نقاشی کاراته
نوشته شده توسط : radin

 

از جمله مواردی که نقاشی کاراته یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی کاراته یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کاراته هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را در وولک انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کاراته می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کاراته با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

همچنین کودکان با نقاشی کشیدن می توانند رشد عاطفی و جسمی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال هنگامی که کودک درحال کشیدن نقاشی خرچنگ است درواقع درحال تقویت قدرت عضلات دستان خود است. از فواید عاطفی و روحی نیز می توان به تاثیر کشیدن نقاشی خرچنگ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در تقویت و افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودکان اشاره کرد. زمانی که کودک نقاشی خرچنگ خود را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را با کمک فرد دیگر یا خود به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. با آموزش نقاشی خرچنگ کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید!





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: