کاردستی سیب
نوشته شده توسط : radin

کاردستی سیب / کاردستی گیلاس / کاردستی

 

فیلم کاردستی سیب که در این صفحه بارگذاری شده است، مراحل ساخت یک کاردستی سیب ساده را تنها باک مک مقوا و کاغذ نشان می دهد. بنابراین ساخت این کاردستی بسیار ساده و کم هزینه است و می توانید در هر شرایطی کودک خود را مشغول ساخت کاردستی سیب کنید. بهتر است خودتان نیز همراه کودکتان مشغول ساخت کاردستی سیب شوید چرا که انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی برای کودکان نسبت به بازی ها و سرگرمی های انفرادی بسیار لذتبخش تر است.

حتی پدر و مادر ها می توانند از کاردستی سیب به عنوان یک راه غیر مستقیم آموزشی استفاده کنند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی سیب است به او اطلاعاتی درباره ی میوه سیب منتقل کنید و از فواید این میوه خوشمزه بگویید تا کودکتان را نیز به سمت خوردن بیشتر این میوه مفید جذب کنید.کاردستی یکی از سرگرمی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی را در بین کودکان داشته است. چرا؟ کاردستی به کودکان در مسیر شناخت بیشتر و بهتر محیط اطرافشان کمک می کند و همانطور که می دانید کودکان از بدو تولد روحیه و شخصیتی کنجکاو دارند و همواره تلاش می کنند تا اطرافشان را بهتر بشناسند. بنابراین انجام فعالیت ها و بازی هایی که به آن ها در این مسیر کمک می کند برایشان بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود. به عنوان مثال زمانی که کودکان شما در حال ساخت کاردستی گیلاس است باید قسمت های مختلف کاغذ یا مقوا را به یکدیگر بچسباند و از کاغذ رنگی های مختلف استفاده کند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود.





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: