دوربین لامپی
نوشته شده توسط : radin

افزایش تقاضا برای دوربین لامپی

با مشاهده دوربین لامپی ، دوربین های تحت شبکه و ... می توان متوجه شد دوربین های مدار بسته در سال های اخیر تا چه حد دستخوش تغییر و تحولات بسیار زیادی قرار گرفته اند. این تغییرات که بیشتر همگام با تقاضای بازار بوده است ، تنوع ظاهری و تکنولوژی به کار رفته در انواع سیستم های امنیتی و نظارتی را تا میزان بسیار زیادی افزایش داده است.

شاید تا چند سال گذشته هیچکس حتی تصور نمی کرد که بتوان از ظاهر لامپ برای  طراحی یک دوربین مدار بسته استفاده کرد. اما امروزه شاهد عرضه دوربین لامپی در بازارهای جهانی هستیم.

این دسته از دوربین های مدار بسته علاوه بر ثبت و ضبط تصاویر محیط ، می توانند نور نیز تولید کنند. در نتیجه هیچگونه جای نگرانی بابت کم شدن نور محیط و تاثیر آن بر روی تصاویر دوربین مدار بسته نخواهید داشت. این قابلیت باعث شده است که استقبال از دوربین های مدار بسته لامپی و موارد استفاده از آن بسیار خیره کننده باشد.

از دیگر اشکال مختلف دوربین های مدار بسته موجود در بازار می توان به دوربین های مدار بسته دید در شب ، دوربین مدار بسته پلاک خوان ، دوربین مدار بسته بیبی کم و ... اشاره کرد. هر کدام از این دوربین های مدار بسته با توجه به نیاز کاربران ، قابل نصب و راه اندازی می باشند.

دوربین آیمو ، پیشرو در طراحی و تکنولوژی دوربین های مدار بسته

دوربین آیمو ، تولیدات شرکت آیمو می باشد که در چند سال اخیر شاهد پیشرفت تکنولوژی و افزایش کیفیت محصولات آن بوده ایم. دوربین آیمو ، با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز جهان و ویژگی های منحصر به فردی که دارد ، توانسته است به سرعت به یکی از دوربین های پرفروش و محبوب در بازارهای جهانی و داخلی تبدیل شود.

قابلیت های منحصر به فردی همانند تشخیص صداهای کم و غیر عادی ، امکان چرخش دوربین در جهت های افقی و عمودی ، کیفیت تصاویر تا 2 مگا پیکسل ، قابلیت دید در شب و از همه مهم ترین و کاربردی تری قابلیت اتصال از طریق تحت شبکه که دوربین آیمو را به یک دوربین بی سیم تبدیل می کند ، باعث شده است دوربین آیمو در زمره بهترین و مطمئن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار قرار گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: