کامپوزیت سارمکو
نوشته شده توسط : radin

 

کامپوزیت سارمکو ساخت کشور سوئیس است.سارمکو یک برند بسیار معروف و قابل استفاده و شناخت دندان پزشکان ایرانی است به گونه ای که می‌توان گفت مشهور تربن برند کامپوزیت در ایران سارمکو است. این کامپوزیت دوام بالایی دارد و می‌توان گفت هیچ شرکتی در کامپوزیت از نظر دوام قابل مقایسه با سارمکو نیست. جنس کامپوزیت سارمکو از نوع میکرو هیبرید است. این نوع از کامپوزیت جهت حفظ زیبایی لبخند در نمایان شدن دندان‌های فک بالایی نیز نقش دارد. همچنین طبق آزمایشات انجام شده، در فشار بالا این کامپوزیت حداقل انقباض را از خود نشان می‌دهد.

نکته بسیار جالب راجب این برند، تنوع محصولات از لحاظ رنگ بندی است. این شرکت تقریباً تمام طیف رنگی استاندارد ویتا( VITA ) را تولید می کند، به علاوه ی گروهی از رنگ های خاص. به همین دلیل به جای اینکه تنها راجب انواع رنگ کامپوزیت سارمکو صحبت کنیم، بهتر است راجب تمام رنگ های موجود برای کامپوزیت دندان مطالب بیشتری بدانیم.

برای نامگذاری رنگ های طبیعی و نزدیک به دندان های واقعی، سیستم های مختلفی در جهان وجود دارد. یکی از معروف ترین ها که تا حد زیادی نیاز افراد را پاسخگوست، سیستم 16 رنگه ی ویتا می باشد. این استاندارد نامگذاری رنگ ها توسط یک دندانپزشک ایتالیایی ابداع شده. ویتا در بین محافل صنعتی و علمی کامپوزیت دندان مقبولیت دارد، به همین دلیل اگر رنگ مورد نظرتان طبق این سیستم یافت شد، می توانید به راحتی محصول مخصوص آن را پیدا کنید.

خرید کامپوزیت سارمکو با توجه به ویژگی های این محصول و مزییت های که نسبت به رقیبان دارد بسیار مقرون به صرفه است. رایکا دنتال با کمترین قیمت کامپوزیت سارمکو را در سایت موجود کرده تا با حذف سایر هزینه ها قیمت این محصول را کاهش دهد.

برای شناخت بهتر کامپوزیت سارمکو بهتر است نگاهی به خواص فیزیکی این مواد داشته باشید. هیچ کامپوزیتی در بازار چنین ترکیبی از فشار انقباض پایین و شرینکیج حجمی پایین مانند کامپوزیت ELS را از خود نشان نداده است. کامپوزیت ELS کمترین فشار انقباض در بین همه مواد را از خود نشان می دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: