بیبی کم
نوشته شده توسط : radin

بیبی کم  / v380دوربین مارکت

 

برای کسانی که تجربه و آشنایی خاصی با محصول مورد نظر خود ندارند، یافتن مکانی که بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قیمت مناسب، آنها را در خرید نیز راهنمایی کنند، کار دشواری است. با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و خدماتی که از طریق اینترنت می توان دریافت کرد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خریدهای خود را از طریق سفارش آنلاین انجام دهند. در رابطه با فروش سیستم های امنیتی و نظارتی،  سایت دوربین مارکت می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور است که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت به طور تخصصی در حیطه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های عالی می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای دوربین مارکت به شمار می رود.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت مشاهده خواهید کرد، دوربین های بیبی کم هستند. با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین های بیبی کم در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های معتبر اقدام به تولید این محصول با تکنولوژی های پیشرفته روز، کرده اند. دوربین مدار بسته دوربین سیم کارت خور بیبی کم V380 یکی از جدیدترین مدل های دوربین های بیبی کم موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته بیبی کم V380 با پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب، حسگرهای مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندی از دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل می تواند انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده کند. یک نکته منحصر به فرد در مورد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 این است که این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارد. بدین ترتیب کافی است با فعال سازی یک بسته اینترنت، عملکرد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 را به طور کامل از اینترنت مودم و کابل، مستقل کرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، یکی از دستگاه های آنالوگ داهوا می باشد، که قابلیت پشتیبانی از 8 کانال ورودی را دارد. از جمله ویژگی های دستگاه xvr5108hs-i2 می توان به قابلیت پخش تصاویر با کیفیت های مختلف گرافیکی، اشاره کرد. از دیگر خصوصیات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتیبانی هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت است که می تواند خیال مالکان را بابت حافظه ذخیره سازی راحت کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: