قیمت دوربین خودرو
نوشته شده توسط : radin

قیمت دوربین خودرو

ردیاب خودرو ، یک تکنولوژی کاربردی

امروزه ردیاب خودرو یکی از تکنولوژی های بسیار مورد استقبال قرار گرفته از سوی صاحبان خودرو به شمار می رود. هر فردی دوست دارد که جان و مال او از هر گونه خطری در امان باشد. خودرو نیز علاوه بر دزدگیر نیاز به سیستم امنیتی قوی دارد.

به همین منظور است که خرید و استفاده از ردیاب خودرو به شکل چشمگیری در حال افزایش است. ردیاب خودرو موارد استفاده متعددی دارد که بابت بسیاری مسائل می تواند خیال صاحبان خودرو را راحت کند. ردیاب خودرو برای مواقعی که خودرو به سرقت می رود ، به پلیس و صاحب خودرو کمک می کند تا به سرعت مکان آن را پیدا کنند.

از ردیاب خودرو برای مواقعی که مکان پارک خودرو را فراموش می شود نیز می توان استفاده کرد. در کنار ردیاب خودرو استفاده از دوربین خودرو نیز بسیار کاربردی می باشد. این دو تکنولوژی از جمله تکنولوژی های جدیدی هستند که از طرف صاحبان خودرو به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند.

به خصوص دوربین خودرو که علاوه بر صاحب خودرو ، کار پلیس و شرکت های بیمه را نیز بسیار آسان کرده است. از دوربین خودرو برای پیدا کردن مقصر در زمان تصادف استفاده می شود. رانندگان نیز از دوربین خودرو در حین رانندگی و یا پارک ماشین استفاده می کنند. قیمت دوربین خودرو و ردیاب خودرو با توجه به شرکت تولید کننده و تکنولوژی به کار رفته در آن ، متغیر می باشد.

دوربین پلاک خوان ، تحولی در سیستم های نظارتی

دوربین پلاک خوان ، یکی از سیستم های امنیتی و نظارتی که در شرکت های خصوصی و دولتی و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی کمک فراوانی می کند ، می باشد. دوربین پلاک خوان با کیفیت بالای لنز خود قادر به ثبت شماره ها و حروف پلاک ها در سرعت های مختلف می باشد.

به همین دلیل است که در اکثر مواقع توسط صاحبان پارکینگ های عمومی ، پارکینگ های ادارات دولتی  خصوصی برای بررسی رفت و آمد کارکنان و افراد غریبه  و یا حتی توسط پلیس برای کنترل سرعت و ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دوربین پلاک خوان نیز با توجه به نوع لنز و کیفیت بدنه آن متفاوت می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: