نقاشی فیل
نوشته شده توسط : radin

معمولا اکثر کودکان از کودکی با حیوانات مهربان هستند و به آن ها علاقمند هستند. به خصوص اگر خانواده از حیوانات خانگی نگهداری کنند، کودکان آن خانواده نیز به گذراندن اوقات فراغت خود با حیوانات علاقمند می شوند. همینطور کودکان از سن بسیار کم به در دست گرفتن مداد رنگی ها متفاوت و رنگ کردن و کشیدن الگو ها و طرح های بدون فکر قبلی و نامنظم علاقمند هستند زیرا نقاشی کشیدن یکی از راه های انتقال احساسات در کودکان است. در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ ده ها فیلم نقاشی کاربردی مرحله به مرحله برای کودک وجود دارد.

حال ترکیب علاقه به حیوانات و نقاشی کشیدن می توانند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید با آموزش طرح نقاشی فیل کودکان خود را از این لذت و هیجان بهره مند کنید. همچنین اگر علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن تقویت شود آن ها از فواید نقاشی کشیدن بیشتر بهره مند می شوند. یکی از راه های تشویق کودکان و افزایش تمایل آن ها برای نقاشی کشیدن انتخاب یک طرح مطابق سلایق و علایق آن ها است.

یکی از اهداف والدین این است که فرزندانشان از سنین بسیار کم شناخت بیشتر و بهتری از محیط پیرامون خود داشته باشند. کودکان نیز از همان ابتدای تولد به دنبال شناخت و آگاهی بیشتر از محیط اطراف خود هستند. اما چگونه می توان اطلاعات بیشتری را به کودکان منتقل کرد؟ آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و آن ها از طریق بازی و سرگرمی موضوعات زیادی را یاد می گیرند.

به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی هشت پا کودک خود را با حیوانات آبزی و انواع ماهی ها آشنا کنید. کودکان از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد رنگی و کاغذ و قلم علاقه دارند بنابراین این سرگرمی برای آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای یادگیری بهتر می توان هنگامی که کودک در حال ترسیم نقاشی هشت پا است، شعر ها و قصه های مربوط به هشت پا ها یا حیوانات آبزی دیگر را برای او بخوانید و از این طریق به یادگیری بهتر کودک خود کمک کنید و اطلاعات عمومی او را بالاتر ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: