قصه تصویری کودکانه
نوشته شده توسط : radin

یکی از حیوانات عجیب و غریب دنیا خرچنگ ها هستند. خرچنگ ها دو زیست اند یعنی هم در خشکی و هم در دریا زندگی میکنند. از آنجایی که آناتومی بدن آن ها عجیب است، کودکان برای دانستن در مورد این حیوان مشتاق می شوند. گاهی نیز از آنها می ترسند اما با ساخت کاردستی خرچنگ به راحتی می توانید کودک را به این حیوان عجیب علاقمند کنید. شاید با ساخت کاردستی خرچنگ ترس آن ها نسبت به حیوانات کاهش یابد یا کمی ارتباطشان با حیوانات قوی تر شود.

ساخت کاردستی خرچنگ با چند تکه کاغذ انجام می شود و نیاز به چسب دارد. با داشتن کمی استعداد می توان یک اثر هنری خلق کرد و کودک می تواند کاردستی خرچنگ خود را به دیوار اتاقش بچسباند یا آن را به دیگران هدیه دهد و دیگران نیز او را تشویق کنند . کودک با تشویق دیگران اعتماد به نفس کافی برای ساخت بهترین کاردستی ها را می یابد. کاردستی خرچنگ می تواند آغاز یک شکوفایی باشد . همیشه با انجام کارهای ساده ، کودک اماده می شود تا کارهای پیچیده تری را آغاز کند. ساخت یک کاردستی ساده هم موجب شکوفایی استعداد و خلاقثیت کودک می گردد هم به نوعی او را در این اوضاع وخیم کرونایی سرگرم می کند.

کودکان به شنیدن یا تماشای کارتون نیز علاقمند هستند. اگر شما تنها قصد آشنا کردن فرزند خود با حیوانات را دارید می توانید قصه تصویری کودکانه را با موضوعات حیوانات برای آن ها پخش کنید تا از این راه غیر مستقیم اطلاعات عمومی کودک شما در زمینه ی حیوانات افزایش پیدا کند. برای دسترسی به صد ها ویدیوی آموزش ساخت کاردستی های متنوع و جذاب و صد ها قصه ی تصویری کودکانه با موضوعات متنوع و مناسب سنین مختلف کودکانه می توانید به سایت voolak مراجعه کنید و کودکان خود را از فواید انجام این فعالیت ها بهره مند کنید.





:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: