، رفتار و منش خود را تنظیم کنند. همین امر باعث می شود کودک به مرور زمان بتواند شخصیت و رفتاری بسیار بزرگتر از سن و سال خود نشان دهد. این امر نشان می دهد که انتخاب یک اسم صحیح تا چه میزان بر شخصیت، عزت نفس و اعتماد به نفس کودک تاثیر گذار می باشد.

اسامی مذهبی که تقریبا همگی با آنها آشنایی دارند و برای انتخاب اسم پسرانه و اسم دخترانه مذهبی کار چندان سختی مقابل پدران و مادران نمی باشد. حتی در برخی موارد برای اینکه اسامی قدیمی تر با جامعه امروزی هماهنگ شود، از ترکیب اسامی امروزی و اسامی مذهبی نیز استفاده می شود. کاری که در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. با ترکیب اسامی دخترانه مذهبی با اسامی امروزی، نه تنها یک ترکیب و اسم جدید ساخته می شود بلکه کودک علاوه بر یک اسم دارای دو اسم می شود که در آینده می تواند از هر دوی آنها به طور همزمان نیز استفاده کند. بدون اینکه نیازی به حذف کردن یکی از آن دو اسم زیبا داشته باشد.

انتخاب و یا نحوه ترکیب اسم دختر با اسامی مذهبی ممکن است برای بسیاری از پدران و مادران جدید کار راحتی باشد، اما برای والدین قدیمی تر کاری ناآشنا به شمار می رود. به همین دلیل است که سایت وولک با در اختیار قرار دادن لیستی کامل از اسامی جدید و ترکیب های اسم دختر با اسم دخترانه مذهبی می تواند به طرق و روش های مختلفی به والدین کمک کند تا با ترکیب های اسامی و همچنین معانی مختلف آنها، آشنا شوند.





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: