نقاشی عطر
نوشته شده توسط : radin

نقاشی عطر

 

پدر و مادر ها می توانند با ترفند هایی ساده، تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن را در آن ها تقویت کنند. یکی از ترفند های افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب و هیجان انگیز که به سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد و با روحیات آن ها سازگار باشد برای فرزندان خود انتخاب کنید. به عنوان مثال کودکی عاشق بازی و عطر های خوشبو است، طرح نقاشی عطر می تواند برای او ایده و طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی عطر باید طرح نهایی نقاشی عطر را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی عطر با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی عطر خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی عطر او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی عطر به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

یکی از کاربرد های آموزش غیرمستقیم با نقاشی را می توان استفاده از طرح نقاشی شناگر عنوان کرد. اگر کودکتان به شنا کردن یا ورزش کردن تمایلی نشان نمی دهد. پدر و مادر ها می توانند با ترفند های هوشمندانه و استفاده از یک طرح مناسب مانند طرح نقاشی شناگر، کودکان خود را به سمت ورزش کردن و شنا کردن تشویق کنند. زمانی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی شناگر است با او درباره ی فواید ورزش کردن و شنا کردن صحبت کنید و این گونه تمایل و اشتیاق به ورزش کردن را با یک نقاشی شناگر ساده در شخصیت کودک خود ایجاد کنید.

از فواید کشیدن نقاشی شناگر یا هر طرح نقاشی دیگری در مسیر رشد شخصیتی، می توان به تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. زمانی که کودک شما نقاشی شناگر خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیتی را به پایان رسانده است و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در او می شود و هما نطور که می دانید شخصیتی افراد در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی شناگر به کودکان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

در سایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com می توانید به نقاشی های متنوع و زیادی دسترسی داشته باشید که هر یک از آن ها می توانند نکات و مهارت های متعددی را به کودکان شما یاد دهند.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: