نقاشی کوسه
نوشته شده توسط : radin

در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی نیز از نقاشی نقشه ایران برای آشنا کردن کودکان با کشور عزیزمان استفاده می کنند. همچنین نقاشی نقشه ایران یا هر طرح دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی نقشه ایران است باید با طرح ها، الگو ها، شکل ها و… متفاوتی آشنا شود و آن ها را به کار بگیرد تا بتواند به طرح نهایی نقاشی نقشه ایران خود برسد. این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. همچنین کودک باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نقشه ایران را در ذهن خود تصور کند تا بتواند آن را ترسیم کند. این کار نیز باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و بهتر است بدانید یکی از نشانه های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی آن ها است.

بنابراین برای این که بتوانید حتی ساعاتی فرزندان خود را از بازی های کامپیوتری و دیجیتال دور کنید می توانید از سرگرمی نقاشی استفاده کنید. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ خوشبختانه نمونه های خوبی وجود دارد. یکی از روش های ساده برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب یک طرح مناسب نقاشی کودکانه که با روحیات و علاقمندی های کودک همخوانی داشته باشد، است. به عنوان مثال نقاشی کوسه می تواند برای کودکانی که ب حیوانات علاقه دارند و روحیه ای ماجراجویانه دارند بسیار مناسب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی کوسه است، شعر ها و قصه هایی راجب این حیوان برای کودکان خود بخوانند و از این طریق اطلاعات بیش تری را راجب کوسه ها به فرزندان خود منتقل کنند. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم مانند نقاشی کوسه که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. همچنین نقاشی کوسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در مسیر رشد شخصیتی کودکان بسیار تاثیر گذار است.

چرا که باعث تقویت ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودکان می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می گیرد. بنابراین پدر و مادر ها باید با روش هایی به تقویت و افزایش و خلق ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک خود بپردازند تا فرزندانی با شخصیت بهتر پرورش دهند.

 





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: