نقاشی پینوکیو
نوشته شده توسط : radin

نقاشی پینوکیو / نقاشی روز پدر / نقاشی کودکانه

 

همچنین کودک شما در طی کشیدن نقاشی پینوکیو یاد می گیرد که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود که در اینجا اتمام نقاشی پینویو است، تلاش کند. همچنین کودک شما هنگام ترکیب کردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصمیم گیری خود را نیز افزایش می دهد. بنابراین کشیدن نقاشی کودکانه مانند نقاشی پینوکیو به کودکان در مسیر تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی آن ها کمک می کند. کودک شما در طی ترسیم نقاشی پینوکیو با انواع رنگ ها، طرح ها، الگو ها و… آشنا می شود. حالا چرا نقاشی کشیدن بچه ها برای پدر و مادر ها جذاب است؟ یکی از دلایل امروزی آن این است که کودکان را برای ساعاتی از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور می کند.

در روز خاصی مانند روز پدر، کودک خود را مشغول کشیدن نقاشی روز پدر کنید و به او کمک کنید تا احساسات خود را با نقاشی کشیدن به پدر خود نشان دهد. بنابراین با آموزش نقاشی روز پدر به کودک خود می توانید به او در مسیر ابراز احساساتش کمک کنید. کودکان برای ابراز احساسات خود از راه هایی مانند نقاشی کشیدن استفاده می کنند. زمانی که کودکتان کشیدن نقاشی روز پدر خود را به پایان رساند، به او بگویید تا نقاشی اش را به پدرش هدیه کند. این کار باعث کمک به ابراز احساسات کودک و تقویت هرچه بیشتر اعتماد به نفس در کودک می شود.

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: