دوربین ثبت وقایع
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته دوربین ثبت وقایع ، یک دوربین کاربردی

در چند سال اخیر به دلیل افزایش تصادفات به احتیاطی رانندگان ، میزان استفاده از دوربین ثبت وقایع نیز به طرز بسیار چشمگیری افزایش پیدا کرده است. در گذشته پلیس برای یافتن فرد خاطی با مشکلات بسیار زیادی مواجه بود و حتی تا هنگام رسیدن پلیس باید خودروها در مکان تصادف باقی می ماندند.

این امر باعث ایجاد ترافیک و حتی تصادفات بیشتری نیز می شد. اما شرکت های تولید کننده صنعت خودرو چاره ای برای این امر پیدا کردند. قرار دادن یک دوربین ثبت وقایع در طراحی خودرو می تواند تا میزان بسیار زیادی به رانندگان ، پلیس و شرکت های بیمه کمک کند.

با اینکه امروزه بسیاری از شرکت های سازنده خودرو ، به طور پیشفرض اقدام به نصب دوربین ثبت وقایع خودرو در محصولات خود می کنند ، اما همچنان خودروهای قدیمی وجود دارند که از این امتیاز بی بهره می باشند. صاحبان خودروهایی که فاقد تکنولوژی دوربین ثبت وقایع خودرو می باشند ، می توانند این دوربین را به طور جداگانه خریداری و بر روی خودروی خود نصب کنند.

دوربین ثبت وقایع خودرو نیز همانند دیگر دوربین های مدار بسته دارای اپلیکیشن تحت اندروید و iOS می باشد. کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن تصاویر را به صورت مستقیم مشاهده کنند و یا در صورت رخ دادن اتفاق ، فیلم های ضبط شده را مرور کنند.

نقش مهم دوربین مداربسته در هر سیستم امنیتی و نظارتی

دوربین مداربسته بخشی از سیستم های امنیتی و نظارتی می باشند که نسبت به دیگر سیستم ها ، شناخته تر شده می باشند. دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته متنوعی وجود دارند که ترکیب این دو می توان تا میزان بسیار زیادی امنیت مکانی که در آن نصب شده اند را افزایش دهند. دوربین های مدار بسته امروزه تغییرات و تحولات بسیار زیادی به خود دیده اند.

 یکی از این تحولات که بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته اند ، تبدیل دوربین های مدار بسته آنالوگ به دوربین مدار بسته تحت شبکه می باشد. دوربین های مدار بسته تحت شبکه به دلیل عدم نیاز به کابل کشی و سوراخ کردن دیوار و ... با استقبال مخاطبان و کارشناسان امنیتی و نظارتی قرار گرفت.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه دارای اشکال و تنوع بسیار بالایی می باشد که از انواع آن می توان به دوربین خورشیدی ، دوربین مدار بسته لامپی ، دوربین مدار بسته دید در شب و ... اشاره کرد.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: